طرح حمایت معیشتی

جاماندگان بسته معیشتی بخوانند + روش ثبت‌نام

( آخرین به روزرسانی : 21/06/21 )

نوبت سوم «بسته معیشتی» برای ۲۰ میلیون نفر دیگر ساعاتی قبل واریز شد. به این ترتیب طبق آخرین اطلاعیه وزارت رفاه، آن دسته از سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست خود را ثبت و شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

نوبت اول برای ۲۰ میلیون نفر در طرح حمایت معیشتی در روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه، نوبت دوم برای ۲۰ میلیون دیگر در روز چهارشنبه ۲۹ آبان و نوبت سوم برای ۲۰ میلیون نفر دیگر ساعت ۲۴ شنبه شب (دوم آذرماه) واریز شد.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه پیش از این درباره جاماندگان از بسته معیشتی که خود را مستحق دریافت آن می‌دانند، گفته بود که این دسته از افراد تا شنبه صبر کنند و به هیچ دستگاهی مراجعه نکنند و اگر واریزی نداشتند می‌توانند به روش‌های اعلامی درخواست دهند تا براساس آزمون وسع، درخواستشان بررسی شود؛ لذا شهروندان نگران نباشند.

میرزایی همچنین درباره پیامک‌های ارسالی در خصوص بسته حمایتی هشدار داده و عنوان کرده بود که نه تنها وزارت رفاه بلکه هیچ دستگاه دولتی پیامکی ارسال نمی‌کند لذا هر پیامکی دال بر وضعیت یارانه و بسته حمایتی کلاهبرداری و فیشینگ خواهد بود.

حتما بخوانید:  آغاز فعالیت سامانه #۶۳۶۹* به ظهر امروز موکول شد

طبق اطلاعیه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

منبع: گسترش‌نیوز

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد نظری سالاری
محمد نظری سالاری
4 سال قبل

سلام من که نه یارانه میگیرم نه این طرح معیشطی.
نه پدری دارم نه مادر . عمرشون رو دادن به شما
چرا به من یارانه نمیدن .
آخه گناه من چیه . الان ۴ سال دنبالشم . فقط غیر از دروغ چیزی نشنیدم.