پرداخت بسته حمایتی

زمان جدید پرداخت بسته حمایتی به‌جاماندگان اعلام شد

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان جدید واریز نقدی بسته حمایتی به مشمولانی که این بسته‌ها را دریافت نکرده‌اند خبر داد و گفت یک‌میلیون نفر در این مرحله بسته خود را دریافت می‌کنند.

احد رستمی اظهار کرد: پیامک‌های ارسالی متقاضیان بسته‌های حمایتی به دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* بررسی و افرادی که مشمول بسته حمایتی مشخص شدند.

اخبار مرتبط: متقاضیان بسته حمایتی پیامک‌هایشان را چک کنند  

فقط به یک‌میلیون نفر از ۲ میلیون خانواری که بسته کمک معیشتی داشته‌اند، پرداخت بسته حمایتی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است فرایند اطلاع‌رسانی به  پرداخت بسته حمایتی به خانواده‌ها از طریق شماره تلفن همراه آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: نامه‌نگاری‌های با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار بسته‌های حمایتی شروع شده است. ضمن اینکه آن‌ها قول داده‌اند اعتبارات مورد نیاز را تامین کرده و درصورت نبود مشکل تا ۱۵ اسفند رقم ریالی بسته حمایتی به‌حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون افزود: ارقام متفاوت است و از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان مطابق با اندازه خانواده‌ خواهد بود.

 

رستمی در ارتباط با فرایند اطلاع‌رسانی پرداخت بسته حمایتی به خانواده‌های مشمول دریافت بسته حمایتی گفت: وزارت رفاه از طریق شماره تماس تلفن همراه، با افراد تماس خواهد گرفت و نسب به واریز یا عدم واریز بسته‌های حمایتی اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments