استعلام و پرداخت خلافی خودرو

۸ روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو

( آخرین به روزرسانی : 21/08/28 )

۱- استعلام و پرداخت خلافی خودرو  با اپلیکیشن کارپرداز

یکی از ساده ترین روشها استفاده از نرم افزارهای استعلام خلافی خودرو است. برنامه کارپرداز تنها بر روی گوشی های اندروید قابل اجراست و علاوه بر استعلام خلافی ویژگی های کاربردی دیگری را در اختیارتان قرار می دهد. شما به راحتی میتوانید این برنامه را از طریق کافه بازار، و یا به طور مستقیم دانلود کنید.  البته این برنامه ویژگی های دیگری از جمله خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبوض، خرید بسته های اینترنت، قیمت دلار و قیمت طلا و …  را با خود به همراه دارد.

 دانلود کارپرداز

 

۲- استعلام و پرداخت خلافی خودرو از سایت راهور

روش دوم برای استعلام خلافی خودرو استفاده از سایت پلیس راهور است.  استفاده از این سایت بسیار راحت است. شما پس از ورود به سایت و مراجعه به قسمت استعلام و انتخاب میزان تخلفات رانندگی و درج شماره مندرج بر روی کارت ماشین می توانید از خلافی خودروی خود مطلع شوید. در نظر داشته باشید برای استفاده از این سامانه باید کد ۸ رقمی درج شده در پشت کارت ماشین مالک خودرو را در اختیار داشته باشید.

حتما بخوانید:  استعلام و پرداخت عوارض شهرداری خودرو

 

۳- استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق کدهای دستوری USSD

برای استفاده از این کدهای دستوری هیچ نیازی به اینترنت نیست. تنها با شماره گیری کد *۱۱۰# و طی نمودن مراحل، خلافی خودروی شما به شماره شما ارسال میشود.

 

۴-گرفتن خلافی ماشین از طریق پیامک

برای دریافت میزان جریمه از طریق پیامک تنها لازم است کد هفده رقمی VIN موجود بر سند یا کارت ماشین را  با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید. بعد از ارسال شماره مذکور میزان خلافی به همراه شناسه قبض، شناسه پرداخت برای شما ارسال می شود. (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید.)

یا اینکه شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

استعلام خلافی خودرو

 

۵- دریافت خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰

مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ یکی دیگر از راه هایی است که میتوانید برای دریافت استعلام خلافی و همچنین پرداخت آن اقدام کنید. اما نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه شود و آن این است که در صورتی که مبلغ جریمه شما کمتر از یک میلیون تومان می باشد میتوانید به +۱۰ مراجعه کنید. افرادی که جریمه آنها بیشتر از یک میلیون تومان می باشد باید به راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند.

حتما بخوانید:  پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی خودرو

 

۶- استعلام خلافی خودرو با تماس تلفنی

با شماره گیری تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸  و اعلام شماره پلاک میتوانید میزان جرائم و خلافی خودروی خود را بدست آورید و نسبت به پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهید.

 

۷- پرداخت جریمه رانندگی از طریق خودپرداز

برای استفاده از این روش کافیست که یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه کنید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض جریمه خود را پرداخت کنید.

 

۸- پرداخت خلافی خودرو با تلفنبانک

راه دیگر، پرداخت خلافی خودرو با نلفنانک ملی است. برای پرداخت باتلفن بانک ملی باید با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments