یارانه سفر

پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

ولی آذروش مدیرعامل یکی ازشرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سفر‌های نوروزی بازنشستگان افزایش ۱۰ درصدی یارانه سفر را داریم و هر بازنشسته همراه یک نفر می‌تواند از این یارانه برخوردار شود.

ولی آذروش در بازدید از برخی صنایع تولیدی گفت: یارانه سفر ۱۰ درصد برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها مبلغ آن از ۳۳۰ به ۳۷۰ هزار تومان رسیده است و برای ایام نوروز فرد بازنشسته با یک همراه می‌تواند از این یارانه  سفر بهره‌مند شود.

حتما بخوانید:  دریافت فیش حقوقی مستمری تامین اجتماعی

 

همچنین برای ایام نوروز بازنشستگان تور‌های زیارتی به عتبات، نجف و کربلا را در دستور کار داریم که به این افراد نیز یارانه سفر تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری توانستیم ۶۴ هتل را بازسازی، نوسازی و بهسازی کنیم، گفت: همچنین برای ۲۱ هتل ارتقای ستاره داشته‌ایم.

همچنین تا پایان سال ۱۰۰ هزار بازنشسته از سفر‌های سیاحتی و زیارتی بهره‌مند می‌شوند و تاکنون ۷۴ هزار نفر از سفر تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

ضمن اینکه تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت بازنشستگان و همچنین ۱۵ درصدی برای استفاده از رستوران برای بازنشستگان در نظر گرفته‌شده است. بازنشستگان می‌توانند با ۴ همراه از این تسهیلات استفاده کنند.

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments