مشاهده سوابق بیمه با شماره بیمه

مشاهده سوابق بیمه با شماره بیمه

( آخرین به روزرسانی : 20/07/19 )

حق بیمه افرادی که برای کارفرما کار می کنند و یا به اصطلاح بیمه شده اجباری هستند، بایستی به صورت منظم و ماهانه پرداخت شود و  تنها در این صورت است که برای بیمه شده سوابق بیمه ثبت می شود. از آنجا که برخی از کارفرماها حق بیمه ، بیمه شدگان را به طور نامنظم و یا با وقفه می پردازند ضروری است که بیمه شدگان در سایت تامین اجتماعی ثبت نام نموده و سوابق بیمه خود را کنترل نمایند تا در صورت نیاز به استفاده از خدمات بیمه دچار مشکل نشوند.

برای مشاهده سوابق بیمه بایستی از طریق سایت تامین اجتماعی و بخش مشاهده سوابق بیمه شدگان اقدام کنید. برای ورود و دسترسی به لیست سوابق بیمه نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. نام کاربری شما همان کد ملی شما می باشد و رمز عبور شما پس از ثبت نام و تعیین رمز توسط شما مشخص می شود.

پیش از این برای مشاهده سوابق بیمه نیاز به وارد نمودن شماره بیمه بود که معمولا بیشتر افراد آن را در اختیار نداشته و برای دسترسی به آن به مشکل بر می‌خوردند. ولی در حال حاضر این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به کد بیمه برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی خود اقدام کنید.

اگر پیش از این در سایت تامین اجتماعی ثبت نام نکرده اید برای ثبت نام به این صفحه مراجعه کنید.

اگر پیش از این در سایت تامین اجتماعی ثبت نام نموده اید برای استعلام سوابق بیمه خود می توانید از سایر روشها نیز استفاده کنید.

در این مقاله می توانید تمامی روش های ممکن برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را بخوانید.

چنانچه پس از مشاهده سوابق بیمه خود متوجه نقص و یا وقفه در پرداخت حق بیمه شدید موضوع را سریعا پیگیری کنید. برای اطلاع از نحوه ادعای احتساب سابقه بیمه این مطلب را بخوانید.

 

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments