بسته های حمایتی

توضیحاتی در خصوص پرداخت مراحل دوم و سوم بسته‌های حمایتی دولت

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وعده دولت مبنی بر پرداخت مراحل دوم و سوم بسته‌های حمایتی توضیحاتی ارائه کرد.

احد رستمی درباره زمان پرداخت مراحل دوم و سوم توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها طبق اعلام و وعده دولت اظهار کرد: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام‌نشده است.

با توجه به اینکه تاکنون اعتبارات برای توزیع بسته‌های حمایتی در مراحل دوم و سوم در نظر گرفته نشده، به همین دلیل، توزیع مراحل بعدی از بسته‌های حمایتی تا پایان سال جاری بعید به نظر می‌رسد.

احد رستمی در ادامه گفت:  اقشار ضعیف جامعه اعم از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور، بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و همچنین بیمه‌شدگانی که دریافتی آن‌ها کمتر از ۳ میلیون داشتند، از گروه‌های بودند که در مرحله اول بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

رستمی یادآور شد: تعدادی از خانوارها هم نسبت به بسته‌ حمایتی دریافتی خود معترض بودند که به اعتراض آن‌ها پیگیری شد و یک‌میلیون نفر از جمع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر طی روزهای آتی رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.

 

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرضیه اسلامی زاده
مرضیه اسلامی زاده
5 سال قبل

سلام ماهنوزهیچ سبدکالایی دریافت نکردیم چندبارکهاعلام کردن حتی درسال گذشته به ماهیچی تعلق نگرفته