قیمت طلا

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز ۱۰ آذر ۹۸

( آخرین به روزرسانی : 19/12/01 )

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز، یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد. دیروز، قیمت سکه تمام‌‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۳۶۵ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

قیمت سکه تمام‌‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۳۴۵هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۳۵هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان رسیده است. امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۶۶٫۴ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌ میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۵۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۸۴ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۴۷۲ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۶ هزار و ۳۶۸ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments