پرداخت عیدی بازنشستگان

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن‌ماه

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن‌ماه

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در خصوص زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت:  تمام توان خود را می‌گذاریم تا عیدی در بهمن‌ماه پرداخت شود. اما این موضوع بستگی به تصمیم دولت دارد. عیدی سال ۹۷ نیز در بهمن ماه پرداخت شده بود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری خود که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد گفت لازم است پس از ۴۰ سال دستاوردها را مرور کنیم.

محمدحسن زدا گفت: تأمین اجتماعی نقش و کارکرد مهمی در امور رفاهی دارد. مجلس دو جلسه غیرعلنی داشته و دولت هم صندوق‌ها را جزو چالش‌های بزرگی می‌داند که باید سریعاً برای آن‌ها چاره‌اندیشی کرد.

همچنین در کمیسیون تلفیق شاهد اتفاقات خوبی در راستای حمایت از صندوق‌های بیمه‌ای بوده‌ایم.

پرداخت عیدی بازنشستگان

توزیع بسته‌های حمایتی

آقای زدا با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی دولت برای خانواده‌های تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته و ۶میلیون و ۱۵۰ هزار بیمه‌شده بسته‌ها را دریافت کرده‌اند.

باوجود اینکه فاقد بانک‌های اطلاعاتی هستیم اما طرح توزیع بسته‌های حمایتی به‌خوبی صورت گرفته است. همپوشانی‌ها رفع و قرار  شد هر خانواده ایرانی یک بسته دریافت کند.

زدا گفت ما حدودا ۱۰ میلیون بسته حمایتی توزیع کردیم و در تقریبا همین تعداد از ما سوال دارند که چرا بسته حمایتی دریافت نکردند. پاسخ به این سوال کار مشکلی است. ۱۳۰ هزار تماس تلفنی داشتیم و افراد بسیاری پشت خط ماندند. ما از تمام عزیزانی که طی این پروسه اذیت شدند عذرخواهی می‌کنیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با افتتاح ۱۵ پروژه در دهه فجر گفت: مهم‌ترین برنامه ما افتتاح فاز سوم پالایشگاه خلیج‌فارس است. ۴۹ درصد سهام پالایشگاه در اختیار ماست که ظرفیت تولید آن به بیش از۴۰ میلیون لیتر می‌رسد. حدود چهار میلیارد یورو در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

زدا زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماع و میزان عیدی بازنشستگان  را  مشروط به تصمیم دولت دانست. ایشان اعلام کرد تمام  تمهیدات اندیشیده شده و به‌محض آنکه تصمیم بگیرند تمام توان خود برای پرداخت عیدی در بهمن‌ماه می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: حقوق سال ۹۸ چقدر افزایش می‌یابد؟

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments