جاماندگان بسته حمایتی

توضیحات جدید درباره جاماندگان بسته حمایتی

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

بر اساس اعلام مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، جاماندگان بسته حمایتی و مشمولان بسته حمایتی که از دریافت سبد کالا جامانده‌اند باید درخواست‌های خود را در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول و ثبت کد ملی خود به سامانه #۸*۱۴۲* ارسال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل و رایتل با ثبت کد ملی خود از طریق سامانه #۸*۱۴۲۰* پیگیری بسته حمایتی خود را پیگیری کنند. علاوه بر اینکه شماره تماس ۱۴۲۰ نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی برای جاماندگان بسته حمایتی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.

جاماندگان بسته حمایتی

بر همین اساس، بسیاری از جاماندگان بسته حمایتی نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود اعتراض داشته‌اند، اقدام به ثبت اعتراض خود در دو سامانه اشاره‌ شده کرده‌اند اما با گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی از سوی دو سامانه دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: مقدار سبد کالا برای هر خانوار چقدر است؟

در همین راستا روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی را دراین‌باره ارسال کرده که در ادامه آمده است:

“همانطور که به استحضار مردم شریف و فهیم ایران رسانده شده است، خانوارهایی که درآمد آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده‌اند از فرصت ۱۰ روزه ثبت‌نام برخوردار هستند که بر اساس برنامه تعیین‌شده، تاریخ ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ بهمن ۹۷ پایان می‌یابد و بعد از این مرحله، استحقاق سنجی ثبت‌نام‌شدگان ظرف مدت یک هفته کاری انجام خواهد پذیرفت لذا بر اساس نتایج استحقاق سنجی به تمام متقاضیان از طریق شماره تلفن همراهی که با آن کد ملی خود را ارسال کرده‌اند، پاسخ داده می‌شود؛ لازم به ذکر است فرآیند فوق از ابتدای شروع طرح اعلام‌شده و هیچ‌گونه انحرافی در آن صورت نگرفته است.”

اخبار مرتبط: جاماندگان بسته حمایتی این خبر را بخوانند

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments