پیگیری قبض پرداخت شده

پیگیری قبض پرداخت شده

( آخرین به روزرسانی : 21/08/28 )

عموما بعد از پرداخت  قبوض میزان بدهی  مشترکین به شرکت مربوطه صفر نمی شود چرا که قبض پرداخت شده در سیستم با تاخیر ثبت شده و شما با وجود پرداخت قبض همچنان به عنوان بدهکار در نظر گرفته می شوید. به همین دلیل در این متن  روش های پیگیری قبوض پرداخت شده را باهم مرور می کنیم.

 

پرداخت قبض با کارپرداز

اگر ازاپلیکیشن کارپرداز برای پرداخت قبض استقاده کنید به راحتی  میتوایند از بخش پیگیری سوابق پرداخت،‌ وضعیت قبض خود را مشاهده کنید.

کارپرداز را از اینجا دانلود کنید

پیگیری پرداخت قبض برق

برای پیگیری قبض برق پرداخت شده ، میتوانید به وب سایت اداره برق با عنوان سیستم رویت اطلاعات مشترکین برق به آدرس https://billing.tbtb.ir مراجعه کنید. در وبسایت شرکت برق  بخش” رویت اطلاعات صورت حساب مشترکین خاص”  مربوط به کاربران ویژه اداره برق می باشد و بخش “رویت اطلاعات صورت حساب کلیه مشترکین” برای مشترکین عمومی در نظر گرفته شده است که با وارد کردن شناسه قبض یا رمز یارانه و یا شماره پرونده اقدام به استعلام و پیگیری قبض برق نمایند. متاسفانه این سایت فقط برای مشترکین شهر تهران امکان پیگیری را دارد.

 

پیگیری قبض گاز

مشترکین گاز شهری میتوانند برای پیگیری قبض گاز شهری به وب سایت شرکت گاز به آدرس اینترنتی http://ebill.tehrangasco.ir مراجعه نمایند.  با وارد کردن شناسه اشتراک قبض گاز خود میتوانید قبض خود را پیگیری و استعلام کنید.

حتما بخوانید:  6 روش استعلام بدهی و پرداخت قبض آب برق گاز تلفن ثابت و همراه

پیگیری قبض پرداخت شده تلفن ثابت

با مراجعه به سایت پرتال مخابرات ایران به آدرس https://www.tci.ir میتواند اقدام به استعلام و پیگیری قبض تلفن ثابت و مشاهده قبض میان دوره ای تلفن کنید.

مشترکین تلفن ثابت تهران میتوانند به سایت خدمات اینترنتی تلفن ثابت استان تهران به آدرس  https://eservice.tct.ir/eCare/view/mainpage مراجعه نمایند.

در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت از ۱۸ ۱۸ نیازی به پیگیری آن نیست. زیرا مقدار بدهی به صورت آنلاین پاک میشود.

از مزایای سامانه پرداخت قبض ۱۸۱۸  این است که پس از پرداخت کمتر از دو دقیقه تلفن وصل می‌شود در حالی که در راه‌های دیگر باید ۴۸ ساعت بگذرد و اگر در این مدت مشکل قطعی رفع نشد باید حضوری به مخابرات مراجعه کنند.

 

پیگیری قبض پرداخت شده از طریق بانک

برای این منظورر بایستی به درگاه اینترنتی بانکی که از طریق آن قبض خود را پرداخت کرده اید مراجعه کنید.

 

پیگیری قبض جریمه پرداخت شده

قبض جریمه و خلافی حداقل پس از ۷۲ ساعت اعمال میشود. یعنی تا ۷۲ ساعت پس از پرداخت قبض، مقدار مبلغ جریمه صفر خواهد شد.

از هر سامانه ای که برای پرداخت قبض استفاده کرده اید میتوانید خلافی خود را پیگیری نماید اگر قبضی را از هر روشی پرداخت کرده اید، امکان استعلام و پیگیری قبض خلافی از سایر روشها وجود نداد و ممکن است حتی کاربر یک قبض جریمه را به اشتباه دو بار پرداخت نماید. لذا در پرداخت جرایم رانندگی دقت نماید که قبلا آن قبض را خودتان پرداخت نکرده باشید.

هرگز از راه های غیر قانونی که با تبلیغات افراد سود جو همراه است، اقدام به پاک کردن جریمه خلافی خود ننمایید. این روش ها به سادگی قابل پیگیری است و در صورت اثبات، جرم قضایی دارد.

 

 

مشترک
اعلان
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اسلان
اسلان
9 ماه قبل

با سلام چطور میشه که یکماه بعلت سرقت سیم مخابرات خط تلفن نداشتیم واینکه خود مخابرات اعلام میکنه هزینه اعمال نمیشه ولی همچنان مبلغ صورتحساب ارسال میشه، من بدلیل وصلی خط ثابت م مبلغ رو دادم ولی خدا ازتان نگذره

سما
سما
9 ماه قبل

چرا با اینکه قبض آب رو پرداخت میکنم باز ماه دیگه کم نمیشه و مجبور به پرداخت مجدد میشم دوبار ی قبض رو در اداره آب حساب می‌کنند ولی گاز و برق اینجور نیست

دانیالی
دانیالی
6 ماه قبل
پاسخ به  سما

چرا با توجه به پرداخت قبض آب باز روی قبض بعد اضافه میشه و کم نمیشه بازم میپردازیم باز همونه صفر نمیشه اما برق و گاز حداقل صفر شده و پیام تشکر میاد!!

نظر صالحی
نظر صالحی
11 ماه قبل

سلام در تاریخ ۷فروردین ۱۴۰۲قبض آب از هفت هشتاد پرداخت کردم که بدست شرکت آب نرسیده امروز مجبور شدم دوباره پرداخت کنم

دلسوزان
دلسوزان
1 سال قبل

اینم یه مدل سودجویی از مردم عوام و نجیب مردم ایرانه مگه میشه بعداز پرداخت قبض هنوز در قبض صفر نشده باشد و امکان اشتباه بسیاری از مردم در دوبار پرداخت باشد چرا این مشکل رفع نمی‌شود آقایان به اصطلاح خدمتگزاران مردم اعتماد مردم به شما همین الان هم در حال از بین رفتنه پس خدا اول به شما وجدان عطا کند و به ما صبر