خطا در احراز هویت ثنا

خطا در احراز هویت غیرحضوری سامانه ثنا

( آخرین به روزرسانی : 23/12/20 )

ثبت نام در سامانه ثنا به دو طریق حضوری و غیرحضوری قابل انجام است.احراز هویت به صورت حضوری با مراجعه شخص به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود و از شخص متقاضی اطلاعات تکمیلی مانند اثرانگشت و تصویر امضا اخذ می‌گردد.

در ثبت نام غیرحضوری پس از انجام ثبت نام اولیه در سامانه ثنا باید برای احراز هویت یکی از کارگزارها را انتخاب و با پرداخت مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان اقدام به احراز هویت الکترونیکی کنید.

کارگزاری هایی که توسط سامانه ثنا پیشنهاد می شوند شامل ویدا، آی تی ساز، یوآیدی، شاکیلید، … می باشند که می توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید.

در صورت انتخاب احراز هویت برخط متقاضی می تواند با یک بار پرداخت، فرآیند احراز هویت غیرحضوری را تا سه بار با کارگزار انتخابی (در صورت عدم موفقیت فرآیند) دنبال کند. در صورت عدم موفقیت بعد از سه بار متقاضی میتواند به دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه کنند و یا با پرداخت هزینه مجدد، با یک کارگزار جدید مراحل را انجام دهند.

احراز هویت الکترونیک شامل ثبت امضاء الکترونیک، عکس سلفی و در آخر تهیه ویدیو با خواندن متن خواسته شده است.

اگر احراز هویت الکترونیک به درستی انجام نشود پیامکی با متن زیر ارسال خواهد شد:

احراز هویت غیرحضوری شما تایید نشد. علت عدم تایید: عدم تطابق تصوير شخص با تصوير ثبت احوال – زنده نبودن ويدئوي ارسالي – عدم وجود چهره در تصوير – عدم تطابق صوت با متن مرجع – شما میتوانید بدون پرداخت هزینه تا سقف سه بار با کارگزار انتخاب شده فرآیند احراز هویت غیرحضوری را دنبال کنید. قوه قضائیه

به طور معمول دلیل دریافت این متن، مشکل ضبط ویدیو است. باید دقت کنید که پس از ضبط ویدیو باید بتوانید ویدیو را ببینید و یا آن را حذف کنید. اگر بتوانید ویدیو ضبط شده خود را به درستی ببینید در این صورت می توانید روی دکمه ارسال بزنید و منتظر دریافت پیامک موفقیت در فرآیند احراز هویت الکترونیکی شوید.

اما اگر در مرحله ضبط ویدیو مشکل داشتید می توانید مرورگر دیگری را روی گوشی یا دستگاه موردنظر خود نصب کنید. استفاده از مرورگر فایرکس به عنوان گزینه دوم توصیه می شود.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments