سوابق بیمه

مشاهده غیر حضوری سوابق بیمه

( آخرین به روزرسانی : 20/07/19 )

همه ما در  طول عمر مبالغ چشم‌گیری را برای بیمه شدن پرداخت می‌کنیم بر کسی پوشیده نیست که سابقه بیمه تامین اجتماعی جزو فاکتورهای تاثیر گذار بر روی بازنشستگی، بیمه بیکاری و …است.

بر همین اساس سابقه بیمه برای ما اهمیت دارد و به دنبال اطلاع از آن باشیم. به‌ویژه زمانی که از اعتبار دفترچه تامین اجتماعی و واریز شدن حق بیمه خود مطمئن نیستیم.

به همین دلیل این سازمان تامین اجتماعی شرایطی را برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و اطلاع از رد شدن و نشدن سوابق بیمه به‌صورت غیرحضوری فراهم کرده است.

سوابق بیمه تامین اجتماعی

بیمه شوندگان تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی کارپرداز خود به سایت تامین اجتماعی مراجعه کنند و با وارد کرده شماره ملی از سابقه بیمه خود مطلع شوند.

چنانچه در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت‌نام نکرده باشید امکان مشاهده سوابق بیمه را ندارید.

بیمه‌شوندگان تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت www.tamin.ir/savabegh پس ۴۸ ساعت با دریافت کد کاربری سوابق بیمه تامین اجتماعی‌شان را ببینند.

حتما بخوانید:  استعلام سوابق بیمه (روشهای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی)

اپلیکیشن مشاهده سابقه بیمه

علاوه بر سایت تامین اجتماعی و نرم افزار این سازمان اپلیکیشن هایی برای مشاهده سابقه بیمه ایجاد شده است. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق اپلیکیشن کارپرداز  در کمترین زمان سوابق بیمه و فیش حقوقی خود را مشاهده کنید. کارفرمایان هم می‌توانند از طریق این اپلیکیشن از میزان بدهی خودآگاه شوند.

 دانلود کارپرداز

 

استفاده از کد دستوری USSD

شماره‌گیری کد دستوری #۴* راه دیگری برای مشاهده سابقه بیمه است. با شماره‌گیری این کد، انتخاب گزینه سابقه بیمه و سپس واردکردن کد ملی سابقه بیمه شما نمایش داده می‌شود.

کد دستوری #۱۴۲۰* هم مشابه کد بالا عمل می‌کند. فقط بعد از شماره‌گیری #۱۴۲۰* باید گزینه استعلام را انتخاب کنید.

یادتان باشد که برای استعلام آخرین سابقه بیمه رد شده از طریق کد دستوری نیز در سایت تامین اجتماعی ثبت‌نام کنید.

 

 

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments