وام بدون ضامن بانک صادرات

( آخرین به روزرسانی : 19/08/10 )

تسهیلات با نرخ سود ۶ درصد در طرح ۶۷ بانک صادرات

اگر به دنبال وام بدون ضامن با نرخ سود کم هستید، پیشنهاد می کنیم جزئیات تسهیلات طرح ۶۷  بانک صادرات و شرایط گرفتن آن را بخوانید.

 

طرح ۶۷ بانک صادرات چیست؟

طرح ۶۷ بانک صادرات ( وام بدون ضامن) درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است.

مشتریان و عموم مردم می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦درصد تسهیلات دریافت کنند.

در واقع شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت ۶۷، نسبت به دریافت تسهیلات و وام بدون ضامن اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

 

 

حداقل سپرده۵ میلیون
سود سپرده۷ درصد
میزان تسهیلات۸۰ درصد سپرده
سقف تسهیلات۲۰۰ میلیون
سود تسهیلات۶ درصد
حداکثر اقساط۳۶ ماه

 

 

مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ۶۷ بانک صادرات می‌کنند، می‌توانند تا ۸۰ درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات بگیرند. حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح ۵ میلیون و سقف تسهیلات طرح ۶۷ بانک صادرات ۲۰۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

حتما بخوانید:  وام بدون سپرده فوری بانک مهر اقتصاد

سود سپرده و تسهیلات طرح ۶۷

متقاضیانی که برای دریافت وام بدون ضامن در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ۶۷، بابت سرمایه‌گذاری سود ۷ درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات این طرح نیز یک درصد کمتر از سود حساب سپرده کوتاه‌مدت و ۶ درصد محاسبه خواهد شد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب در طرح ۶۷ بانک صادرات ۵ میلیون تومان خواهد بود.

حتما بخوانید:  کدام بانک وام فوری میدهد

 

اقساط و ضمانت بازپرداخت وام

مدت‌زمان بازپرداخت  این وام بدون ضامن و تعداد اقساط طرح ۶۷ بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود که طبق اعلام بانک صادرات حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد بود. با توجه به بلوکه شدن حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری بعد از دریافت تسهیلات، متقاضی نیازی به ارائه سایر وثیقه ها ضمانتی برای گرفتن وام ندارد. حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی، بلوکه می‌شود و مشتری اجازه برداشت از حساب را نخواهد داشت.

منبع: رده

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments