وام خرید خودرو

شرایط دریافت وام خودرو

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

برای چه ماشین‌هایی وام خودرو پرداخت می‌شود؟

وام خودرو جزو جدیدترین تسهیلاتی ست که درحال حاضر در اختیار شهروندان واجد شرایط قرار می گیرد. ولیکن توجه داشته باشید وام خودرو تنها برای خرید خودروهای داخلی و به عبارتی مونتاژ داخل کشور به متقاضیان اعطا می شود.

شرایط دریافت وام خودرو چیست؟

وام خرید خودرو به کلیه اشخاص حقیقی شامل بازنشستگان و حقوق بگیران بخش های دولتی و غیر دولتی و صاحبان مشاغل آزاد تعلق می گیرد.

یکی از شرایط مهم برای دریافت وام خودرو افتتاح یا دارا بودن یکی از انواع حسابهای قرض الحسنه ( جاری / پس انداز ) و سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در نزد بانکی است که می‌خواهید از آن وام بگیرید.

 

حتما بخوانید:  راهنمای کامل پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی سال ۹۸

در حال حاضر مبلغ وام خرید خودرو تا سقف ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با این وجود تعدادی از بانک ها بیش از این مبلغ تسهیلاتی تحت عنوان وام خودرو به متقاضیان پرداخت می کنند. در اغلب موارد جهت دریافت وام خودرو نیازی به رهن سند خودرو نزد بانک نیست و متقاضیان می توانند با داشتن ضامن معتبر و چک کارمندی وام خودرو دریافت کنند.

 

وام خودرو

 

بازپرداخت وام خودرو چگونه است؟

عموما مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو ۳ سال می باشد. ضمن اینکه وام خودرو به حساب شخص واریز نشده و در حساب شرکت سازنده یا نمایندگی فروش خودرو قرار خواهد گرفت. بنابراین ممکن است هر بانک خصوصی و دولتی و حتی هر شعبه شرایط متفاوت با آنچه بیان شد داشته باشد.

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments