ویرایش وام ازدواج

برای ویرایش وام ازدواج چه باید کرد؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

اینها چند سوال متدوال متقاضیان وام ازدواج هستند:

ویرایش وام ازدواج چطور انجام می‌شود؟

امکان خطا در ثبت نام اینترنتی متقاضیان وام ازدواج و به طور کلی نیاز به ویرایش مشخصات دور از ذهن نیست. ویرایش وام ازدواج و مشاهده وضعیت وام ازدواج تنها با مراجعه به سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امکان پذیر است.

نحوه ویرایش وام ازدواج به این ترتیب است که متقاضیان با استفاده از کد رهگیری که هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اند می‌توانند وارد سامانه شده و مشخصات خود را ویرایش کنند. ضمن این که امکان مشاهده وضعیت وام ازدواج نیز در این سامانه فراهم شده و نیازی به مراجعه حضوری شخص به بانک‌ها نمی‌باشد.

 

شرایط ضامن وام ازدواج چیست و چه کسی را می‌شود به عنوان ضامن معرفی کرد؟

شرایط ضامن وام ازدواج یکی از اصلی‌ترین موضوعات حول دریافت وام ازدواج محسوب می‌شود. مواردی که در ادامه به عنوان شرایط ضامن وام ازدواج مطرح می‌شود مشروط به تشخیص مسئول بانک و مرهون سوابق بانکی و اهلیت مشتری تعیین می‌شود. باید بتوانید یکی از این انواع ضامن را برای گرفتن وام به بانک معرفی کنید:

۱- چنانـچه متقاضی دریافت تسـهیلات ازدواج، کارمند رسمی یا پیمانی دولت، نیروی نظامی و انتظامی، نـهـادها و مـوسسات عمومی (نظیر شهرداری‌ و بنیاد، کمیته امداد، هـلال احمر) باشد، ارائه گواهی تـعهد کسر اقساط از سازمان مربوطه به همراه ارائه فـیش حقوق و حکم کارگزینی، و در صورتیکه مانده حقوق نامبرده کفایت نماید‌، نیازی به اخذ ضامن نمی‌باشد.

۲- ضمانت یک نفر کارمند رسمی، پیمانی، بازنشسته دولت، نــیروی نظامی و انتظامی، نـــهـادها و مـوسسات عمومی (نظیرشهرداری‌ و بنیاد، کمیته امداد، هلال احمر)، کارگر یا کارمند شرکت‌های تولیدی صنعتی بزرگ و فعال، با ارائـه آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی و …

۳- ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی دایر باشد .

۴- ضمانت یک نفر دارنده حساب جاری فعال و خوش حساب که به تایید و تشخیص شعبه پرداخت کننده رسیده باشد.

۵- در مورد متقاضیان تسهیلات در مناطق روستایی، ضمانت یک نفر ساکن روستا که اهلیت و صلاحیت وی توسط شورای اسلامی روستا تایید شود (ممهور به مهر شورا)

مهلت دریافت وام ازدواج از تاریخ عقد چقدر است؟

مهلت دریافت وام ازدواج، دقیقا از تاریخ عقد شروع می‌شود. دارندگان شرایط دریافت وام ازدواج از تاریخ عقد ۲۴ ماه فرصت دریافت وام ازدواج را دارند. به عبارتی مهلت دریافت وام ازدواج از تاریخ عقد ۲ سال در نظر گرفته می‌شود.

 

تعیین شعبه وام ازدواج چقدر طول میکشه؟

در پاسخ به این سوال که تعیین شعبه وام ازدواج چقدر طول میکشه باید گفت تا حدودی بستگی به بانک پرداخت کننده وام ازدواج و منابع قرض الحسنه آن بانک دارد. نرمال ترین حالت اعطای وام حدود ۳ ماه می‌باشد. ولی اگر خوش شانس باشید و خودتان دستی به دنبال استعلام‌ها و کارهایتان بروید حتی یک هفته تا ۱۰ روزه هم می‌شود وام ازدواج را گرفت.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments