وام ازدواج ۴۰ میلیونی

وام ازدواج ۲۰ میلیونی می‌شود؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

مبلغ وام ازدواج در لایحه بودجه سال ۹۸ هم مطابق قبل، برای هر یک از زوجین ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با این حال کمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد نمایندگان جهت اختصاص وام ۲۰ میلیونی ازدواج به هر یک از زوجین خبر داد.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی سال ۹۸

بر اساس خبرهای منتشر شده از جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان در شرایط کنونی و با توجه به بالا رفتن نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها وام ۱۵ میلیونی ازدواج را کافی ندانسته و وام ۴۰ میلیونی ازدواج را پیشنهاد کرده‌اند. با تصویب این طرح وام ازداج ۲۰ میلیونی جایگزین وام  ۱۵ میلیونی ازدواج برای هر یک از زوجین می‌شود. به باور این نمایندگان افزایش مبلغ وام ازدواج عاملی برای تشویق جوانان جهت تشکیل زندگی است.

البته پیشنهاد جایگزینی وام ۲۰ میلیون با وام ۱۵ میلیونی چند ماهی است که مطرح شده و روی میز است. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در آینده نزدیک مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوجین ۵ میلیون تومان افزایش یابد.

مشترک
اعلان
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مینا
مینا
5 سال قبل

من ماهه تازه عقد کردم و هر بانکی رفتم همه گفتن وام ۲۰ میلیونی ندارن همون ۱۵ میلیون رو سال دیگه میدن

مونا صادقی
مدیر
5 سال قبل
پاسخ به  مینا

دوست عزیز همون طور که داخل متن ذکر کردیم این موضوع فعلا گزینه روی میز هست. این پیشنهاد از سمت کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و احتمالش وجود داره که سال آینده مبلغ وام افزایش پیدا کنه
پیشنهاد میکنیم مطالب این لینک رو مطالعه کنید: http://kaarpardaz.com/2018/11/17/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%DB%B1%DB%B5-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C/