قیمت مصوب بلیط اربعین

بلیط اربعین ۹۷ رسما قیمت‌گذاری شد و با قیمت مصوب فروخته می‌شود

( آخرین به روزرسانی : 20/07/04 )

بلیط اربعین ۹۷ قیمت‌گذاری شد

رضا جعفرزاده از برگزاری جلسه هماهنگی پروازها و بلیط اربعین با حضور مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان بازرگانی شرکت‌های هواپیمایی، نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی و حراست سازمان خبر داد.

او اظهار داشت: طبق هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و توافق مدیر‌ان عامل شرکت‌ها، نرخ پرواز‌های اربعین از تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۲ میلیون تومان و از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده که تغییری نمی‌کند و یک طرفه هر کدام نصف مبلغ اعلام شده خواهد بود.

وی ادامه داد: در این بین ممکن است به دلیل افزایش تقاضا، بعضی واسطه‌ها قیمت‌های غیرواقعی برای پرواز‌ها ارائه دهند که سازمان هواپیمایی کشوری طبق قانون با آن‌ها برخورد جدی خواهد داشت و در این رابطه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت کنترل موضوع با سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

مراکز فروش بلیط اعلام شدند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: اسامی مراکز معتبر و مجاز فروش بلیط پرواز‌های اربعین، روی سایت این سازمان (برای مراجعه به آن اینجا کلیک کنید) و سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته است و انتظار می‌رود زائران بلیط‌های خود را از مراکز مذکور تهیه کنند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: پرواز‌های اربعین حسینی از دوم آبان آغاز و تا ۱۲ آبان امسال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پیاده‌روی اربعین۹۷

برای خرید بلیت اربعین با قیمت مصوب می‌توانید به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه کنید که لیست آنها را می‌توانید از اینجا ببینید. قیمت بلیت از تمام شهرهای ایران با عراق امسال رسما اعلام شده است و تغییری نخواهد کرد.

همچنین اگر قصد مسافرت به عراق را دارید احتمالا یکی از دغدغه‌های شما گرفتن ویزای عراق است. ویزای عراق امسال با ارز دولتی و با ۱۰۷ هزار تومان کاهش قیمت محاسبه می‌شود. برای اطلاع از جزییات آن به اینجا سر بزنید.

منبع: اقتصادنیوز

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments