وام فوری

وام فوری بدون ضامن دریافت کنید!

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

سپرده تسهیلات یک‌روزه و بدون ضامن طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

در طرح وام فوری بدون ضامن بانک اقتصاد نوین مشتری علاوه بر سرمایه‌گذاری و دریافت سود سپرده می‌تواند، تسهیلات با نرخ سود حداقلی ۴ درصدی دریافت کند. تسهیلات طرح کهشان برای مواردی چون خرید محل کار، خرید اتومبیل، تامین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک مسکونی یا تجاری واداری، خرید کالا، ابزار کار و لوازم‌یدکی و خرید کالاهای مصرفی تا سقف ۸۰ درصد مبلغ سپرده قابل پرداخت است.

 

سود سپرده و تسهیلات طرح کوشان اقتصاد نوین

در طرح وام فوری بدون ضامن بانک اقتصاد نوین، نرخ سود تسهیلات با توجه به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است. در این طرح سپرده‌گذاری با سه نرخ ۷، ۱۰ و ۱۵ درصد صورت گرفته و نرخ سود تسهیلات نیز در هرکدام این سپرده‌ها متفاوت است.

 

دریافت تسهیلات کوشان با سپرده ۷ درصدی

در این طرح شما با افتتاح حساب طرح کوشان بانک اقتصاد نوین ضمن دریافت سود سالیانه ۷ درصدی، می‌توانید تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. در این طرح به انتخاب شما تسهیلات به میزان ۷۰، ۷۵ و ۸۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده با نرخ کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود. اقساط تسهیلات این طرح ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه و به انتخاب متقاضی خواهد بود.

 

سود سپردهمیزان تسهیلاتسود تسهیلاتاقساط
۷ درصد۷۰ درصد سپرده۴ درصد۱۲ ماهه
۷ درصد۷۵ درصد سپرده۴ درصد۲۴ ماهه
۷ درصد۸۰ درصد سپرده۴ درصد۳۶ ماهه

دریافت تسهیلات کوشان با سپرده ۱۰ درصدی

در این طرح سود سالیانه ۱۰ درصدی به سپرده شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده و تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. سود تسهیلات وام فوری بدون ضامن بانک اقتصاد نوین با توجه به میزان تسهیلات دریافتی و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط (حداکثر ۳۶ ماهه) بین ۵ تا ۹٫۲ درصد به انتخاب خود مشتری متغیر است.

حتما بخوانید:  کدام بانک وام فوری میدهد

دریافت تسهیلات کوشان با سپرده ۱۵ درصدی

سود سپرده شما در این طرح ۱۵ درصد سالیانه پرداخت خواهد شد و می‌توانید تا ۷۰ درصد میزان سپرده خود و تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. نرخ سود تسهیلات این طرح ۱۸ درصد و تعداد بازپرداخت تسهیلات ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه به انتخاب متقاضی خواهد بود.

 

 تسهیلات بدون ضامن طرح کوشان

برای دریافت تسهیلات و  وام فوری بدون ضامن طرح کوشان بانک اقتصاد نوین نیازی به ارائه ضامن شخص، سند ملک، چک و سفته و… ندارید و درواقع سپرده شما نزد بانک که همراه با پرداخت سود خواهد بود کفایت می‌کند.

طرح کوشان بانک اقتصاد نوین باهدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس‌انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور ایجادشده است.

به نظر می‌رسد طرح تسهیلاتی کوشان فرصت خوبی را برای سپرده‌گذاران حقیقی و حقوقی این بانک فراهم کرده تا بتوانند ضمن دریافت سود تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود، بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت کنند. نرخ سود یا کارمزد تسهیلات در این طرح متغیر بوده و به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی توسط مشتری بابت سپرده تودیع‌شده و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین ۴ تا ۱۸ درصد تعیین‌شده است.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی سال ۹۸
مشترک
اعلان
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
5 سال قبل

خسته نباشید ۸۰درصد پولی که بهتون میدیم رو با سود به خودمون وام میدیدچی فرض کردید ما رو

صبا
صبا
5 سال قبل

سلام وقت بخیر، ببخشید جهت دریافت وام چقدر سپرده نیازه و حداقل شرایط لازم برای دریافت وام چی هست؟

vada
مدیر
4 سال قبل
پاسخ به  صبا

سلام شرایط دریافت وام توضیح داده شده برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از بانک سوال کنید

اسماعیل سلطانی
اسماعیل سلطانی
5 سال قبل

سلام وقت بخیر اگر پول نداشته باشیم چگونه میتوان وام گرفت اونم یک روزه

حمید
حمید
5 سال قبل

سلام من یه وام فوری می خواهم لصفا راهنمایی کنید