اینترنت بانک و تلفن بانک

آدرس اینترنت بانک و شماره تلفن بانک تمامی بانکها

( آخرین به روزرسانی : 21/08/23 )

اینترنت بانک و تلفن بانک جزو  ابرازی است که این روزها  باعث تغییر سبک زندگی در جهت مثبت شده اند. با ظهور خدماتی نظیر تلفن بانک و اینترنت لزومی برای مراجعه حضوری به بانک برای انجام تمامی کارهای بانکی وجود ندارد.

با استفاده از تلفن بانک و اینترنت بانک اطلاعات مربوط به حساب‌هاي خود را به صورت لحظه‌اي در اختيار داشته و از راه دور به كنترل و مديريت امور مالي خود بپردازيد.

اقداماتی نظیر پرداخت قبوض  دریافت مانده حساب، خرید شارژ، و… از سری اقدامات متداولی است که به سادگی از طریق  وسیله ی تلفن بانک و اینترنت بانک قابل انجام است.

برای آشنایی بیشتر با این دوابزار و بانک های ارایه دهنده آن  تا انتهای متن همراه ما باشید.

حتما بخوانید:  چگونه شماره شبا بانک ها را پیدا کنیم؟ 

اینترنت بانک و تلفن بانک بانک ملت

مراحل فعال سازی بانکداری اینترنتی بانک ملت

۱. مراجعه به یکی از شعب بانک ملت؛

۲. تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی؛

۳. دریافت پاکت محتوی رمز؛

۴. مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking بلافاصله پس از دریافت رمز؛

۵. امکان ورود به سامانه با درج اطلاعات شناسایی (شناسه مشتری، کلمه عبور، عبارت امنیتی)؛

۶. تغییر کلمه عبور (بلافاصله پس از ورود به سامانه)

توجه: در صورت عدم مراجعه به سامانه و تغییرندادن رمز عبور (پس از گذشت ده روز، از فعال سازی خدمت) مشتری می باید بار دیگر برای دریافت رمز عبور به یکی از شعب بانک مراجعه کند.

تلفن بانک ملت

تهران ۸۱۳۲

شهرستان ۸۱۳۲-۰۲۱

اینترنت بانک و تلفن بانک  سپه

فرآیند فعالسازی:

۱مراجعه مشتری به شعبه و تکمیل فرم درخواست سامانه های غیرحضوری به منظور فعالسازی اینترنت بانک مشتری محور

۲- فعالسازی درگاه اینترنت بانک مشتری محور و صدور و ارسال رمز (توسط شعب)

۳-  درج آدرس ib.ebanksepah.ir در منوی نوار آدرس (Address Bar) مرورگر دستگاه همراه (توسط مشتری)

۴- وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود به درگاه اینترنت بانک نسخه مشتری محور (اخذ شده از شعبه بانک) در صفحه اینترنت بانک همراه (Mobile View)

۵- ورود به صفحه دریافت خدمات اینترنت بانک مشتری محور از طریق اینترنت بانک همراه

تلفن بانک سپه

شماره تلفنبانک سپه ۶۴۰۵۸ (۰۲۱) است.همچنین از طریق سامانه ارتباط با مشتریان بانک سپه به شماره تماس ۱۵۵۷، امکان اتصال به سامانه تلفنبانک مقدور می باشد.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک پارسیان

۱- به آدرس سایت بانک پارسیان www.parsian-bank.com بروید.

۲- در قسمت بالای صفحه بر روی بانکداری الکترونیک کلیک کنید.

۳- در قسمت راست صفحه در قسمت مشخص شده شماره مشتری خود را وارد کنید.

*شماره مشتری را باید هنگام دریافت کارت خود از بانک درخواست کنید.

۴- پس از وارد کردن رمز و زدن کلید Enter، صفحه اینترنت بانک باز خواهد شد.

۵- اول رمز امنیتی داده شده توسط خود صفحه را در جای خالی زیر آن بنویسید. دقت داشته باشید که بزرگ یا کوچک بودن حروف را هنگام نوشتن دقت کنید! مثلا اگر A میباشد یکی از حروف آن را به صورت a ننویسید و حتما به همان شکلی که داده شده است بنویسید.

ورود به سامانه همراه بانک با نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است، جهت دریافت رمز و فعال سازی همراه بانک، به سامانه بانکداری مجازی و یا نزدیکترین شعبه بانک پارسیان مراجعه نمایید.

تلفن بانک پارسیان

با شماره گیری:۸۹۱۱۱ (۰۲۱) (۱۸۰ خط) به چهار طریق می توانید از خدمات تلفنبانک پارسیان استفاده کنید:

۱- ورود با شماره سپرده : در اینصورت در وارد کردن شماره حساب به جای خط تیره (-) از کلید ستاره (*) استفاده کنید

۲- ورود با نام کاربری

۳- ورود با شماره کارت : با استفاده از کارت نقدی پارسیان (و یا کارت های عضو شتاب بانک های دیگر) و رمز دوم کارت

۴- ورود به عنوان مهمان : در اینصورت فقط شماره شبا و نرخ ارز را دریافت خواهید کرد.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک تجارت

دارندگان تجارت کارت می توانند با در اختیارداشتن رمز دوم (دریافت از دستگاه خودپرداز)، کد CVV2و تاریخ انقضای کارت خود از خدمات اینترنتی کارت در سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir استفاده نمایند.

مشتریان بانک تجارت می توانند برای استفاده از خدمات تلفن بانک تجارت با شماره ۸۱۲۷۷ تماس بگیرند.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک صادرات

هر یک از دارندگان حسابهای بانک صادرات ایران می توانند با مراجعه به آدرس https://ib.bsi.ir و با کلیک روی گزینه “عضويت”، ضمن تایید شرايط استفاده از رمزياب، درخواست خود را در سامانه ثبت نموده و پس از دريافت كد پيگيري مي‌توانند در روزهاي بعد (رمزياب سخت‌افزاري OTP سه روز و  UROTPيا ايستا و پيامكی یک روز)  به شعبه انتخابي خود مراجعه و پس از احراز هويت نسبت به فعال سازي شناسه كاربري خود اقدام کنند.

رمزياب يك سيستم توليد رمز يكبار مصرف بوده كه جهت افزايش ضريب امنيت كاربران در دسترسي به سيستم‌هاي الكترونيكي استفاده مي‌شود و رمز توليد شده توسط آن فقط براي مدت كوتاهي اعتبار دارد.

در حال حاضر امكان دارا بودن چندين رمزياب بطور همزمان وجود دارد.

بمنظور فعال سازي رمزياب نوع ايستا و پيامكي يا UR-OTP مي‌توان به هر یک از شعب بانک صادرات ایران مراجعه نمود.

استفاده از سامانه اینترنت بانک سپهر توسط مشتريان حقيقي مشترك يا مشتريان حقوقي نيز (از طریق سامانه (BIB) امكانپذير مي باشد.

تنها رمزياب مورد استفاده براي اشخاص حقيقي مشترك يا حقوقي از نوع سخت‌افزاري (OTP) مي‌باشد.

سقف مجاز انتقال وجه در اين درگاه بر حسب روش ورود و نوع مشتری متمايز مي باشد. بيشترين سقف انتقال وجه منوط به استفاده از دستگاه رمزياب سخت‌افزاري (OTP) مي‌باشد.

برای ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر بهتر است از نسخه های به روز انواع مرورگر استفاده کرد.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک رسالت

وارد سایت www.rqbank.ir می شویم. با کلیک بر روی آیکن اینترنت بانک وارد صفحه امنیتی اینترنت بانک شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از طریق یکی از شعب بانک قرض الحسنه رسالت به سیستم اینترنت بانک وارد می شویم.

مشتریان بانک رسالت برای استفاده از تلفنبانک تلفن ۲۴۹۳۰ شماره گیری کنند.

مطلب پیشنهادی: شرایط وام ۳۰ میلیونی بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۹۸

 

اینترنت بانک و تلفن بانک پاسارگاد

دارندگان كليه حساب‌های بانك پاسارگاد براي استفاده از سيستم اینترنت بانک پاسارگاد باید به شعبه‌اي كه نزد آن حساب دارند مراجعه كرده و فرم درخواست فعال شدن سيستم بانكداري اينترنتي را تكميل کنند.

تلفن بانک پاسارگاد با شماره تلفن ۸۲۸۹۱۱۱۱ و یا ۸۲۸۹۰  جهت انجام عملیات بانکی مشتریان بانک پاسارگاد بر روی سپرده هایشان طراحی شده است.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک سامان

رمز ورود به اینترنت بانک سامان پس از افتتاح حساب یا تعریف مشتری برای امضاداران حقوقی، بنا به درخواست شما در باجه های بانکداری الکترونیک مستقر در تمامی شعبه های بانک صادر شده و در یک پاکت دربسته دراختیار شما قرار می گیرد. درصورت داشتن حساب یا سپرده در بانک سامان کافی است با کارت ملی خود به یکی از شعب مراجعه کنید و برای دریافت رمز نت بانک اقدام کنید. برای استفاده از این سامانه از مرورگرهای google Chrom12,safari 5 , Internet Explorer8 , FireFox , Opera9و نسخه های بالاتر استفاده کنید.

