سایت اعتراض به پیامک کشف حجاب + نحوه ثبت اعتراض

( آخرین به روزرسانی : 24/03/09 )

اگر پیامک کشف حجاب دریافت کردیم چه کنیم؟

یکی از اقدامات پلیس برخورد با کشف حجاب در خودروهای سواری است. همانطور که مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرده است، در صورت اعلام گزارش کشف حجاب در خودرو به پلیس، برای اولین بار پیامکی با شماره POLICE به شماره همراه مالک خودرو ارسال می شود. در انتهای این پیامک لینکی وجود دارد که افراد می توانند روی آن کلیک کرده و اعتراض به پیامک کشف حجاب خود را ثبت کنند. اعتراضی که پیش از فرماندهی فراجا اعلام شده بود برای اولین بار پذیرفته می شود. اما اگر برای بار دوم حجاب در خودرو کشف شود و پلیس از آن مطلع شود برای صاحب خودرو پیامکی ارسال می شود که بر اساس آن خودرو به صورت سیستمی توقیف می شود.

توقیف سیستمی خودرو یعنی چه؟
توقیف سیستمی یعنی خودرو نمی‌تواند از خدمات اداری مانند نقل و انتقال و استعلام خلافی خودرو به صورت آنلاین و … بهره‌مند شود. معمولا مدت زمان توقیف سیستمی خودرو ۱۵ روز است و پس از آن خودرو به صورت خودکار از حالت توقیف سیستمی خارج می شود.

پیامک کشف حجاب برای بار سوم!!

اگر برای بار اول و دوم پیامک کشف حجاب دریافت کردید و به دلیل بی توجهی برای بار سوم نیز پیامک کشف حجاب را دریافت کردید اینبار باید منتظر تماس ماموران باشید. ماموران پلیس در اولین فرصت با صاحب خودرو تماس گرفته و آنطور که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرده، از مالک خودرو می‌خواهند که میان توقیف در پارکینگ یا توقیف با قفل چرخ در محل پارکینگ خانه و … یکی را انتخاب کند.

 سایت اعتراض به پیامک کشف حجاب در خودرو برای بار اول
درصورتی که میخواهید به صورت اینترنتی به پیامک کشف حجاب خودروی خود اعتراض کنید میتوانید با مراجعه به آدرس این لینک و با داشتن کد اعتراض و وارد کردن آن به پیامک کشف حجاب خود اعتراض کنید. در این قسمت دو گزینه برای اعتراض وجود دارد: اولی عدم حضور در زمان اعلام شده و دومی عدم حضور در جغرافیای اعلام شده در پیامک. این اعتراض که پیش تر فرمانده فراجا اعلام کرده بود که برای بار اول به احتمال زیاد مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.
پیامک کشف حجاب برای بار اولپیامک کشف حجاب برای بار دومپیامک کشف حجاب برای بار سوم
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments