مدت زمان صدور کارت المثنی خودرو

استعلام مرسولات پستی

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

در حال حاضر در بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها  ارسال بسته های پستی  تبدیل امری عادی و متداول شده است. خود ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ارسال اکثر لوازم از خدمات پستی استفاده می کنیم.

اما دشواری هایی نیز در استفاده از این روش وجود دارد. در اغلب موارد به دلیل تاخیر در ارسال و دریافت محصولات پستی و… نیاز به استعلام مرسولات پستی وجود دارد. خوشبختانه بنابر دلایل ذکر شده تداببری جهت استعلام مرسولات پستی در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند محصولات پستی خود را رهگیری کنند.

سامانه پیگیری مرسولات پستی در جهت افزایش خدمات غیر حضوری دولت می باشد که در ادامه به معرفی و آموزش چگونگی ورود به آن صحبت خواهیم کرد. در مرحله اول لازم است که به این سامانه متصل شویم.

بر این اساس شما می توانید برای  استعلام مرسولات پستی به سامانه رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید برای استفاده از  سامانه رهگیری مرسولات پستی شماره مرسولات پستی خود را داشته باشید.

 

استعلام پستی کارت ماشین، پایان خدمت، اطلاع از صدور گواهینامه و …

البته استعلام مرسولات پستی که مربوط به صدور مدارک و اسناد دولتی است با مرسولات پستی عادی اندکی متفاوت است. منظور از مرسولات سازمانی، آن دسته از بسته‌های پستی هستند که شامل مواردی همچون گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا مواردی از این دست می باشند. برای پیگیری مرسولات پستی سازمانی، ابتدا باید از طریق این آدرس و کلیک بر روی سامانه رهگیری مرسولاتی سازمانی اقدام کنید.

 

برای اطلاع از مدت زمان صدور کارت خودرو صفر، پیگیری کارت ماشین از ناجا، پیگیری کارت خودرو از طریق پیام، اطلاع از مدت زمان صدور کارت المثنی خودرو، مدت زمان صدور کارت خودرو بعد از تعویض پلاک، پیگیری کارت پایان خدمت المثنی و اطلاع از صدور گواهینامه و پیگیری گواهینامه رانندگی جدیدالصدور و هر چیز پیگری که از طریق پست ارسال می‌شود هم می‌توانید از طریق همین سامانه اقدام کنید.

 

راهنمای پیگیری مرسولات پستی

استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی

متداول ترین روش پیگیری مرسولات پستی استفاده از سامانه رهگیری مرسولات پست و شماره رهگیری است که در قسمت قبل توضیح داده شد.

استعلام مرسولات پستی

پیگیری مرسولات پستی از طریق پیامک

ارسال پیامک یکی دیگر از روش‌های پیگیری مرسولات پستی است. این روش مناسب زمانی است که شما دسترسی به اینترنت ندارید. در این روش ابتدا حرف R را تایپ کرده و بعد کد ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پستی خود را وارد کنید. در انتها این پیامک را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنید.

حتما بخوانید:   هزینه ارسال مرسولات پستی

استفاده از اپلیکیشن کارپرداز

مسیر پیشنهادی ما برای رهگیری مرسوله پستی استفاده از نرم افزار استعلام مرسولات پستی است. اپلیکیشن کارپرداز یک برنامه اندرویدی برای موبایل بوده که بسیاری از نیازهای روزانه شهروندان ایرانی را در یک نرم‌افزار پاسخ می‌دهد. رهگیری مرسوله پستی هم یکی از خدمات اپلیکیشن کارپرداز برای دسترسی راحت کاربران به مرسوله پستی خود فراهم شده است.

اپلیکیشن کارپرداز را از لینک زیر دانلود کنید:

  دانلود کارپرداز

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فاطمه جوانمردی
فاطمه جوانمردی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید چرااصل گذرنامه به دستم نرسیده