با برقراری تماس با شماره‌‌‌‌ ۶۴۲۲-۰۲۱ می‌توانید از انواع خدمات قابل ارائه در این سامانه‌‌‌‌ استفاده کنید. در نظر داشته باشید باید برای استفاده از خدمات تلفن‌‌‌‌بانک سامان درخواست داده و رمز دسترسی به آن را از باجه‌های بانکداری الکترونیک مستقر در شعبه‌های بانک دریافت کنید.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک مسکن

برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی بانک مسکن، باید با مراجعه به یکی از شعب بانک ، درخواست دریافت شناسه کاربر و رمز ورود به سیستم را تکمیل نمایید.

نام کاربری ، رمز عبور پس از ثبت نام بصورت چاپی در اختیار شما قرار می گیرد.

به منظور ارتقای سطح امنیت و اطمینان بخشی به مشتریان، در ورود به سامانه اینترنت بانک یا در هنگام انجام عملیات می توان از رمز تولید شده توسط دستگاه صدور رمز یکبار مصرف (OTP) استفاده کرد. برای دریافت دستگاه OTP، به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه و پس از درخواست دستگاه OTP و اتصال آن به نام کاربری یا حساب/کارت مورد نظر در اینترنت بانک، دستگاه OTP و رمز آن را دریافت نمایید.

  • در صورت تمایل به استفاده از سرویس های مبتنی بر حساب ، می بایست رمز حساب فعال شده در سامانه اینترنت بانک را از کاربر شعبه دریافت کنید( به صورت چاپی) و یا درخواست اختصاص یافتن دستگاه OTP به حساب (جهت صدور رمز یکبار مصرف توسط این دستگاه در تراکنش های حسابی) را ارائه نمایید.

در صورت اختصاص دستگاه OTP به کارت یا حساب سقف مبلغ تراکنش‌های انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک افزایش خواهد یافت.

 

  • پس از طی این مراحل شما می توانید از طریق رایانه شخصی و اتصال به اینترنت به یکی از دو روش ذیل به سامانه دسترسی پیدا کنید :
  • مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرسhttp://bank-maskan.ir، کلیک روی پیوند “ورود به سایت بانکداری الکترونیکی ” و انتخاب سامانه.
  • مراجعه مستقیم به آدرس :https://ib.bank-maskan.ir

استفاده از خدمات تلفنبانک مسکن از طریق تماس با شماره ۶۴۰۹۶-۰۲۱ امکان پذیر می­باشد.

 

 اینترنت بانک و تلفن بانک دی

با مراجعه به وب سایت بانک دی به نشانی day24.ir و با فشردن دکمه اینترنت بانک، صفحه ورود به اینترنت بانک نمایش داده می‌شود. در این صفحه با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک که از شعبه دریافت کرده‌اید، وارد این سامانه شده و به امکانات آن دسترسی خواهید داشت. امکان دریافت دستگاه رمزساز (توکن) جهت ورود به اینترنت بانک نیز فراهم است که برای این منظور می‌توانید به شعبه خود مراجعه نمایید. در این حالت به جای رمز عبور ایستا، می‌بایست از رمز یکبار مصرف (شمارنده) دریافت شده از دستگاه رمزساز، برای ورود به اینترنت بانک استفاده کرد.

تلفنبانک دی

با شماره گیری ۲۷۲۶ (۰۲۱) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید ۱ پس از برقراری تماس، می‌توانید به سامانه تلفن بانک دی دسترسی داشته باشید. با دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک از شعبه خود، می‌توانید از تمامی امکانات تلفن بانک بهره‌مند شوید. در غیر اینصورت با استفاده از شماره دی کارت و رمز دوم آن می‌توانید به برخی از امکانات تلفن بانک دسترسی داشته باشید. دریافت رمز دوم دی کارت، از طریق خودپردازهای بانک دی امکان پذیر است.

 

 اینترنت بانک و تلفن بانک آینده

برای استقاده از اینترنت بانک آینده بایستی مراحل زیر را طی کنید:

  • افتتـاح سـپرده و دریافـت کارت، رمـز دوم و رمـز حسـاب (در صورتـی کـه در بانکآینـده حسـاب نداریـد)بـا در دسـت داشـن کارت ملـی و شناسـنامه در یکـی از شـعب بانکآینـده
  • داشـن رمــز دوم و یـا گرفـن رمــز دوم از طریـق مراجعــه بـه خودپردازهــای بانــک آینـده )دریافــت رمــز دوم از بخــش عملیــات رمــز
  • -فعالسازی پیشخوان مجازی

الف ) دریافت رمز ورود به پیشخوان از طریق شعب و با در دست داشن کارت ملی

ب ) از طریق بخش ثبت نام در آدرس https://www.abplus.ir مشخصات فردی، شماره مشتری و شماره موبایل خود را در آدرس ثبت کنید – از مرکـز تمـاس بانـک بـا شماتماس گرفتـه شـده و پـس از احـراز هویـت از طریـق اعـلام نـام و نـام خانوادگـی، نـام پـدر، شماره شناسـنامه و شماره ملی،رمـز ورود خـود را در قالـب پیامـک دریافـت خواهید کرد.

تلفن‌بانک آینده

برای استفاده از خدمات تلفن‌ بانک آینده با شماره( ۲۹۵۷-۰۲۱)  به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه کرده و پس‌از تکمیل فرم درخواست تلفن‌بانک، رمز ورود به سامانه را دریافت کنید.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک اقتصاد نوین

درخواست فعال کردن اينترنت بانک همراه از طريق شعبه بانک اقتصادنوين

گوشي تلفن همراه قابل اتصال به اينترنت

ورود به سايت https://modern.enbank.net/ibmob/

نام کاربري و رمز عبور اينترنت بانک

سامانه تلفنبانک بانک اقتصاد نوین به شماره ۸۴۲۹۲-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمت به مشتریان بانک اقتصاد نوین است.

 

اینترنت بانک و  تلفن بانک قرض الحسنه  مهر ایران

برای استفاده از اینترنت بانک قرض الحسنه  مهر ایران بایستی به یکی از   شعب متمركز بانك قرض الحسنه مهر ايران مراجعه و نسبت به تكميل فرم درخواست سرويس اينترنتي اقدام نماييد. پس از تكميل فرم و تاييد آن توسط مسئول شعبه سرويس درخواستي فعال شده و رمز به صورت محرمانه تحويل مشتري مي گردد .

جهت استفاده از خدمات تلفن بانک قرض الحسنه  مهر ایران  با شماره ۸۵۲۸ تماس بگیرید.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک قوامین

برای استفاده از این  سامانه مشتریان بانک باید با مراجعه به شعبه دارای حساب مراجعه کنند. پس از پر کردن فرم مخصوص فعالسازی رمزنامه ای در اختیار مشتری قرار داده می شود و با استفاده از آن رمز نامه مشتریان می توانند از خدمات سامانه استفاده نمایند.

برای بالابردن امنیت بیشتر سامانه، مشتریان می توانند از سرویس”خدمات رمز یکبار” مصرف نیز استفاده نمایند.این سرویس برای ایمن سازی دسترسی کاربران به سیستم های الکترونیکی نظیر اینترنت بانک فراهم شده است

مشتریان بانک در صورت نیاز می توانند با شماره تلفن ۵۱۵۱-۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک انصار

مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات اینترنت بانک انصار استفاده کنند.

مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار، بلافاصله رمز و نام کاربری خود را دریافت کرده و از همان لحظه میتوانند از خدمات بانک انصار در فضای اینترنت استفاده کنند.

مشتریان محترم بانک انصار می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات تلفن بانک استفاده نمایند. مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه و همچنین دریافت رمز و نام کاربری، می توانند از خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه با شماره گیری ۴۸۰۴۹ بهره مند شوند.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک ایران زمین

نحوه فعالسازی

مراجعه به نزدیکترین شعبه و افتتاح حساب سپرده

تکمیل فرم های مربوطه در شعبه

دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه

ورود به سامانه اینترنت بانک ایران زمین با نام کاربری و رمز ایستا

پس از اولین ورود به سامانه اینترنت بانک، سیستم در قالب یک پیغام از شما می خواهد که به جای نام کاربری و رمز فعلی، نام کاربری جدید و رمز جدید ایجاد نمایید.

تلفن بانک بانک ایران زمین

برای استفاده از تلفنبانک ایران زمین(۲۴۷۶۰- ۰۲۱) بایستی به یکی از شعب بانک مراجعه  و برای  شماره مشتری خود سروس درخواست کنید.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک ملی

با عضويت در  سايت https://ebank.bmi.ir/mbsweb/bankmelli/login.aspx  مي توانيد از خدمات  آن از جمله دريافت صورتحساب الکترونيکي بهره مند شويد.

در نظر داشته باشید پس از ثبت نام امکان ورود به سیستم وجود ندارد و می بایست شناسه شما از نظر صحت اطلاعات وارد شده مورد اعتبارسنجی قرار گیرد. بدين منظور به نزدیکترین شعبه مراجعه نماييد.
– پس از تأیید شناسه و فعالسازی حسابهای شما توسط شعبه می توانید به بخش خدمات اينترنتي در سايت وارد شده و صورتحساب خود را دریافت کنید.

تلفن بانک بانک ملی

شماره تلفن های ۲۷۸۴ و ۰۹۶۲۲  جهت اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمرکز و پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک کشاورزی

استفاده از خدمات اینترنت بانک کشاورزی نیز شامل مراحل زیر می باشد:

  • ورود به وب‌سایت بانک کشاورزی به نشانی http://www.bki.ir
  • ورود به سامانه بانکداری اینترنتی
  • نام کاربری ۸ رقمی (Username) را وارد کنید.
  • کلمه عبور ۱۰ رقمی شامل دو قسمت رمز ثابت ۴ رقمی (Token Static Password) و رمز متغیر ۶ رقمی استخراجی از دستگاه توکن (دستگاه صدور رمز یکبار مصرف که تا ۳۰ ثانیه قابل استفاده است) را پشت سر هم وارد و تائید کنیدتلفن بانک کشاورزی
  •  تلفن بانک کشاوری  با شماره تلفن ۰۹۶۰۳ و ۸۳۰۳ امکان دریافت مانده حساب،سه گردش آخر حساب،صورت حساب از طریق دورنگار و پرداخت قبوض را برای مشتریان فراهم می کند.

اینترنت بانک و تلفن بانک سرمایه

تمامی مشتریان می توانند با مراجعه به شعبه و تکمیل فرم مربوطه جهت فعالسازی سرویس اقدام نمایند و رمز اینترنت بانک دریافت کنند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این سرویس استفاده کنند، ولی با توجه به شرایط برداشت ممکن است قابلیت انتقال وجه به حساب سایرین غیر فعال شود.
برای استفاده از خدمات مبتنی بر کارت شامل موجودی کارت، صورتحساب کارت، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ، مسدودسازی و تغییر رمز دوم کارت در سامانه اینترنت بانک یکپارچه، داشتن ۴ پارامتر شماره کارت، رمز دوم کارت،شماره چهاررقمی پشت کارت و تاریخ انقضا ضروری است.
رمز دوم کارت از کلیه دستگاههای خودپرداز بانک قابل دریافت می‌باشد.
تلفن بانک سرمایه
 مزیت استفاده از سرویس تلفنبانک سرمایه، سرعت در پرداخت های بانکی بدون مراجعه به شعبه است.  سامانه تلفنبانک سرمایه  ۲۴  ساعته بوده و با شماره ۸۲۵۴-۰۲۱ راه‌اندازی شده است.

اینترنت بانک و تلفن بانک گردشگری

شما برای استفاده از خدمات اینترنت بانک گردشگری و بهره‌مندی از این سامانه، می‌توانید با تکمیل فرم درخواست فعال‌سازی خدمات اینترنتی و تحویل آن به یکی از شعب بانک، نام کاربری و کلمه عبور خود را از بانک دریافت کنید.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در تمامی ساعات شبانه‌روز و ۷ روز هفته با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۹۵۰ تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

 

اینترنت بانک و تلفن بانک سینا

در ابتدا به شعبه ای که در آن حساب باز کرده اید مراجعه کنید.

از متصدی امور بانکی بخواهید اینترنت بانک شما رافعال کند. بعد از پر کردن فرم  مربوطه، متصدی بانک در برگه ای محرمانه نام کاربری و رمز عبورتان را برای ورود به سایت تحویل شما می دهد.

تلفن بانک سینا

مشتري  می تواند شماره تلفن بانک(۸۲۱۴۷۰۰۰) را شماره گيري کند, سپس سيستم مشتري را به قسمت منوي اصلي راهنمايي مي کند که بايستي جهت انتخاب هر يک از منو ها عدد مورد نظر آنرا فشار دهد.

 

اینترنت بانک و تلفن کارآفرین

نحوه درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»

  • مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک کارآفرین همراه با اصل کارت ملی
  • تکمیل فرم درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»
  • مراجعه مجدد به شعبه درخواست کننده خدمات مذکور همراه با اصل کارت ملی و دریافت پاکت محرمانه شناسه کاربری و رمز ورود
  • ورود به سایت بانکداری اینترنتی و فعال‌سازی پروفایل اینترنتی حداکثر طی مدت ۵ روز از زمان دریافت پاکت مذکور

تلفن بانک کارآفرین

جهت استفاده از سرویس تلفن‌بانک کارآفرین، ابتدا تلفن را در حالت تن قرار داده و با شماره تلفن ۲۳۶۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید. این سیستم شامل دو بخش تلفنبانک و پرداخت قبوض می باشد که پس از تماس با سیستم،می توانید با ورود شماره کارت و یا شماره حساب به همراه رمز دوم کارت خود جهت ورود به سیستم تلفنبانک و یا سیستم پرداخت قبوض اقدام فرمایید و با انتخاب کلید مورد نظر، از خدمات سیستم استفاده کنید.

 

اینترنت بانک و تلفن پست بانک

 نحوه استفاده از خدمات اینترنت بانک

در صورت دارا بودن حساب و یا پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک می‌توانید با تکمیل فرم درخواست فعال‌سازی خدمات اینترنتی، نام کاربری و کلمه عبور خود در همان زمان مراجعه دریافت کنید.

تلفن بانک پست بانک

سامانه تلفنبانک پست بانک ایران با شماره تماس ۰۹۶۰۴ برای تمامی هموطنان قابل دسترسی است.

اینترنت بانک و تلفن توسعه تعاون

 جهتاستفاده از اینترنت بانک توسعه تعاون مشتریان می توانند به  سایت  https://modern.ttbank.ir  مراجعه  و از خدمات اینترنت بانک توسعه تعاون استفاده کنند.

شناسایی کاربر با استفاده از رمز ثابت که توسط هر یک از شعب بانک توسعه تعاون در اختیار مشتریان قرار می گیرد و همچنین رمز دوم که فقط از طریق پیامک برای کاربران ارسال می شود.

تلفن بانک توسعه تعاون

صاحبان حساب پس از دریافت رمز تلفن بانک از یکی از شعب ، می‌توانند  تنها با یک تماس تلفنی با شماره ۸۹۲۲ (۰۲۱) به راحتی در هر زمان از شبانه روز ، بدون مراجعه به شعب بانک ، اعمال بانکی خود را انجام  دهند.

اینترنت بانک و تلفن بانک مهر اقتصاد

آنچه براي ورود به اينترنت بانک نياز داريم:

  دارا بودن سپرده نزد بانک مهر اقتصاد

  درخواست فعالسازي سرويس در شعب بانک

  دريافت نام کاربري و رمز عبور

پس از دريافت کاربري سرويس اينترنت بانک از شعب بانک مهر اقتصاد ، به وب سايت www.mebank.ir مراجعه نموده و وارد قسمت اينترنت بانک شوید.

تلفن بانک مهر اقتصاد

جهت استفاده از تلفن بانک مهر اقتصاد با شماره تلفن ۰۲۱-۸۹۸۹ تماس برقرار نموده، با وارد کردن شماره مشتري خود و رمزي که توسط شعبه به شما ارايه شده است، از خدماتي که بانک مهر اقتصاد در اختيار شما قرار ميدهد بهره مند شويد.

اینترنت بانک و تلفن بانک شهر

تمامی اشخاص حقوقی می توانند با استفاده از اینترنت بانک شهر از خدماتی مثل؛ مشاهده صورتحساب ها، دریافت هرگونه گزارش در خصوص تمامی نقل و انتقالات وجوه بر روی سپرده ها، ثبت اطلاعات چک ها و … بهره مند شوند که این امر موجب سهولت در امر حسابداری سازمان ها و شرکت ها و همچنین عدم مراجعه حضوری ایشان به بانک شده است.

تلفن بانک شهر

خدمات قابل ارائه از طریق تلفن بانک شهر (۸۷۶۱۱-۰۲۱) عبارت است از:
  1. دریافت موجودی
  2. دریافت صورتحساب
  3. پرداخت قبوض
  4. مسدود کردن کارت
  5. انتقال وجه عادی
  6. اطلاع از جزئیات دسته چک های مرتبط با سپرده و برگه های هر دسته چک
  7. اطلاع از جزئیات تسهیلات
  8. خرید شارژ تلفن همراه
  9. دریافت شماره شبا
  10. دریافت نرخ ارز
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments