یارانه 45 هزار تومانی

زوج‌های جوان بخوانند

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

جدا کردن یارانه برای سرپرستان جدید خانوار و خانواده‌هایی که عضو جدیدی به آن‌ها اضافه‌شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این افراد باید اقدامات لازم در این جهت را از ۱۰ تا ۲۰ هرماه انجام دهند.

موضوع انتقال یارانه پس از ازدواج، طلاق، تولد و فوت یکی از مسائل مهم مردم به‌ویژه زوج‌های جوان به‌حساب می‌آید. این افراد برای جدا کردن یارانه سرپرست خانوار باید اقدامات لازم را باید بین  ۱۰ تا ۲۰ هرماه انجام دهند.

افرادی که ازدواج ‌کرده‌اند و تمایل به انتقال یارانه خود دارند، باید همسر به‌عنوان سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک ازجمله اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی والدین زوج و اصل و کپی عقدنامه به شعب دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه و تقاضای جدا کردن یارانه از سرپرستی پدر کنند.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل جدا کردن یارانه و تغییر حساب سرپرست خانوار

انتقال یارانه بعد از طلاق

همچنین زوج‌هایی که از یکدیگر جدا شده‌اند باید با انتقال یارانه بعد از طلاق باید با در دست داشتن مدارک خود از قبیل: شناسنامه، کارت ملی، سند طلاق و کپی تمامی مدارک به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه و تقاضای سرپرستی جدید برای دریافت یارانه کنند که فرد دراین‌ بین باید حساب یارانه جدایی برای خود را دریکی از بانک‌ها ایجاد کند در غیر این صورت یارانه پرداخت نمی‌شود.

همچنین اگر افرا مطلقه برای انتقال یارانه به تفاهم نرسند و یکی از طرفین مشکل ایجاد کند، باید به مرکز فرمانداری شهر یا استان خود مراجعه کنند.

مشرق نیوز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments