وضعیت آب و هوا

اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا

( آخرین به روزرسانی : 21/07/31 )

آب و هوا و مسایل مربوط به آن از بسیاری جهات بر زندگی شهروندان تاثیر گذار است. اغلب ما برای ترددهای روزمره، برنامه‌های آخر هفته مثل کوهنوردی و سفرهای در طول سال به آگاهی از اخبار آب و هوا نیاز داریم. به همین جهت طی سالهای اخیر جدای از سایت آب و هوای ملی که وضعیت آب و هوا و اخبار آب و هوای کشور  و مناطق محلی سراسری را پوشش می‌دهد؛ تعدادی نرم افزار و سایت برای پیش بینی وضعیت آب و هوا به صورت لحظه‌ای و حتی پیش بینی وضعیت آب و هوای چند روز آینده راه اندازی و اجرا شده است.

احتمالا تا چند سال قبل قوی‌ترین سایت آب و هوایی که پیش بینی وضعیت آب و هوا را انجام داده و اخبار آب و هوا را پوشش می‌داد سایت آب و هوای کشور بود. اما در حال حاضر با فراهم شدن مشاهده وضعیت آب و هوا آنلاین و وجود انواع نرم افزار آب و هوا شهروندان می‌توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان از وضعیت آب و هوا مطلع شوند.

طبق گزارش سایت آب و هوای پیش بینی وضعیت آب و هوا در ۳ روز آینده یه شرح زیر است:

۲۴ ساعت اول
کمی ابری گاهی وزش باد دربعدازظهر افزایش ابر

۲۴ ساعت دوم
نیمه ابری گاهی وزش بادشدید بتدریج کاهش ابر

۲۴ ساعت سوم
صاف

در نظر داشته باشید امکان دانلود نرم افزار آب و هوا به صورت رایگان در صفحه کارپرداز برای کاربران فرام شده است. برای مشاهده وضعیت آب و هوا در هر لحظه‌ای که می‌خواهید می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی‌تان از همین جا نصب کنید:

 دانلود کارپرداز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments