عیدی سال 98

عیدی سال ۹۸ مشخص شد

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

دولت افزایش حقوق سال ۹۸ کارکنان در مقایسه با عیدی سال ۹۷ را حدود ۲۰ درصد پیش‌بینی پیش کرده است. این رقم می‌تواند نسبت به حداکثر ۲۰ درصدی که برای افزایش در سال جاری پیش‌بینی‌شده بود، مجموع هزینه‌های جاری دولت را افزایش دهد.

بر اساس آخرین گزارشی که سازمان برنامه‌وبودجه منتشر کرده دولت برای عیدی سال ۹۸ متوسط ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای حقوق کارکنان رسمی و قراردادی مشخص کرده که در مقایسه  ۹۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جاری ۲۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

عیدی سال 98

ضمن اینکه پرداخت حقوق سال آینده بازنشسته‌های کشوری و لشکری  حداکثر  تا ۶۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه تصویب شده است. این رقم نسبت به سال جاری ۳۲ درصد افزایش داشته است.

دولت امسال حدود ۵۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری همراه با عیدی آنها پرداخت خواهد کرد.

 

 همچنین هزینه عیدی سال ۹۷ کارکنان دولت ازجمله شاغلان، بازنشسته‌ها و مستمری‌بگیران سال جاری حدود ۴۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که این رقم برای عیدی سال ۹۸ حدود ۵۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اخبار بیشتر: میزان مالیات بر حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۸

وضعیت مصارف عمومی لایحه بودجه ۹۸ در مقایسه با قانون بودجه ۹۷

عیدی 98

طبق جدول فوق، میزان عیدی  سال ۹۸ شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران نیز با رشد ۱۵.۶ درصدی از ۴ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان در سال جاری به ۵ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان در سال آینده رسیده است.

اینجا بخوانید: پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار‌‌ تومانی حقوق کارمندان

با تمام این تفاصیل دولت حدود ۹۳۰ هزار تومان به‌عنوان عیدی امسال کارکنان در بودجه تصویب کرده است که اغلب با حقوق بهمن‌ماه پرداخت می‌شود.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments