استعلام آنلاین کد ملی

استعلام کد ملی آنلاین

( آخرین به روزرسانی : 24/03/12 )

استعلام کد ملی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها

استعلام کد ملی یک از مرسوم ترین روش ها برای شناخت افراد از روی کد ملی و شماره ملی در تمامی مراکز دولتی و شرکت ها و سازمان ها می باشد.

در سال های اخیر با توجه به ضرورت وجود کد ملی و استعلام کد ملی در شروع هر کار و ثبت نامی سامانه درگاه ملی خدمات هوشمند جهت استعلام الکترونیکی هویت و یا همان استعلام کد ملی راه اندازی شده است.

البته باید توجه داشته باشید که درگاه ملی خدمات دولت هوشمند برای استفاده افراد شخصی نیست و به منظور استفاده سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی راه‌اندازی شده است و سازمان‌های ذی‌صلاح برای استعلام گرفتن کد ملی اشخاص نیاز به ثبت نامه رسمی در این سامانه دارند.

بدیهی است که با استعلام کد ملی فرد تمامی اطلاعات هویتی و شخصی فرد از قبیل شماره تلفن، سال تولد، محل تولد و … و به طور کلی سوابق، گذشته و حال حاضر فرد محرز خواهد شد.

برای استعلام مشخصات کد ملی، سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توانند به این آدرس به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

حتما بخوانید:  هزینه صدور کارت ملی هوشمند 98

جالب است بدانیم در واقع شماره ۱۰ رقمی کد ملی از سمت چپ سه رقم کد شهرستان محل صدور شناسنامه ، شش رقم بعدی کد منحصر به فرد برای فرد دارنده شناسنامه در شهرستان محل صدرو و رقم آخر آن هم یک رقم کنترل است که از روی ۹ رقم سمت چپ بدست می آید.

بنابراین با توجه به کد ملی و استعلام کد ملی علاوه بر کد منحصر به فرد و اختصاصی هر فرد کد شهرستان محل تولد و متعاقبا شهر محل تولد فرد نیز مشخص خواهد شد.

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای استعلام کد ملی استفاده از اپلیکیشن کارپرداز است. با دانلود این اپ از همینجا می‌توانید کد ملی خودتان و دیگران را استعلام بگیرید:

 دانلود کارپرداز

 

اگر به دنبال پیدا کردن شماره افراد از روی کد ملی هستید باید بدانید این امر امکان پذیر نیست اما امکان پیدا کردن نام از روی شماره موبایل و یا پیدا کردن شماره با ورود نام در برخی نرم افزار ها وجود دارد:

پيدا كردن اسم افراد با شماره موبايل

پيدا كردن شماره تلفن همراه با اسم

 

استعلام کد ملی برای افراد عادی

شما به عنوان یک فرد عادی اگر می‌خواهید کد ملی کسی را استعلام بگیرید باید بدانید که به جزییات و اطلاعات شخصی فرد موردنظر دسترسی پیدا نخواهید کرد و این کار فقط برای مراجع ذی‌صلاح امکان پذیر است.

با این حال اگر کد ملی شخصی را در اختیار دارید می‌توانید با استفاده از آن دو چیز را استعلام کنید: یکی آنکه اصلا این کد ملی معتبر هست یا نه و دیگری آنکه صاحب این کد ملی صادره از کدام شهرستان و کدام استان است.

برای شناخت افراد از روی کد ملی می‌توانید از سامانه استعلام آنلاین کد ملی استفاده کنید.

استعلام آنلاین کد ملی

 

دریافت شماره شناسنامه افراد

دریافت شماره شناسنامه افراد از طریق کد ملی فرد امکان پذیر است. علاوه بر این، عکس این موضوع یعنی گرفتن کد ملی از طریق شماره شماسنامه نیز قابل انجام است. البته شماره ملی و شماره شناسنامه متولدین سال ۱۳۶۸ به بعد یکسان می‌باشد. برای گرفتن کد ملی از طریق شماره شناسنامه و دریافت شماره سریال شناسنامه از طریق کد ملی می‌توانید با تلفن گویای ثبت احوال تماس بگیرید.

دریافت شماره شناسنامه افراد

سامانه دریافت کد ملی متوفی

استعلام کد ملی شخص متوفی عموما برای مسائلی همچون انحصار وراثت حائز اهمیت است. و وراث نیز بابت همین مساله نیاز به اطلاع از کد ملی شخص متوقی دارند. این اشخاص می‌توانند جهت دریافت کد ملی شخص متوفی به سامانه دریافت کد ملی متوفی مربوطه مراجعه فرمایند.

 

دریافت کد ملی از طریق پیامک

دریافت کد ملی از طریق پیامک صحت ندارد. چرا که امکان سوء استفاده از آن وجود دارد. در نظر داشته باشید تمامی امور حتی روزمره مشروط به وجود کد ملی شخص می‌باشد. بنابراین دسترسی ساده و به ویژه دریافت کد ملی از طریق پیامک منطقی نمی‌باشد.

 

گرفتن کد ملی از طریق نام و نام خانوادگی

گرفتن کد ملی از طریق نام و نام خانوادگی به سادگی امکان پذیر نیست چرا که اطلاعات شناسنامه‌ای و کد ملی افراد فقط در اختیار ثبت احوال است و به راحتی در اختیار اشخاص متفرقه قرار نمی‌گیرد. پس این امکان برای اشخاص عادی وجود ندارد مگر اینکه مسئله‌ای قانونی در میان باشد.

در این صورت شما باید به نیروی انتظامی مراجعه کرده و پس از ثبت شکایت و پذیرفته شدن آن از طریق اداره آگاهی، بواسطه نامه مرقوم شده از جانب کلانتری گرفتن کد ملی از طریق نام و نام خانوادگی از ثبت احوال برای شما ممکن خواهد شد.

 

گرفتن کد ملی از طریق نام و نام خانوادگی

 

نحوه دریافت کد ملی با تلفن گویای ثبت احوال

ابوترابی سخنگوی ثبت احوال کشور اعلام کرده است کسانی که کد ملی خود را به دلیل مفقودی کارت ملی فراموش کرده‌اند و یا هنوز به علت دریافت نکردن کارت ملی،  از کد ملی خود مطلع نیستند می‌توانند با تلفن گویای  ۰۲۱۶۶۷۰۷۱۳۱  تماس گرفته و کدملی خود را دریافت کنند.

فرمول بدست آوردن کد ملی

فرمول بدست آوردن کد ملی در حقیقت الگوریتمی از مشخصات محل تولد شما یعنی شهر و استان محل تولد و شماره‌ای است که ثبت احوال برای شما در نظر می‌گیرد. بنابراین فرمول بدست آوردن کد ملی همان کد استان و شهر محل صدور کارت ملی شما است.

مشترک
اعلان
guest
118 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
6 ماه قبل

اکثرا عزیزان به دنبال یافتن نام خانوادگی و یا آدرس و مکان فعلی از طریق کدملی، شماره شناسنامه و غیره هستن.
همونطور که در وب سایت خوب کارپرداز توضیح داده شده، این موارد جز از طریق مراجع قانونی و یا انتظامی و غیره که اونهم نیاز به مجوز قانونی دادن امکان پذیر نیست.
تحت هیچ شرایطی نمیشه و هرگونه ادعایی در این خصوص صرفا کذب هستش.

fatemeh.a
fatemeh.a
7 ماه قبل

بسیار عالی توضیح دادین.خیلی زیاد برام مفید بود.خیلی ممنونم

زهرا
زهرا
8 ماه قبل

سلام من از یکی طلب دارم فقط شماره ملی اون شخص دارم با پرینت حساب آیا میتونم اون شخص پیدا کنم من یک شهر دیگه هستم اون شهر دیگه لطفا راهنمایی کنید

سهیلا آقائی،وکیل پایه یک
سهیلا آقائی،وکیل پایه یک
5 ماه قبل
پاسخ به  زهرا

سلام
بله
بهتره زودتر اقدام کنید تا مبدا زمانی مطالبه خسارت هم محاسبه بشه

سعیدحاجی زاده
سعیدحاجی زاده
8 ماه قبل

شماره ملی وشناسنامه کسی رودارم…چطورمیتونم اسم وفامیلی وعکسشوپیداکنم؟

ساسان
ساسان
6 ماه قبل

شماره ملی و تاریخ تولد دارید

آیدین
آیدین
8 ماه قبل

سلام.دنبال ارامگاه دوستی هستیم که فوت کرده.همه اسم فامیل ….متوفی موجوده کد ملیشو نداریم تا ارامگاهشو پیدا کنیم نرم افزار متوفی یاب هم فقط با کد ملی کار میکنه.کجا بریم دنبال کد ملی.

سعادت
سعادت
9 ماه قبل

سلام من پدرم فوت کرده الان از مسکن مهر شماره ملی پدرم رو میخوان من چطور اونو بدست بیارم خودم هم معلول جسمی و حرکتی هستم لطفاً راهنمایی کنید

علی
علی
11 ماه قبل

سلام چرا من هرچه میخوام عضو بشم میزنه شماره ملی شما اشتباه است .لطفا راهنمایی کنید

ابوالفضل ماموسيان
ابوالفضل ماموسيان
1 سال قبل

سلام من پدرم فوت كرده واز كارت مليش و شناسنامش ندارم هيچي نه فتوكپي نه شناسنامه دارم چيكار كنم

ali
ali
10 ماه قبل

نامه بنویس برای سایت استعلام آنلاین

سهیلا آقائی،وکیل پایه یک
سهیلا آقائی،وکیل پایه یک
5 ماه قبل

استعلام و مراجعه به اداره ثبت احوال
در مشخصات شناسنامه شما هم اطلاعاتی از جمله ش.ش و کد ملی ایشون قید شده که بسیار کاربردی هست

کاربر
کاربر
1 سال قبل

سلام .من کد ملیم و عکس از صفحات شناسنامم متاسفانه دست افرادی که حالا فهمیدم غیر قابل اطمینان هستن افتاده
آیا باید نگران باشم که این اطلاعاتم دست بقیس؟

جوادخادمیان
جوادخادمیان
1 سال قبل

سلام من ۱۸سال پیش از زن اولم جداشدم
والان میخوام دخترم رو پیداکنم
کدملی وتاریخ تولدشودارم
چطور میتونم پیداش کنم لطفا کمکم کنید

حسین سادین
حسین سادین
11 ماه قبل
پاسخ به  جوادخادمیان

سلام با این پیام بده که در خصوص پیدا کردن مکان همسر جدا شده تماس گرفتیم و بعد زنگگ بزن و مشخصات و بگو و ۲ روز بعد به احتمال ۹۰ درصد میشه پیداش کرد

کاوه
کاوه
11 ماه قبل
پاسخ به  جوادخادمیان

سلام جواد
اگر دادگاه حکم بده شما می تونی با کمک بانک مرکزی (شرکت خدمات الکترونیک و شرکت شاپرک) از روی کد ملی شماره کارت بانکی دخترت را پيدا کنی و از روی شماره کارت نشانی آخرین تراکنش های بانکی را پیدا کنی که بهت کمک می کنه حدود نشانی دخترت را پیدا کنی
موفق باشی

بدون نام
بدون نام
8 ماه قبل
پاسخ به  جوادخادمیان

سلام باید به پلیس مراجعه کنید

جوادحیدری سی پی
جوادحیدری سی پی
1 سال قبل

کدملی آقای داراب گوران با پیش شماره کدملی۲۲۵وصدور آن درشهرسان سوادکوه

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

سلام و خسته نباشید اگر بخواهیم اسم و فامیلی را جستجوکنیم به چه صورت میتوانیم جستجو کنیم

نفس خاتون
نفس خاتون
1 سال قبل

سلام من کد ملی یه نفرو دارم کد ملی پدر و مادر شو میخوام چیکار کنم
به معنای واقعی کد ملی پدر شوهر مادر شوهرمو میخوام راهی هست پیدا کنم

قارپوز
قارپوز
1 سال قبل
پاسخ به  نفس خاتون

تنها از طریق ثبت درخواست شکوائیه و دستور قاضی ممکن است

رفیق شیم
رفیق شیم
1 سال قبل
پاسخ به  نفس خاتون

از روی شناسنامه نبود پلیس+۱۰

عستیا
عستیا
11 ماه قبل
پاسخ به  نفس خاتون

توی شناسنامه شوهرت نوشته

احمدزاده
احمدزاده
1 سال قبل

سلام ، برای ایرانی ای که خارج از ایران ساکن بودند وفقط شناسنامه و پایان خدمت دارند ؛ خودشون مریضی سختی دارند و نمیتون کاراشونو انجام بدهند ، میخواهیم کد ملی و بیمه سلامت بگیریم ، چطور میتونیم اقدام کنیم.؟

کاوه
کاوه
11 ماه قبل
پاسخ به  احمدزاده

سازمان ثبت احوال و وزارت امور خارجه در خیلی از کنسولگری ها امکان ثبت نام و دریافت کارت ملی را ارایه می نمایند

Fmv
Fmv
1 سال قبل

سلام من۲۵ سالمه و پدرومادرم دردوسالگی من ازهم جداشدن وپدرم اجازه ندادن مادرمو ببینم خیلی دوست دارم مادرمو ببینم چطورمیشه پیداش کنم خواهش میکنم کمکم کنید

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل
پاسخ به  Fmv

سلام
اگر کدملی مادرتون رو دارین با مراجعه به شعب یکی از بانکها می تونید استعلام کنید که در اون بانک حساب دارند یا خیر و اگر در هر یکی از شعب سطح کشور اون بانک حساب داشته باشند مشخص میشه و با تعامل با کارمند مربوطه می تونید آدرس و شماره تماس شون رو بگیرید دقت داشته باشید که که هر بانک فقط فهرست مشتریان خودش رو داره
اگر شماره ملی مادرتون رو ندارید با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال می تونید کدملی پدر و مادرتون رو بگیرید

نیلوفر
نیلوفر
1 سال قبل
پاسخ به  امیرحسین

شماره ملی پدر و مادر تو صفحه اول شناسنامه درج شده

Mmmmmmmmm
Mmmmmmmmm
1 سال قبل
پاسخ به  Fmv

سلام داداش تو باید دی ان ای خودتو داشته باشی بعد بعدی قوه قضاییه استعلام بگیره اون وقت هر دی ان ای که مشابه یا مثل دی ان ای تو باشه میاد بالا

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  Fmv

سلام خواهر گلم برو ثبت احوال سریع بهت میگه قربونت برم….. دلم سوخت برات با این نوشته متن پیام

هاشم
هاشم
1 سال قبل
پاسخ به  Fmv

بهترین راه همین مراجعه به ثبت احواله.چون اونجاکلیه مشخصات مادرت هست‌.بعدبایدبری سرپرستی شعب بانکها(تنهاجایی که لیست کل مشتریان بانکهای سطح کشورموجوده)اونجابراحتی بهت کمک میکنن.ولی داشتن کدملی مادرت الزامیه عزیزم انشالله زودتربه عزیزت برسی،خیلی سخته میدونم چون منم مادرم توسن کم فوت شد

کاوه
کاوه
11 ماه قبل
پاسخ به  Fmv

وقتی یک نفر کارت ملی میگیره – سازمان ثبت احوال نشانی شخص را گرفته و نگهداری می کنه – پس اون جا می تونی نشانی مادرت را پیدا کنی – ولی احتمالا نیاز به حکم قاضی داره – همین جوری اطلاعات بهت نمی دن هرچند که قاضی برای این موارد سخت گیری نمیکنه و حکم میده

علیرضا رییسی
علیرضا رییسی
1 سال قبل

سلام بنده متولد ۵۹ هستم شناسنامه رو گم کردم واز سال ۹۰ پیگیرم وقتی میگن فلان جا برو وقتی میگن از زاهدان استعلام نیومده و وقتی میگن جلسه بگیریم ما پیر شدیم بدون هویت چکار کنیم .۳ بچه دارم بدون هویت مثل خودم بگید چکار کنم

کاوه
کاوه
11 ماه قبل

علیرضا
به نظر اگه یک مسافرت بری زاهدان مشکل راحت حل میشه چون اونجا توی دفاتر ثبت احوال مشخصاتت هست و شناسنامه المثنی می گیری

بهار
بهار
9 ماه قبل

اگه بری ثبت احوال شهر تولدت چند روزه جلسه گرفته با بررسی مدارک والدینت که حتی اگه فوت کرده باشند هر کدوم پوشه کاملی دارند شناسنامه شما صحیح تر از قبل جور میشه بهت میدن اما اگه از شهر و استان دیگه درخواست بدی شاید ماهها طول بکشه. من خودم واسه دریافت کارت ملی وقتی گم شده بود مجبور شدم شناسنامه ام رو که عکسش پارگی داشت عوض کنم و این راه رو طی کردم. با مدارک مادرتون که تو ثبت هست شناسنامه تان رو سریع بهتون میدن

کوثررئوفی
کوثررئوفی
1 سال قبل

سلام من یک کد ملی دارم و یک اسم و فامیل چجوری میتونم ببینم بهم ارتباط دارن یا نه؟؟؟

سعید
سعید
1 سال قبل
پاسخ به  کوثررئوفی

نمیشه

شایان سعادت
شایان سعادت
1 سال قبل

سلام از سال ۹۸ برای بنده همین مشکل پیش اومده الان ۳ ساله بدون هویت دارم زندگی میکنم چ وضعشه خدایی از روزی ک شناسنامه گم شد المثنی گرفتم کدملی من بسته شده ن شاکی دارم ن چیزی چیکار باید انجام بدم تا درست بشه ؟

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام من کد ملی دارم چطور میتونم مشخصات و آدرسش رو پیدا کنم

مهدی
مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  مریم

یاد من هم بده

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  مریم

من اینکارو کردم جواب داد طرف رو توی بناب پیدا کردم
شما میری دادسرا ی شکایت ثبت میکنی مثلا میگی این اقا با این نام و کد ملی سر من کلاه گذاشته ولی ادرس ندارم همونجا میری پیش قاضی دستور میگیری برای استعلام ادرس از روی کد ملی نامه میده میبری کلانتری بعد کلانتری نامه میده برای ایرانسل و همراه اول میبری تحویل میدی نامه رو و اپراتورها ادرس و مشخصات دقیق رو اعلام میکنن

امیر
امیر
5 ماه قبل
پاسخ به  محمد

مگه مملکت بی قانونه الکی با چه دلیلی شکایت کردی دروغ مینویسی

سعید
سعید
1 سال قبل
پاسخ به  مریم

سلام از طریق ثبت احوال فقط امکان پذیر است

حامی
حامی
1 سال قبل

سلام
بچه من حدود دو ساله با شوهرش رفتن یه شهر دیگه و ما ازشون اطلاعی ندارم اصلا نمیدونیم زنده است یا مرده
هیچ شماره تماسی هم ازشون نداریم یه راهنمایی می‌کنید؟

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  حامی

سلام.وقت بخیر. بروید پاسگاه اطلاع بدهید ، چند روزه پیدا شون می کنند

آرمین
آرمین
1 سال قبل
پاسخ به  حامی

باید برین کلانتری اسم و فامیلشون بگین تا پیگیر بشن

علی عربه
علی عربه
1 سال قبل
پاسخ به  حامی

برو از طریق سپاه کد ملی بدی میبینن کجان یا زندن یا مردن انشلا سالم پیدا شن

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

سلام من کدملی دارم چطوری مشخصاتش راپیداکنم؟

معصومه اورعی سرمدی
معصومه اورعی سرمدی
1 سال قبل

سلام من معصومه اورعی سرمدی میخوام بگم چرااستعلامهاجواب نمیدهند من پزشک باکدنظام پزشکی۷۸۶۰۰۱وطلبه باکد۳۵۰۰۰هستم میخوام بگم استعلام ها جواب نمیدهند؟لطفا ارسال کنیدمطلب را:

یاسین
یاسین
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من الان سه ماه تقریبا دارم میرم پلیس+۱۰ هی میگن اطلاعاتت نمیاد بالا سیستم من فکر کردم ک کارامو راه نمیندازن تا اینکه رفتم بانک میخاستم کارت بانکی درست کنم گفتن اطلاعاتت نمیاد بالا باید بری ثبت احوال خب عجیبه من که شناسنامه رفتم دفتر پیشخوان درست کردم عسکداره الان سه ساله دارمش تمام کارامو انجام میدادم بلیط میگرفتم و مدرسه ثبت میکردم الان عجیبه که با این مشکل مواجه شدم

غلامرضا نصرآبادی
غلامرضا نصرآبادی
1 سال قبل

سلام .من ۷ ساله متارکه کردم متاسفانه تو این مدت یارانه نگرفتم سرپرست همسرم بوده با توجه به اعلان هدفمندی …الان میخوام با کدملی همسرم استعلام کنم ولی ندارم شماره شناسنامه تولد و اسم و فامیل حتی تو شناسنامه خودم اسم دخترم کد ملی هم هست و مشخصات دیگر فرزندم …شش ساله همه جا و همه نوع اعتراض زدم اگر میتوانید یاری کنید چگونه کد ملی همسرم رو پیدا کنم

هومن
هومن
1 سال قبل

سلام من مبخوام با استفاده از مشخصات شناسنامه شماره تلفن همراه همون فردرو پیدا کنم

حامد
حامد
1 سال قبل

سلام من اسمو فامیلشودارم باشماره تلفن کسی میتونه کمکم کنه ادرسشوپیداکنم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام بچها من شماره تلفن و نام ونام خانوادگی طرف رو دارم ازش ی کد ملی یا آدرس می‌خوام کسی می‌تونه کمک کنه

اقای مقدم
اقای مقدم
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام. من هم مثل شما دنبال همچین گزینه ای هستم . ایا راه حلی داره؟

سعید
سعید
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام بله میشه

دلسا
دلسا
1 سال قبل

سلام اطلاعات همه چیز میدونم فقط اسم مادر میخوام

هانی
هانی
1 سال قبل
پاسخ به  دلسا

تونستی پیدا کنی به منم بگو لطفا

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  دلسا

خدارو شکر که نمیدونی چون من میدونم براچی میخوای….

بیتا
بیتا
1 سال قبل
پاسخ به  دلسا

میخوای براش طلسم بزنی ؟

میلاد
میلاد
1 سال قبل
پاسخ به  دلسا

میخوای بری پیش دعا نویس

شیرغلامی
شیرغلامی
1 سال قبل

سلام یه نفر پولم بالا کشیده شناسنامه بچش گرو بوده پیشم که فرار نکنه ولی رفت که رفت حالا کدملیش تو شناسنامه بچه هست چطور میتونم ادرسش گیر بیارم

Ali
Ali
1 سال قبل
پاسخ به  شیرغلامی

اول باید ثابت کنی شما که شناسنامه سرقتی نباشه دوم این کار شخصی پیگیری نداره مرجع قضایی ونامه نگاری خیلی زیادی داره خیلی هم هزینه میزاره روی دستت حالا باید تخمین بزنی طلب شما چقدر هست.ایا ارزش هزینه کردن داره یانه بعد اقدام میکنید توی شماره ملی تعقیر محل زندگی ردیابی نمیشه مرجع قضایی نامه میزنه به تمام ارگانها که شخص مورد نظر تحت تعقیب قانونی میباشد..راهنمایی رانندگی ثبت احوال اداره گذرنامه اداره اماکن اداره بهداشت درمان بیمه اینها همه باید جواب بدن شاید جایی کنارگوشه درگیری گیرکنه طرف اسعلام کنند پیدابشه پس باید منتظرباشی البته پیگیر وهزینه حالا خودت… مشاهده بیشتر »

احمد
احمد
2 سال قبل

با سلام شخصی پول منو بالا کشیده لطفا کمکم کنید کد ملی و نام پدر پیدا کنم

کوروش
کوروش
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام به کارت ش پول ریختین

Ali
Ali
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام.پول دستی بهش دادی یا کارت به کارت کردی اگر کارت به کارت کردی شکایت میکنی بانک مربوطه شماره کفش مادرش درمیاره برات چه برسه ادرس تاریخی که پول دادی بانک برات باشماره درمیاره اگرنه دستی دادی باید اسم فامیل مخل تولد بدونی باز شکایت کنی از طریق اگاهی شهرخودت یا ثبت احوال این مشخصات بیرون میاد که حریان چی هست طرف کی هست یا ادرس کجاست.

خانم ابوالحسنی
خانم ابوالحسنی
1 سال قبل
پاسخ به  Ali

سلام لطفا اگر ثبت احوال اشنا دارید معرفی کنید تهران پسرم بدنبال فامیل پدرش میگرده میخواد تازنده هستن ببینتشون داره افسردگی میگیره چه کنم چطور خانوادرو پیدا کنه و ..اونها اصلا از وجود پسر من اطلاع ندارن ..شیرینی هم برای جبران زحمات در نظر گرفته ..یا علی 🙏🙏🙏

سعید
سعید
1 سال قبل

سلام

Yuones
Yuones
7 ماه قبل
پاسخ به  سعید

سلام وخسته نباشید
میخاستم از طریق کد ملی اسم و فامیل شخص رو بدونم ایا میشه یا ن ?

ME
ME
2 سال قبل

سلام – یکنفر کلاهبرداری کرده و من اسم و فامیل و کد ملی رابطی که به او برسم دارم .میتوانم شماره تلفنی از او پیدا کنم

ممدم
ممدم
2 سال قبل
پاسخ به  ME

داش من میتونم برات کاری کنم

هومن
هومن
1 سال قبل
پاسخ به  ممدم

منم میخوام با استفاده از کد ملی شمارت تلفن پیدا کنم میتونی

پوریا
پوریا
1 سال قبل
پاسخ به  ممدم

داداش منم اینجور مشکلی دارم

سارا
سارا
1 سال قبل
پاسخ به  ممدم

سلام منم داداشم ۲۲ ساله ک رفته و هيچ خبري ازش نداريم تازگي فهميديم ک سال ۹۳ کارت ملي گرفته يني ممکنه ک زنده باشه ميتونيد دست مارو هم بگيريد؟

عباس
عباس
1 سال قبل
پاسخ به  ممدم

سلام
من هم اسم و فامیلی و نام پدر و شماره همراه یکی رو دارم فقط کد ملی میخام شما میتونید انجام بدید برام ؟

Negar
Negar
1 سال قبل
پاسخ به  ممدم

سلام اگر میتونید همچین کاری انجام بدین میشه به من ایمیل بزنید

Ali
Ali
1 سال قبل
پاسخ به  ME

کلاه برداری تلفن نداره دوست عزیز کسی این کار کرده زرنگ تر از اونی هست که ردپایی از خود بجا بزاره شما خود رابط بچسب اتمام حجت کن جواب نگرفتی اقدام کن برای رابط خودش جواب گو میشه مرجه قضایی بنده انکار کردم نمیشناسم طرف هم زندان رفتم هم بجای طرف دیه دادم پس رابط بچسب.یا معرفی میکنه یا تاوان میده

مریم
مریم
2 سال قبل

سلام ی نفر پول ما رو خورده و ما الان دنبال کد ملیش هسیم که ازش شکایت کنیم میشه بگید چجوری کد ملیشو پیدا کنیم؟

محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  مریم

شماره تلفن به اسم طرف رو داشته باشی میشه

ارشادمحمودی
ارشادمحمودی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام من اسم و فامیل وحتی سیمکارتی که به نام همین شخص هست دارم چطور کدملیشو به دست بیارم راهنماییم کنید به خاطرخدا

یاالله
یاالله
1 سال قبل
پاسخ به  ارشادمحمودی

ازطریق نمایندگی شماره تلفن کدملیش بدست میارین

Ali
Ali
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

کسی نمیگه شماره تلفن به اسم خودش هست یانه

Sadegh
Sadegh
2 سال قبل
پاسخ به  مریم

برو دادگاه با قاضی قضیه رو در جریان بزار بخواه که به پلیس +۱۰ باهاتون همکاری کنه بهتون کد ملی رو بده یا ثبت احوال یا قاضی دستور بده به اداره ثبت

محمد رضا ساعی
محمد رضا ساعی
2 سال قبل

سلام
ببخشید من جایی هستم ک دسترسی ب کد ملیم ندارم و ب اون نیاز….
لطفن میشه ۷ رقم آخر رو بگین

سارا
سارا
2 سال قبل

سلام،میخواستم بدونم جیزی به اسم کد ملی اختصاصی برای فرد فوت شده داریم؟برای گرفتن کارت ایثارگری پدرم که فوت شدن مراجعه کردیم گفتن که برین ثبت احوال کدملی اختصاصی بگیرین بیارین!

چمران
چمران
2 سال قبل

سلام من شماره ملی شخص اسم فامیل و اسم پدر و تاریخ تولد انو میدونم
فقط میخوام اسم مادرشو در بیارم میشه ایا؟؟

فروزان
فروزان
2 سال قبل
پاسخ به  چمران

پیدا کردی ؟

رهگذر
رهگذر
1 سال قبل
پاسخ به  چمران

داداش تو رسما دنبال جادو و جنبلی چیزی هستی🤦🏻‍♂️

Ali
Ali
1 سال قبل
پاسخ به  چمران

دیگه چیزی نیست که شما بدونید همه چیز دست شماست که استعلام سایت ثبت احوال مشکل شما حل میکنه

شوالیه
شوالیه
1 سال قبل
پاسخ به  چمران

قشنگ معلومه برا جادو جنبده

حسین جلالی
حسین جلالی
2 سال قبل

سلام یه دوست دارم یه وکیل میخاد سنش تغییر بده باید چطور بفهمه شناسنامش جعلیه یا واقعی؟

بلوچ
بلوچ
1 سال قبل
پاسخ به  حسین جلالی

من روششو بهت یاد میدم هر موقع تغییر داد خبرم بده من میتونم چطور معلوم کنم

ا
ا
2 سال قبل

سلام ایا با کدملی میشه اسم مادر یا پدر رو دراورد یانه؟؟؟
اگه برنامه ای هست معرفی کنید سپاس

آخرین ویرایش2 سال قبل توسط ا
محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  ا

اره میشه باید تولدشم بلد باشی

جهان
جهان
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سایتی سراغ دارید لطف کنید

بلوچ
بلوچ
1 سال قبل
پاسخ به  ا

اسم پدربله

Tala
Tala
2 سال قبل

سلام میشه با داشتن کدملی شخصی جدا از محل صدور که در سامانه استعلام میشه گرفت اسم و فامیل و تاریخ تولد رو هم فهمید
ممنون میشم زود بم جواب بدین

بلوچ
بلوچ
1 سال قبل
پاسخ به  Tala

بله

ر
ر
2 سال قبل

سلام من میخوام کد ملی ی شخص رو از روی تاریخ تولد و نام و نام خانوادگی بدونم امکانش هست؟

سحر
سحر
2 سال قبل
پاسخ به  ر

سلام اگه بهت جواب دادن به منم بگو چیکار کنم چه جوری در بیارم کد ملی طرفو

ابراهیم
ابراهیم
2 سال قبل

سلام چطور از کد ملی یک شخص خبردار بشم

نگین
نگین
1 سال قبل
پاسخ به  vada

سلام میخام از روی کد ملی تاریخ تولد شخص رو پیدا کنم . میشه این کار ؟

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل
پاسخ به  نگین

سلام میخام از روی کد ملی که ازس دارم اسم واقعیشو پیدا کنم چه جوری میشه کمکم کنین

اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  vada

سلام چهاررقم آخرکدملی گلشادخالدی برهنه ای رومیخام

آکو
آکو
2 سال قبل

سلام ۴رقم آخر کد ملی صدیق افشار قریب رو میخوام

رضا
رضا
2 سال قبل
پاسخ به  آکو

یادداشت کن ۶۵۸۵

یه بنده خدایی
یه بنده خدایی
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام ۴ رقم آخر کد ملی سید امین حجازی فر رو میخوام

مهدی
مهدی
2 سال قبل

عالی

محمد صادق
محمد صادق
3 سال قبل

سلام
من اتباع خارجی متحصل در قم هستم و کد فراگیرم را لازم دارم و الان فراموش کردم چه طور می توانم بگیرم

amirrza
amirrza
4 سال قبل

سلام من میخوام کد ملی خودمو بدونم چیکار کنم؟

محمد
محمد
4 سال قبل
پاسخ به  vada

سلام پاسخگو نیست

احمدنیک بین
احمدنیک بین
4 سال قبل

می‌خوام کد ملی شوهرم را وارد کنم وارد تعداد اعضای خانواده باخبرشم