بسته حمایتی بازنشستگان

بسته حمایتی دولت برای بازنشستگان

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

توزیع بسته حمایتی دولت از امروز آغاز می‌شود. سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه رییس سازمان بهزیستی، دوشنبه ۱۰ دی را زمان توزیع بسته حمایتی دولت اعلام کرد.

حتما بخوانید:  کارمندان جامانده از توزیع بسته‌ها حمایتی دولت بخوانند

سبد کالا بازنشستگان تامین اجتماعی ۹۷ به ۲ میلیون ۶۰۰ هزار بازنشسته تعلق خواهد گرفت. طبق اظهارات سرپرست سازمان تامین اجتماعی علاوه بر توزیع امروز سبد کالا بازنشستگان تامین اجتماعی ۹۷ تا آخر امسال دو مرحله دیگر از سبد کالا به بازنشستگان ارائه خواهد شد که مرحله اول به صورت نقدی بوده و به هر مستمری بگیر ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود. افرادی که نامشان در لیست سازمان اجتماعی جهت دریافت بسته حمایتی دولت ثبت نشده، بازنشستگانی هستند که از نهادهای حمایتی دیگر سبد کالا دریافت کرده اند.

طبق صحبت های سرپرست تامین اجتماعی حداکثر طی ۳ ساعت امروز تمام مشمولان دریافت سبد کالا، مبلغ نقدی را دریافت می کنند. ضمن اینکه ایشان اعلام کرده اند لیست تمامی کارگرانی که حقوقشان کمتر از ۳ میلیون تومان است را در اختیار داشته و پس از قطعی شدن، اسامی این کارگران جهت دریافت سبد کالا اعلام می شود.

مشترک
اعلان
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خدیجه اعظمی
خدیجه اعظمی
5 سال قبل

سلام من سه تا بچه داذم همسرم فوت شده چراسبد کالا به ما تعلق نگرفته درضمن من تاحالاموفق به ثبت نام سهام عدالت هم نشدم

مونا صادقی
مدیر
5 سال قبل
پاسخ به  خدیجه اعظمی

سلام خانم اعظمی شما می‌توانید با شماره گیری #۸*۱۴۲* و یا ارسال کد‌ملی به شماره ۵۰۰۰۷۹۹، از وضعیت خود در طرح حمایتی دولت مطلع شوید. ضمنا میتوانید به این سایت http://www.yaranehkala.ir/ مراجعه کنید. کد جامانده‌ها از بسته حمایتی دولت و آن‌هایی که مشمول این طرح بوده، ولی نتوانسته اند بسته حمایتی خود را دریافت کنند می‌توانند با شماره۶۶۷۰۲۰۰۱ الی ۹ سازمان بهزیستی تماس بگیرند. پس از این تماس، مددکاران بهزیستی مشمولان را به سامانه وزارت رفاه ارجاع می‌دهند. در رابطه با سهام عدالت هم دوره مجاز ثبت‌نام سهام عدالت از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ بوده و متاسفانه پس‌ از آن… مشاهده بیشتر »

خدیجه اعظمی
خدیجه اعظمی
5 سال قبل

سلام من سه تا بچه داذم همسرم فوت شده چراسبد کالا به ما تعلق نگرفته

فاطمه
فاطمه
5 سال قبل

سلام یعنی سبدحمایتی مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شده هرنفری چقدر

Siavash Rahmani
Siavash Rahmani
5 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

بله. سبد حمایتی دولت به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای همه مستمری بگیرانی که حقوقشان کمتر از ۳ میلیون تومان است واریز شد.