سامانه نوبت دهی معاینه فنی

وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو

( آخرین به روزرسانی : 19/09/17 )

سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی تهران

مدتی است که سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی تهران جهت صرفه جویی در زمان متقاضیان و شهروندن محترم راه اندازی شده است. شهروندان تهرانی می‌بایست جهت استفاده از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی تهران به صفحه نوبت‌دهی مراجعه کنند. بدیهی است که استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی تهران و گرفتن وقت قبلی از این سامانه زمان معطلی شما را به حداقل می رساند ضمنا هزینه‌ای هم ندارد.

سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودروها

 

مدارک مودنیاز معاینه فنی

مدارک لازم برای معاینه فنی خودرو عبارت است از اصل کارت یا سند خودرو و فرم تشخیص عیوب ظاهری.

 

وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو

وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو عمدتا جهت صرفه جویی در زمان شهروندان و نهایتا معطلی کمتر آنها به هنگام مراجعه حضوری به مراکز معاینه فنی خواهد شد. وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو با مراجعه به سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی تهران امکان پذیر می باشد.

 

نوبت اینترنتی معاینه فنی

شما می‌توانید برای به حداقل رسیدن مدت انتظار در مراکز معاینه فنی با استفاده از سامانه نوبت اینترنتی معاینه فنی در سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به سامانه نوبت دهی معاینه فنی  inspection.tehran.ir  مراجعه و با تعیین وقت قبلی به مراکز معاینه فنی خودرو  نظر مراجعه کنید.

inspection.tehran.ir | سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی

 متقاضیان محترم برای دریافت نوبت اینترنتی با مراجعه  به سایت inspection.tehran.ir  و سپس با وارد کردن شماره پلاک خودروی خود، شماره تلفن همراه و دیگر اطلاعات خودرو و پس از دریافت یک کد از طریق پیامک به شماره تلفن آن‌ها ارسال می شود، پس از وارد کردن کد وارد صفحه‌ مورد نظر می‌ شوند. در این صفحه متقاضی می‌تواند زمان و مکان مراجعه خود را مشخص کند، البته سامانه هم برای زمان و مکان مراجعه پیشنهاد‌هایی را ارائه کرده است که شما متقاضیان می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود زمان و مرکز مورد نظر خود  انتخاب کنید.

حتما بخوانید:  نحوه ثبت نوبت معاینه فنی اینترنتی دماوند،نیایش، کرج ...

توجه داشته باشید شما می‌توانید با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ و یا از طریق سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از طول صف معاینه فنی مطلع شده و خلوت ترین مرکز را براحتی انتخاب کنید. بدین ترتیب وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو امر ساده تری خواهد بود.

با تمام این تفاصیل برای وقت گرفتن برای معاینه فنی خودرو یک راه راحت‌تر هم وجود دارد و آن اینکه اپلیکیشن کارپرداز را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از داخل این برنامه به راحتی نوبت بگیرید. اپلیکیشن کارپرداز را می‌توانید همینجا دریافت کنید:

 دانلود کارپرداز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments