بازیابی گذرواژه بیمه تامین اجتماعی

بازیابی گذرواژه و رمز عبور سوابق بیمه تامین اجتماعی

( آخرین به روزرسانی : 21/08/23 )

اگر رمز عبور یا گذر واژه خود را برای ورود به سایت بیمه تامین اجتماعی فراموش کرده اید، نیاز به رمز عبور جدید خواهید داشت.

برای این کار کافیست به سایت تامین اجتماعی و به آدرس https://profile.tamin.ir/view/#/forgotten-password مراجعه کنید و مراحل را به ترتیب زیر انجام دهید.

 

فراموشی گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

پس از ورود به این صفحه کد ملی خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید و روش بازنشانی گذرواژه را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: چگونه سابقه بیمه خود را در بیاوریم؟

بازیابی گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی با استفاده از پیامک

 

بازیابی گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

با ارائه دو گزینه، از شما نحوه بازیابی رمز عبور سوابق بیمه تامین اجتماعی را سوال می کند که به انتخاب خود می توانید هریک از دو گزینه بازیابی گذرواژه با استفاده از شناسه ارسال شده توسط پیامک و بازیابی گذرواژه با استفاده از سوالات امنیتی را انتخاب کنید.

حتما بخوانید:  استعلام سوابق بیمه (روشهای مشاهده سوابق بیمه با کد ملی)

اگر روش پیامکی بازیابی پسورد بیمه تامین اجتماعی را انتخاب نمایید، با زدن روی گزینه گام بعدی، پیامکی همانند نمونه زیر برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کدی ۶ رقمی است:

*سازمان تامین اجتماعی* کد شناسه مورد نیاز برای بازیابی گذرواژه ۱۲۳۴۵۶ می باشد. توجه نمایید که زمان اعتبار شناسه بیست دقیقه می باشد.

در این گام بایستی گذرواژه پیامک شده را در فیلد شناسه وارد کنید و روی گزینه گام بعدی بزنید.

 

بازیابی رمز عبور سوابق بیمه

 

توجه کنید که گذر واژه ارسالی تنها ۲۰ دقیقه اعتبار دارد و چنانچه در این مدت نتوانستید شناسه خود را وارد کنید شناسه باطل شده و بایستی مراحل را از ابتدا انجام دهید.

پس از وارد کردن شناسه در گام بعدی باید پسورد جدید خود را وارد کنید. در هر دو فیلد مطابق تصویر بایستی رمز جدید را وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید. توصیه میکنیم برای اینکه رمز عبور جدید بیمه را فراموش نکنید آن را در جایی یادداشت کنید .

 

تغییر گذرواژه تامین اجتماعی

همانطور که در بالا گفته شد برای بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی دو روش وجود دارد که در ادامه روش دوم را توضیح می دهیم:

بازیابی گذرواژه با استفاده از سوالات امنیتی

از آنجا که پیش از این در سایت ثبت نام نموده اید، در فرآیند ثبت نام در سایت تامین اجتماعی تعدادی سوال امنیتی برای شما نمایش داده می شود که می توانید به دلخواه از میان سوالات انتخاب و پاسخ دهید. این سوالات دقیقا به جهت بازیابی گذرواژه تدوین شده است. لذا می توانید با انتخاب همان سوالات که در فرآیند ثبت نام پاسخ داده اید و پاسخ به آنها درخواست بازیابی گذرواژه را ثبت کنید.

 

تغییر پسورد بیمه تامین اجتماعی

 

پس از وارد کردن اطلاعات در گام بعدی باید پسورد جدید خود را وارد کنید. در هر دو فیلد بایستی رمز جدید را وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید.

 

تغییر گذرواژه تامین اجتماعی

 

توصیه میکنیم برای اینکه پسورد جدید بیمه را فراموش نکنید آن را در جایی یادداشت کنید . توصیه می کنیم برای مشاهده سوابق بیمه کارپرداز را نصب کنید.

در پایان اگر سوال یا مشکلی در خصوص بازیابی رمز عبور بیمه تامین اجتماعی داشتید کارشناسان کارپرداز آماده پاسخگویی به شما هستند.

مشترک
اعلان
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مسعود
مسعود
7 ماه قبل

سلام وقتی میخوام فراموشی رمز را بزنم وکد ملی را که میزنم کد که برام ارسال میشه و کد ارسالی را که میزنم خطای (آخرین رمز یکبار مصرف دریافتی همچنان معتبر میباشد)
باید چیکار کنم؟

زری
زری
11 ماه قبل

سلام من ثبت نام کردم الان میخام وارد شدم نام کاربری یادم رفته گذر واژرو بلدم ولی نام کاربری و نمیدونم گذر واژرم عوض کردم میخام وارد شم نام کاربری میخاد چیکار کنم؟

حمید
حمید
4 سال قبل

خیلی افتضاحه؟؟؟اینقدر پیچیده شده که اصلا پشیمان شدیم…..

فرناز جمارانی
فرناز جمارانی
4 سال قبل

ثبت نام که میخوام کنم میگه قبلا ثبت شده با اینکه من چون خط موبایل به نامم نبود ثبت نام نکردم،بعد میرم که بازیابی گذرواژه انجام بدم میگه امکانش برای کاربران غیرفعال وجود ندارد،الان باید چیکار کنم؟

میلاد
میلاد
4 سال قبل

با سلام
بای بازیابی گذرواژه همش خطا میده همه مراحل رو هم طی کردم ولی آخرش هیچ جوابی نمیده چیکار کنم کلافه شدم بخدا ممنون میشم راهنمایی کنین