سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد

سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد

( آخرین به روزرسانی : 24/03/09 )

اگر به دنبال سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد و بالاتر هستید باید توجه داشته باشید که سرمایه گذاری با سود بالا همیشه دارای ریسک های بالقوه زیادی است که نمیتوان آنها را پیش بینی کرد. اگر اهل ریسک هستید باید بدانید سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد و بالاتر در خرید و فروش خودرو و دلار و طلا و یا بورس ایران نیز در سال های گذشته تجربه شده. اگر از ریسک و ترشح هورمون آدرنالین لذت می برید می توانید در رمز ارز نیز شانس خود را امتحان کنید چرا که در بازار رمز ارز و خرید و فروش بیت کوین سرمایه گذاری با سود ۱۰۰ درصد یا بالاتر نیز توسط افراد حرفه ای امری طبیعی است.

سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد بدون ریسک

اگر به دنبال سود ماهانه ثابت و سرمایه گذاری گذاری با سود بالا هستید و مهمتر از همه اهل ریسک نیستید و میخواهید اصل سرمایه خود را محفوظ نگهدارید باید بدانید جدیدترین روشی که در ایران در حال کار است سرمایه گذاری در پلتفرم های تامین مالی جمعی و در اصطلاح کراد فاندینگ است. در این روش سرمایه خود را به این سامانه های کراد فاندینگ مانند اسمارت فاندینگ سپرده و آنها با ارایه ضمانت نامه های معتبر تضمین می کنند که اصل سرمایه شما حفظ شده و علاوه بر آن سود ثابت ماهانه به سپرده شما تعلق گیرد. بسته به طرحی که در کراد فاندینگ ها انتخاب میکنید می توانید از سود سالانه ۳۰ تا ۵۰ درصد بهره مند شوید.

نحوه محاسبه سود کراد فاندینگ به چه شکل است

سامانه های تامین مالی جمعی یا همان کراد فاندینگ ها با معرفی طرح های کسب و کاری که نیاز به سرمایه در گردش برای فرآیند درآمدزایی خود دارند به جمع آوری سرمایه به صورت تامین سرمایه جمعی می پردازند و از افراد متفاوت سرمایه های سرگردان را به صورت هدفمند جمع آوری کرده و در طرح های مختلف کسب و کار سرمایه گذاری می کند. این روش برد برد بوده و هم سرمایه گذار و هم سرمایه پذیر از مزیت وجود این سامانه ها بهره مند می شوند

سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد

سرمایه گذاری با پول کم

اگر سرمایه کمی در دست دارید و قصد دارید که ارزش پول خود را حفظ کنید و همان مبلغ کم را در بازاری بدون ریسک سرمایه گذاری کنید، پلتفرم تامنی مالی جمعی اسمارت فاندینگ می تواند گزینه مناسبی برای اینکار باشد. در این پلتفرم با وجود نسخه موبایل و وب اپ هر لحظه می توانید با گوشی خود از میزان سود سرمایه گذاری خود مطلع شوید.

سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا

سرمایه گذاری در کراد فاندینگ ها دو مزینی اصلی دارد: اولین مزیت مطمئن بودن سرمایه گذاری است که با توجه به ضمانت های متفاوت ارایه شده در هر طرح میتوان از ریسک موجود اطمینان حاصل نمود و دومین مزیت سود بالای سرمایه گذاری است که چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد سود سالیانه عاید سرمایه گذاری خواهد شد .

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments