بازنشسکان تامین اجتماعی

خبر خوش برای کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که از یکم اسفند ماه سال جاری پرداخت عیدی مستمری‌بگیران این سازمان آغاز شد و طی همان روز، مبلغ یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به حساب ۱۶۲۰ هزار نفر از بازنشستگان واریز شد.

بیش از ۵۰ درصد بازنشستگان در همان روز اول پرداخت‌ها، عیدی خود را دریافت کردند.

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت با اینکه حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بر اساس حروف الفبا  از ۲۰ تا ۳۰ هر ماه پرداخت می‌شود. بر همین اساس به منظور ایجاد عدالت بین، عیدی مستمری‌بگیران آنان برعکس حروف الفبا واریز شد.

اردلان با اشاره به اینکه میزان عیدی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی یک میلیون تومان بنا به اعلام دولت است، اظهار کرد: تا هفتم اسفند ماه تمامی بازنشستگان عیدی خود را دریافت می‌کنند.

همچنین در خصوص طرح کرامت رضوی، گفت: این طرح از سال ۹۳ آغاز شد و به موجب آن هر سال ۳۰ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی  با اشاره به واریز بسته حمایتی برای ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفرافزود: طی بررسی‌های انجام شده، یک میلیون و ۳۰۰ نفر جزء جاماندگان این بسته بودند که به محض تأمین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کل رقم بسته حمایتی که به این سازمان اختصاص داده شد، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بود که به حساب تمامی سرپرستان خانوار واریز شد.

ضمن اینکه تمامی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند و جاماندگان این بسته، بیمه شدگان سازمان هستند که به محض تأمین اعتبار از سوی دولت به آنان نیز پرداخت خواهد شد.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments