آلاینده های اصفهان

آلودگی هوای اصفهان امروز چطور است؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

آلودگی هوای اصفهان

متاسفانه اصفهان در کنار تمام زیبایی‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد خود، عنوان یکی از کلان شهرهای آلوده کشور را نیز در اختیار دارد. به طوری که گاهی آلودگی هوای اصفهان از آلودگی هوای پایتخت نیز پیشی می‌گیرد. خطر افزایش آلاینده‌های اصفهان در حال حاضر به دغدغه‌ای عمومی تبدیل شده است به گونه‌ای که برخی بر این باورند این چالش زیست محیطی، شهر تاریخی اصفهان را تهدید می‌کند و روز به روز نیز اثرات مخرب آن گریبان شهروندان، درختان و دیگر موجوات زنده این شهر را بیش از پیش می‌گیرد.

مطالب مرتبط: وضعیت آلودگی هوای تهران را از اینجا و وضعیت هوای اهواز را از اینجا ببینید. شهروندان مشهدی برای مشاهده وضعیت هوای مشهد اینجا کلیک کنند.

علت آلودگی هوای اصفهان چیست؟

علت آلودگی هوای اصفهان امروز و البته اغلب روزهای این کلان شهر به دلیل وجود منابع متحرک مانند خودروها و منابع ثابت همچون کارخانه‌ها و شرایط اقلیمی و گرد و غبار است. با این وجود علت آلودگی هوای اصفهان به زعم بسیاری از کارشناسان تا حد زیادی از کارخانه‌های مستقر در این کلان شهر و شهرهای اطراف آن نشات می‌گیرد.

آلودگی هوای اصفهان

شاخص کیفیت هوای امروز اصفهان با میانگین ۱۵۱ برای عموم ناسالم بوده است. آلودگی هوای اصفهان فردا نیز ادامه خواهد داشت. به سایت سنجش آلودگی هوای اصفهان مراجعه نمایند.

ضمن اینکه پیش بینی آلودگی هوای اصفهان از طریق سایت سنجش آلودگی هوای اصفهان میسر می‌باشد. البته با وجود آلاینده های اصفهان که عموما از کارخانه‌های این شهر سرچشمه می‌گیرند پیش بینی آلودگی هوای اصفهان امر دشواری به نظر نمی‌رسد.

حتما بخوانید:  آخرین مطالعات درباره آلودگی هوا چه می‌گوید؟

با این وجود ساده‌ترین روش برای اطلاع از وضعیت هوای اصفهان و پیش‌بینی آلودگی هوای اصفهان استفاده و نصب اپیلیکیشن کیفیت هوای اصفهان برای گوشی موبایل است. ضمن اینکه با استفاده از آن می‌توانید پیش‌بینی‌های هواشناسی را هم ببینید.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع لحظه‌ای از وضعیت هوای اصفهان اپلیکیشن کارپرداز را از همینجا نصب کنید:

 دانلود کارپرداز

 

مشترک
اعلان
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناصر موسوی
ناصر موسوی
5 سال قبل

من چند روز پیش هم به سایتتون سر زدم شاخص همین بود که!

مونا صادقی
مدیر
5 سال قبل
پاسخ به  ناصر موسوی

آقای موسوی شما میتونید برای دیدن وضعیت هوای روزانه اپ باجه شهرندی رو دانلود کنید.http://uzee.ir/karpardazsite