راه‌های ساده استعلام سوابق بیمه با کد ملی

( آخرین به روزرسانی : 20/07/19 )

همه ما تجربه حضور در مراکز شلوغ و پرازدحام ادارات بیمه را داریم؛ و در این شرایط عمیقا آرزو کرده‌ایم که هیچ‌وقت نیاز به مراجعه ما به این مراکز پرجمعیت نباشد. این وضعیت متعلق به زمانی است که سامانه‌های الکترونیکی وجود نداشت. خوشبختانه با گسترش دولت الکترونیک و وجود سامانه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی، استعلام سوابق بیمه کارپرداز به‌راحتی آب خوردن است.

حتما بخوانید:  استعلام سوابق بیمه (روشهای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی)

تنها شرطی که برای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی وجود دارد ثبت‌نام در سایت بیمه تامین اجتماعی است. ضمن اینکه شماره موبایلی که برای دریافت کد فعال‌سازی وارد می‌کنید به نام شخص متقاضی باشد.

دقت کنید  هنگام وارد کردن گذرواژه، صفحه کلید به زبان انگلیسی (EN) باشد. فرمت مجاز برای ثبت گذرواژه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • باید با کاراکترهاانگلیسی باشد و  با یک حرف آغاز شود.
  • باید حداقل شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.
  • گذرواژه نباید شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی باشد.
  • فقط کاراکترهای لاتین حرف و عدد و ! # $ % & مجاز می باشند.
  • طول گذرواژه نباید کمتر از ۸ کاراکتر باشد.

ولی راه‌های ساده‌تری هم برای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی وجود دارد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با نصب و راه‌اندازی کارپرداز در کمترین زمان و بیشترین سرعت سابقه بیمه خود را مشاهده کنید. اپ کارپرداز را می‌توانید به راحتی از همین جا دریافت کنید:

دانلود کارپرداز

استفاده از کد دستوری USSD و شماره گیری #۴* یک از روش‌های متداول مشاهده سوابق بیمه است. ولی متاسفانه گاهی این کد دستوری با خطا روبرو می‌شود.

بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از اپیلیکیشن کارپرداز است. این نرم‌افزار علاوه بر امکان مشاهده سوابق بیمه با کد ملی قابلیت‌های دیگری همچون پیگیری کارت سوخت، رجیستری گوشی، استعلام خلافی خودرو و عوارض خودرو و … را در اختیار شما می‌گذارد.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments