فروش سهام عدالت در کارگزاری مفید

ورود به سهام عدالت کارگزاری مفید se.emofid.com, مشاهده و فروش سهام عدالت در سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید

( آخرین به روزرسانی : 20/12/26 )

جهت ورود به سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید باید به آدرس se.emofid.com مراجعه کنید.

توجه :این سامانه صرفا به منظور مشاهده و فروش سهام عدالت طراحی شده و درصورت ورود به سامانه حاضر، کلیه عملیات مربوط به مشاهده سبد سهام عدالت و فروش آن فقط از طریق این کارگزاری امکانپذیر میباشد.

راهنمایی در خصوص سهام عدالت

در ثبت نام دچار مشکل شدم!

موارد زیر را به ترتیب چک کنید:

۱) کد ملی وارد شده سهام عدالت داشته باشد. (از طریق ورود کد ملی در سایت SamaneSe.ir سازمان خصوصی سازی)

۲) مطمئن شوید در سایت SamaneSe.ir روش “سهامداری مستقیم” را انتخاب کرده باشید.

۳) اطمینان پیدا کنید که شماره همراهی که وارد می کنید همان شماره همراه ثبت شده در سایت سازمان خصوصی سازی و حتما به نام خودتان باشد.

۴) شماره شبای شما نزد سامانه خصوصی سازی ثبت نگردیده یا بنام شما نمی باشد.

۵) اگر شما پیشتر در سامانه ی سهام عدالت کارگزاری دیگری ثبت نام کرده باشید دیگر نمی توانید در هیچیک از سامانه های فروش سهام عدالت، ثبت نام انجام دهید.

۶) سهامداران عدالت می توانند جهت به روزرساني شماره شبا و تلفن همراه خود، ازطریق قسمت “مشاهده/ویرایش پروفایل” سایت سپرده گذاری به آدرس panel.SahamEdalat.ir استفاده نمایند .لازم است شماره شبا و شماره تلفن همراه متعلق به خود فرد باشد.

۷) درصورتیکه هنگام ثبت نام ، پیغام “برای کد ملی مورد نظر قبلا کارگزار ناظر تعیین شده است” نمایش داده شد، جهت اطلاع از کارگزار ناظر تعیین شده، می توانید با شماره ۱۵۶۹ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید.

سهام عدالت چیست و شامل چه شرکتهایی است؟

سهام عدالت متشکل از سهام ۴۹ شرکت بورسی و غیربورسی می باشد که در یک سبد قرار گرفته اند و در حال حاضر صاحبان سهام می توانند سهام عدالت خود را از طریق همین سامانه(کاملا غیر حضوری و بدون نیاز به عضویت در کارگزاری یا داشتن کد بورسی) مشاهده کنند و در صورت تمایل فعلا تا ۶۰% از آن را به فروش برسانند. لازم به ذکر است تنها سهامدارانی که در سامانه SamaneSe.ir روش “سهامداری مستقیم” را انتخاب نموده اند قادر به فروش هستند.

چطور از ارزش پرتفو خود مطلع شوم؟
با ثبت نام در این سامانه می توانید از تمامی جزئیات مانند تنوع ، تعداد و ارزش روز هر یک از سهم های موجود در سبد سهام عدالت خود، مطلع شوید و حتی روزانه پرتفوی خود را چک نمایید. اگر قصد فروش هریک سهم های خود را نیز داشته باشید این امکان برای شما به سادگی فراهم گردیده است.

چگونه اقدام به ثبت سفارش فروش سهام عدالت خود نمایم؟
در حال حاضر مجوز فروش ۶۰% از پرتفوی بورسی و فرابورسی سهام عدالت صادر گردیده است. اگر روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اید، برای فروش فقط کافیست از گزینه ی بالا یعنی “ثبت نام” استفاده فرمایید. کد ملی و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ورود به سامانه، از گزینه “ثبت درخواست فروش” برای فروش سهام خود اقدام نمایید.

میتوان سهام عدالت را به پرتفوی شخصی منتقل کرد؟

خیر! سبد سهام عدالت شما کاملا با سبد سهام شخصی شما(در صورت وجود) متفاوت و تفکیک است. به عنوان مثال سهم فولاد در سبد سهام عدالت شما به هیچ وجه به دارایی سهم فولاد شما در پرتفوی شخصیتان قابل انتقال نخواهد بود.(لذا درخواست تغییر کارگزار ناظر در این مورد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.)

مشترک
اعلان
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حمید
حمید
9 ماه قبل

سلام، چرا مشکل سامانه رو حل نمیکنید؟ خطا سامانه رو برطرف کنید. عملکردتون خیلی ضعیف و خجالت آوره

فریدون
فریدون
10 ماه قبل

سلام عرض ادب احترام خسته نباشیدمن فریدون بهادرنیاهستم ازمقام محترم کارگذاری خوب مفیدخواهشمندم جهت فروش۶۰درصدی سهام حقیربدلیل نیازفوری فوتی جهت خرج درمان اقدام فرماییدتاابدمنوبه همراه خانوادم دعاگوی شماعزیزانیم جهت عمل نیازدارم ممنون ازفعالیت محبت پرسنل عزیزتان چشم براهم یاحق

شش
شش
11 ماه قبل

سامانه مفید دچار خطا شده و نمیذاره وارد بشیم چرا کسی درست نمیکنه؟ یعنی انقدر … هستن که نمیفهمن سامانشون خرابه
موقع ورود نام کاربری و رمز عبور رو که میزنی مینوسه خطا (بدون بیان جزئیات)

علی قاسمی
علی قاسمی
1 سال قبل

چرا سامانه سهام عدالت در کارگزاری مفید باز نمیشه هالو گیر آوردین…بعد از فروش نمی زارین ببینیم که چی شده یاچه بلایی سرش آوردین

Mahde chwashy
Mahde chwashy
2 سال قبل

با سلام خدمت ریاست بانک ملی و ریاست بورس به استحضارتان باید برسانم اینجانب واقعأ بنا به دلایلی که به خدمت شما عارض میشم گلایمند هستم.من یه کارگر ساده به فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خودم احتیاج زیادی دارم، اما نه کارگزاران بورسی و نه کارگزار و مسئول ثبت فروش بانک ملی مرکزی میدان امام بیرجند جواب گوی من نیستند. الان ۷ روز گذشته که حدود ۳۰ درصد ازسهاممو آنلاین با گوشی ام ثبت فروش کردم امانه یک ریال ریختن و نه صفحه ایکه ثبتش کردم باز میشودکه ببینم آیا فروخته اند یا نه ممنون تان میشم اگر پیگیری نمائید… مشاهده بیشتر »