استعلام عوارض طرح ترافیک

استعلام و پرداخت جریمه و عوارض طرح ترافیک

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

پرداخت جریمه طرح ترافیک

شرایط استعلام مبلغ جریمه و پرداخت جریمه طرح ترافیک از طریق سامانه تهران من فراهم گردیده است. کاربران این سامانه قادر خواهند بود با استفاده از آن ضمن آگاهی از میزان جریمه خود با شارژ حساب کاربریشان پرداخت جریمه طرح ترافیک را به انجام برسانند.

پرداخت جریمه طرح ترافیک

به خاطر داشته باشید مبلغ بدهی کل خودروهای هر حساب کاربری و آنچه که به عنوان پرداخت جریمه طرح ترافیک لحاظ شده را در صفحه «داشبورد من» و میزان بدهی طرح ترافیک خودروی هر کاربر درقسمت «خودروهای تحت پوشش من» قرار دارند. از جدیدترین قابلیت‌های طرح ترافیک my.tehran.ir تسویه لحظه‌ای بدهی عوارض طرح ترافیک برای همه کاربران است.

بر اساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، طبق نرخ‌گذاری شورای شهر، هر خودرو دارای معاینه فنی عادی در صورت ورود به محدوده در ساعت اوج صبح و خروج در ساعت اوج عصر، باید ۳۶ هزار تومان پرداخت کند و در صورت عدم پرداخت بموقع، این رقم به ۴۵ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که به همراه جریمه ۲۰ هزار تومانی، در مجموع هزینه‌ای معادل ۶۵ هزار تومان را برای مالک خودرو در پی خواهد داشت. دیگر شهروندان بابت باقی ماندن بدهی عوارض در حساب خودنگرانی نخواهند داشت و حتی نیاز نیست برای برداشت مبالغ بدهی از حساب، منتظر پیگیری شخصی و اقدام بخش پشتیبانی سایت باشند.

استعلام عوارض طرح ترافیک

خوشبختانه با اجرا و راه اندازی طرح ترافیک my.tehran.ir امکان استعلام عوارض طرح ترافیک، پرداخت جریمه طرح ترافیک، خرید طرح ترافیک و… برای شهروندان فراهم گردیده و سبب سهولت در انجام آن شده است.

در کنار قابلیت های سامانه مذکور شهروندان محترم می‌توانند از طریق شماره گیری #۱۳۷*۳*۳* و وارد کردن شماره پلاک خودرو استعلام عوارض طرح ترافیک امروز و روزهای قبل خود را انجام داده و از مبلغ بدهی طرح ترافیک شان آگاهی پیدا کنند.

حتما بخوانید:  همه چیز درباره طرح ترافیک 98

محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق)

هر دو طرح ترافیک تهران و طرح کنترل آلودگی هوا (طرح زوج و فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ صبح شروع شده و در ساعت ۱۹ عصر پایان می یابد. هر دوی این طرح ها در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی اجرا نمی شود و در روزهای پنجشنبه فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اجرا می شود. محدوده طرح ترافیک تهران از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و هفده شهریور می باشد. و محدوده طرح کنترل آلودگی هوا (طرح زوج و فرد سابق) از سمت شرق بزرگراه امام علی (ع)، از سمت جنوب بزرگراه بعثت، از سمت غرب بزرگراه نواب و چمران و از سمت شمال، بزرگراه همت می باشد.

 

پرداخت جریمه طرح ترافیک

 

 

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
azim songol zadeh
azim songol zadeh
5 سال قبل

عالی