تهران رکوددار بیشترین مقرری بگیر بیمه بیکاری

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

مجموع مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور ۲۵۴ هزار و ۸۷ نفرتخمین زده‌ شده‌اند. این عدد با توجه به عملکرد ۹ ماه منتهی به آذرماه امسال پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیکارانی که بدون میل و اراده خود بیکار شده‌اند، تعلق می‌گیرد.

میزان استفاده از بیمه در کشور

رکوددار بیشترین مقرری بگیر بیمه بیکاری استان تهران است. در نظر داشته باشید این موضوع ربطی به آمار بالای بیکاری ندارد بلکه این میزان جمعیت هر است که می‌تواند در تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری تاثیر گذار باشد.

در مقابل استان ایلام نیز کمترین میزان استفاده از بیمه بیکاری را در ۹ ماه امسال داشته است دراین استان ۷۳۷ فرد بیکار، مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

استان اصفهان، پس از استان تهران با پرداخت ۲۸ هزار و ۵۵۱ مقرری بیمه بیکاری  بیشترین میران استفاده از بیمه بیکاری را داشته است.

استان خراسان رضوی ۱۸ هزار و ۱۹۹ نفر، در استان البرز ۱۶ هزار و ۷۶۵ نفر، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ هزار و ۳۰۹ نفر، در استان مازندران ۱۲ هزار و ۵۷۸ نفر و در استان فارس ۱۲ هزار و ۳۵۲ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

حتما بخوانید:  مبلغ بیمه بیکاری چقدر است؟ + شرایط دریافت

در ادامه استان گیلان  ۹۴۷۸ نفر، در استان خوزستان ۷۸۴۷ نفر، در استان قزوین ۷۶۳۷ نفر، در استان آذربایجان غربی ۶۷۰۳ نفر، در استان مرکزی ۵۸۱۸ نفر، در استان کرمانشاه ۴۵۷۷ نفر، در استان یزد ۴۴۸۶ نفر، در استان کرمان ۴۳۳۵ نفر و در استان گلستان ۴۰۷۹ فرد بیکار در حال دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند.

مقرری بیمه بیکاری در استان کردستان به ۳۷۴۳ نفر، در استان قم به ۳۶۵۲ نفر، در استان زنجان به ۳۵۹۰ نفر، در استان سمنانبه ۳۳۳۵ نفر، در استان لرستان به ۲۹۰۲ نفر، در استان همدان به ۲۶۹۴ نفر، در استان بوشهر به ۲۵۶۴ نفر، در استان چهارمحال و بختیاری به ۲۴۵۲ نفر، در استان هرمزگان به ۲۰۲۹ نفر، در استان اردبیل به ۱۸۸۶ نفر، در استان خراسان شمالی به ۱۱۶۸ نفر، دراستان خراسان جنوبی به ۱۰۴۱ نفر، در استان سیستان و بلوچستان به ۹۳۶ نفر، در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۸۷۱ نفر و در استان ایلام به ۷۳۸ نفر بیمه بیکاری تعلق می‌گیرد.

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments