ورود به سایت rtb.medu.ir سامانه رتبه بندی معلمان

( آخرین به روزرسانی : 22/08/21 )

جهت ورود به سایت رتبه بندی معلمان به آدرس rtb.medu.ir مراجعه کنید.

جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از سوی فرهنگیان در سامانه رتبه‌بندی

معلمان عزیز می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل داشتند وارد شوند و اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشند، دو قابلیت برای بازیابی رمز عبور پیش بینی شده است.

در راستای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی و شروع کار رسمی این سامانه از ۲۶ مردادماه، راهنمای سامانه رتبه‌بندی ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی در سایت وزارت آموزش‌وپرورش بارگذاری شده است.

فرهنگیان می‌توانند نحوه ارسال مدارک به سامانه رتبه‌بندی را از طریق راهنما مشاهده کنند و سپس اقدام به بارگیری مدارک نمایند.

زمانبندی ورود به سامانه رتبه بندی با اولین رقم سمت راست کد ملی

به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی)  ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت دارد و از صفر شروع می‌شود تا کد ۹ تمام می شود. جدول زمانبندی مشخص شده‌ است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود.

رتبه بندی معلمان

معلمان بر اساس برنامه زمان بندی شده و مبتنی بر شماره ملی خود می‌توانند مدارک و مستندات خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا بر اساس آن، نظام رتبه بندی و شایستگی و صلاحیت آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد و در بازه زمانی یک ماهه اقدامات لازم انجام شود.

به گفته وی و بر اساس هماهنگی وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه، تلاش بر این است که بخشی از مطالبات فرهنگیان درخصوص موضوع رتبه بندی شهریور ماه به صورت علی الحساب در اختیار فرهنگیان قرار داده شود تا از ماه‌های آینده و با صدور احکام بتوان نسبت به اجرای تمام و کمال نظام رتبه بندی اقدام کرد.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments