سایت فروش فوری ثبت نام سایپا

ورود به سایت ثبت نام فروش فوری و پیش فروش سایپا saipa.iranecar.com، سامانه خرید اینترنتی محصولات سایپا

( آخرین به روزرسانی : 20/12/23 )

جهت ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنید.

راهنمای فرایند ثبت نام و خرید خودرو درسامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا

الف : فرایند جدید ثبت نام

نکات قابل توجه :

  • جهت خرید خودرو ، متقاضیان بایستی پروفایل خود را تکمیل نموده ، نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.
  • مشتریان دقت داشته باشند که شماره همراه (موبایل) مشتری می بایست بنام خود ایشان باشد ضمنا مشتری تعهد می نماید که شماره شبا به نام متقاضی باشد.

گام اول: انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام” در منوی صفحه اول سامانه و یا ورود به آدرس saipa.iranecar.com/login

ثبت نام سایپا

گام دوم: هدایت مشتری به فرم ورود/ ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

کد ملی را وارد نمایید.

مشتری محترم ، در صورتیکه تا کنون ثبت نام نکرده اید ، جهت احراز هویت وسپس ثبت پروفایل در سامانه، گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده اید؟” را انتخاب نمایید.

در صورتی که مشخصات شما بطور کامل از قبل در سامانه احراز گردیده باشد، جهت تعیین رمز عبور به فرم “بازیابی کلمه عبور” هدایت خواهيد شد.

همچنین در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش نموده اید، گزینه “بازیابی کلمه عبور” را انتخاب نمایید ، در صورتی که قبلا احراز شده و رمز عبور گرفته اید به صفحه بازیابی کلمه عبور هدایت خواهید شد.

ثبت نام سایپا

گام سوم: صفحه تکمیل اطلاعات کاربر (سایر اطلاعات مورد نیاز)

در این مرحله ، اطلاعات شناسنامه ای ، اطلاعات بانکی ، تعهدات ، آدرس و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

ضمنا رمز عبور را وارد نموده و تکرار آنرا نیز ثبت نمایید. توجه داشته باشید که رمز عبور بایستی ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ ، کاراکترهای خاص و همچنین اعداد باشد.(حداقل ۸ کاراکتر)

پس از تکمیل بخش های مربوطه ، گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب نمایید.

در صورتیکه اطلاعات وارد شده صحیح باشد ، ثبت نام اولیه شما کامل شده است و برای خرید ، از تاریخی که اعلام خواهد شد میتوانید با ورود به سایت با ثبت کدملی و رمز عبور اقدام نمایید.

گام چهارم: بازیابی کلمه عبور

در این فرم کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. با انتخاب گزینه “ارسال کد تایید”، کد تاییدی برای شماره همراه ارسال می گردد. در انتها با وارد نمودن کد تایید قادر خواهید بود رمز جدیدی برای خود تعیین نمایید.

ب : فرایند جدید خرید خودرو در سایت فروش اینترنتی گروه سایپا

نکات قابل توجه :

جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام(احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.

گام اول: انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام” در منوی صفحه اول سامانه

 

گام دوم: هدایت مشتری به فرم ورود/ ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

– کد ملی و رمز عبور را وارد نمایید .

– گزینه “ورود” را انتخاب نمایید در صورتیکه رمز عبور صحیح باشد شما می توانید نسبت به انتخاب خودرو و ادامه فرآیند اقدام کنید.

در صورتیکه قبلا ثبت نام و احراز هویت نشده اید لطفا با توجه به قسمت اول فایل راهنما نسبت به ثبت نام اقدام فرمائید.

گام سوم:با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه فروش سایپا می شوید، پس از انتخاب خودروی مورد نظر ، در ادامه فرآیند به فرم “اطلاعات مشتری ” هدایت می شوید در صورتیکه قبلا پروفایل خود را تکمیل نموده باشید همه اطلاعات به شما نمایش داده می شود و در غیر اینصورت بایستی نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی و همچنین ثبت اطلاعات مربوط به محل سکونت و شماره تماس اقدام نمایید.

سپس تمامی اطلاعات مشخصات شما و خودروی ثبت نامی بهمراه تعهدات ، نمایش داده خواهد شد (تصویر شماره ۳)، در صورتیکه این اطلاعات از نظر شما درست می باشد ، میتوانید درگاه پرداخت را انتخاب و نسبت به خرید خودرو اقدام نمایید.

قوانین و مقررات

کاربر گرامی به منظور استفاده بهینه از خدمات “سامانه فروش خودرو” لطفا موارد ذیل را با دقت ملاحظه فرمایید.

۱- سامانه فروش خودرو با دامنه iranecar.com مورد بهره برداری قرار گرفته و خرید از سامانه های مشابه مورد تایید شرکت نمی باشد. همچنین در تمامی سامانه های مذکور آرم و مشخصات عرضه‌کننده به وضوح آمده است و خریدار قادر به مشاهده هویت عرضه کننده می باشد.

۲- ورود کاربران به سامانه های فروش، با استفاده از پروفایل شخصی بوده و به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از‏ خدمات سامانه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اعلامی توسط عرضه کننده محصول (توافقنامه خرید محصول) از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

۳- در تمامی سامانه های فروش اینترنتی، مواردی از قبیل تحویل کالا، انصراف از قرارداد، خسارات دیرکرد، مدت زمان استرداد وجه، عدم موفقیت در پرداخت وجه و موارد مربوط به درگاه های پرداخت، گارانتی محصولات، قیمت گذاری بر کالاها و محصولات و… بعهده عرضه کننده محصول در سامانه می باشد. همچنین خریدار موافقت و رضایت کامل خود را از این بابت اعلام داشته و حق هرگونه ادعا، شکایت و یا درخواستی له یا علیه سامانه را از خود سلب می نماید و در صورت هرگونه اقدامی علیه سامانه، متعهد به رد درخواست می باشد.

۴- بر اساس توافق های به عمل آمده، سامانه های فروش صرفا وظایف عملیات فروش و پشتیبانی فنی فروش اینترنتی را بعهده داشته و سایر تعهدات بر اساس بند شماره ۵، بعهده فروشنده نهایی می باشد.

۵- در تمامی فرآیندهای خرید اینترنتی محصولات از سامانه ها، توافقنامه هایی فی مابین خریدار و عرضه کننده محصولات تعبیه شده است که خریدار با انجام خرید، تمامی مفاد آن را پذیرفته و قبول دارد.

۶- پس از اتمام فرآیند ثبت نام به هیچ عنوان مشخصات مشتریان اعم از کدملی، نام و نام خانوادگی و… قابل تغییر نمی باشد. لذا هنگام تکمیل فرم های ثبت نام دقت نمایید تا مشخصات ذکر شده به صورت صحیح ثبت گردد. در غیر این صورت سامانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصحیح و ویرایش موارد درج شده توسط مشتری را نخواهد داشت و پیگیری های لازم از طریق عرضه کننده محصولات و یا نمایندگی های مربوطه بر اساس مقررات و ضوابط انجام پذیر باشد.

۷- در سامانه ها، شماره های پشتیبانی و مرکز تماس و بخش خدمات پس از فروش عرضه کنندگان طرف قرارداد، همچنین شماره تماس درگاه های پرداخت اینترنتی به وضوح درج شده و خریداران محترم جهت پیگیری موارد خود می توانند با این شماره ها تماس حاصل فرمایند.

۸- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروش اینترنتی محصولات، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر و صحت از اطلاعات ارائه شده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سامانه های شرکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از سامانه ها به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

این سامانه به عنوان مجری فروش اینترنتی “گروه خودروسازی سایپا” به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همچنین متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه فروش اینترنتی “گروه خودروسازی سایپا”، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.saipa.iranecar.comاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیامک و ایمیل از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. سامانه فروش اینترنتی “گروه خودروسازی سایپا”هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.saipa.iranecar.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Telegram یا Instagram و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:

  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طي ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند :

  • امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.
  • در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
  • پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
  • در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
  • در صورتيكه مشتري حداكثر ۳ ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments