مشاهده سوابق بیمه اجتماعی

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

( آخرین به روزرسانی : 20/07/19 )

مدتی است که  برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه، واریزی حق بیمه توسط کارفرما و… نیازی به مراجعه حضوری و دانستن شماره بیمه نیست. شما می‌توانید تنها با واردکردن کد ملی خود در سایت بیمه تامین اجتماعی، سوابق بیمه تامین اجتماع خود را مشاهده کنید.

بسیاری از افراد به دلایلی مثل بازنشستگی، مسائل تحصیلی، بیمه بیکاری و … نیاز به مشاهده سوابق بیمه خود دارد.

به همین منظور این سازمان امکان مشاهده سوابق تامین اجتماعی را بر روی سایت خود فراهم کرده است. این امکان تنها با ثبت‌نام در سایت بیمه تامین اجتماعی وجود دارد. شما پس از ثبت‌نام در سایت تامین اجتماعی به صفحه https://account.tamin.ir/auth/login مراجعه کرده و کد ملی خود را وارد کنید.

مرحله بعد از واردکردن کد ملی ثبت شماره تلفن همراه شخص بیمه‌شده است.

پس از وارد نمودن شماره همراه و منتظر دریافت پیامک شناسه فعال‌سازی باشید.

مشاهده سوابق بیمه

 

اپلیکیشن سابقه بیمه

یکی دیگر از روش‌های مشاهده سوابق بیمه استفاده از اپلیکیشن‌ سابقه بیمه است.

سازمان تامین اجتماعی نیز اپلیکیشنی  راه‌اندازی کرده تا بیمه شوندگان بعد از ثبت‌نام در سایت تامین اجتماعی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

یکی از راه‌های ساده و سریع مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی، از طریق اپلیکیشن کارپرداز است. استفاده از نرم افزار کارپرداز  بسیار ساده بوده و در کمترین زمان متوجه می‌شوید در  سال‌هایی که شاغل بوده‌اید سابقه برایتان ثبت شده یا خیر.

حتما بخوانید:  استعلام سوابق بیمه (روشهای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی)

کد دستوری #۱۴۲۰* و #۴* هم برای استعلام بیمه تامین اجتماعی ایجادشده است. با شماره‌گیری این دو کد و انتخاب گزینه مربوط به سوابق بیمهُ سابقه بیمه شما نمایش داده می‌شود.

فراموش نکنید در صورت عدم ثبت‌نام در سایت بیمه تامین اجتماعی امکان مشاهده سوابق بیمه را ندارید.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments