مشاهده قبض برق

سامانه جدید مشاهده و پرداخت قبض برق bargheman

( آخرین به روزرسانی : 21/08/28 )

اخیرا با تصمیم جدید وزارت نیرو مبنی بر حذف قبوض کاغذی و جایگزینی روش ارسال پیامکی قبض برق اغلب افراد با مشکلاتی مواجه شده اند که عدم دریافت قبض از طریق پیامک یکی از این مشکلات است.

برای اینکه قبض خود را به صورت پیامک دریافت کنید همه مشترکان در سطح کشور می‌توانند با ارسال پیامک *۱* شناسه قبض # به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ نسبت به ثبت شماره همراه خود در سامانه صدور قبض کشور اقدام کنند. این اقدام باید با شماره همراهی انجام شود که مسئولیت پرداخت صورت‌حساب برق را برعهده دارد، یعنی مالک، مستأجر و یا هر فرد دیگری که مسئولیت صورت حساب برق از سوی مالک به وی واگذار شده است. پس از آن راهنمایی لازم در قالب پیامک در اختیار مشترک قرار خواهد گرفت.

روش های دیگری که می توانید قبض خود را به صورت پیامکی دریافت کنید اعلام شماره همراه خود به مامور برق (به هنگام مراجعه جهت قرائت کنتور برق) و یا مراجعه حضوری به اداره برق منطقه است.

مشاهده قبض برق و پرداخت قبض برق از طریق اینترنت

پیش از این می توانستید با مراجعه به آدرس https://billing.tbtb.ir صورتحساب آخرین دوره را مشاهده کنید. اما در این سامانه امکان پرداخت قبض وجود نداشت. با سامانه جدیدی که به تازگی راه اندازی شده است می توانید با وارد نمودن شناسه قبض خود وارد پنل شده و ضمن مشاهده اطلاعات قبض اقدام به پرداخت آن از طریق درگاه های بانکی کنید. جهت ورود به سامانه جدید روی لینک روبرو کلیک کنید. https://bargheman.com/home

با استفاده از این سامانه می توانید اطلاعات انشعاب، سوابق مصرف و سوابق پرداخت قبض را مشاهده کنید.

 

حتما بخوانید:  6 روش استعلام بدهی و پرداخت قبض آب برق گاز تلفن ثابت و همراه
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments