ثبت نام کارت سوخت

سوختگیری فقط با کارت سوخت ممکن است/ ثبت نام کارت سوخت بنزین از ۴ آذر

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، پس از ثبت نام کارت سوخت بنزین تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود. بنابراین کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند یا کارت سوخت گم شده دارند بهتر است توجه کنند!

 

زمان ثبت نام کارت سوخت بنزین

بر اساس این اطلاعیه، مالکان محترم خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است برای پیگیری کارت سوخت المثنی و یا ثبت نام کارت هوشمند سوخت به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.

به منظور ثبت نام کارت سوخت بنزین و تسهیل در دریافت آن، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و رادیو و تلویزیون به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می‌کند که برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید و صدور المثنی کارت سوخت گم شده، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد این اقدام به معنای سهمیه بندی بنزین در سال ۹۷ و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی‌اساس در این مورد توجه نفرمایند. البته تاریخ شروع سهمیه بندی بنزین مشخص نیست اما فعلا هیچ تصمیم درباره آن و قیمت جدید بنزین گرفته نشده است.

بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، همانگونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.

اگر کارت سوخت دارید ولی رمز آن را فراموش کرده‌اید این مطلب را بخوانید:

نحوه بازیابی رمز کارت سوخت

کسانی که کارت سوخت دارند ولی رمز کارت سوخت را فراموش کرده‌اند هم احتمالا با مکانیزم جدیدی در پمپ بنزین‌ها قادر به تعویض رمز خود خواهند بود و نیازی نیست برای پیگیری کارت سوخت المثنی اقدامی بکنند.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments