خرید اقساطی تامین اجتماعی

سایت خرید قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی club.tamin.ir از فروشگاه‌ جانبو، هفت، هایپرمی

( آخرین به روزرسانی : 22/09/11 )

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سایت club.tamin.ir برای خرید قسطی از فروشگاه‌ جانبو، هفت، هایپرمی اقدام کنند.

شما می توانید با در دست داشتن تلفن همراه خود به یکی از فروشگاه‌های جانبو و هفت و هایپرمی در سراسر کشور مراجعه و کالای سوپرمارکتی خود را به صورت اقساطی خرید نمایید.

خرید از فروشگاه جانبو در دو قسط و خرید از فروشگاه هایپرمی و هفت در یک قسط می باشد و مبلغ خرید شما بصورت خودکار از حقوق ماه آینده کسر خواهد شد.

جهت مشاهده لیست فروشگاه ها به سایت باشگاه مشتریان تامین اجتماعی مراجعه فرمایید.

 مشاهده سوابق بیمه در کارپرداز

پیش از ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- سامانه خرید اعتباری/اقساطی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه و شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز ایجاد گردیده است.

۲- ثبت نام به صورت کاملا آنلاین و رایگان می‌باشد.

۳- در این پروژه زیر‌ساخت خرید اقساطی بر بستر موبایل توسط رایتل ارائه شده و کسر اقساط توسط بانک رفاه انجام می‌گیرد.

۴- تنها در صورتی که بازنشستگان محترم از فروشگاه های طرف قرارداد خرید نمایند، کسر اقساط آن انجام خواهد شد و در صورت عدم خرید هیچ وجهی از حساب کسر نخواهد شد.

۵- تنها بازنشستگانی که حقوق ایشان توسط بانک رفاه واریز می‌گردد، می‌توانند عضو باشگاه مشتریان شده و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

۶- بلافاصله پس از ثبت نام، بازنشستگان محترم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه ثبت نام شده در کلیه فروشگاه‌های طرف قرار داد بصورت اعتباری و اقساطی خرید فرمایند.

آیا برای ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری است؟ بدون نیاز به هر‌گونه مراجعه حضوری، بصورت آنلاین و رایگان در سایت club.tamin.ir ثبت‌نام کنید. شما می توانید بلافاصله پس از ثبت‌نام در انتهای فرآیند ثبت‌نام و همچنین در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه خود را مشاهده فرمایید.

فروشگاه های طرف قرارداد کدامند؟ شما می‌توانید بلافاصله پس از تایید ثبت‌نام، به هریک از فروشگاه های طرف قرارداد مراجعه کرده و به صورت اعتباری و اقساطی خرید فرمایید. لیست فروشگاه های طرف قرارداد، با کلیک بر روی مراکز طرف قرارداد در منو سایت قابل دسترس می باشد.

برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد به چه مدارکی نیاز داریم؟ برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد، کافیست تنها شماره همراهی که با آن ثبت نام کرده اید را به همراه داشته و رمز یکبار مصرفی را که هنگام خرید برای شما ارسال می شود به فروشگاه اعلام فرمایید.

چگونه از اقساط باقیمانده و یا اعتبار خود مطلع شویم؟ در پنل کاربری خود می توانید سوابق و جزئیات خرید، سررسید اقساط، گزارشات مالی و مانده اعتبار خود را مشاهده فرمایید.

مشترک
اعلان
guest
118 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اعظم محمدی کلی
اعظم محمدی کلی
4 ماه قبل

با سلام، امیدوارم این سامانه هاتون درست بشند. در هر حال من که منتظرم قسط هام تموم بشه و انصراف بدم تا وقتی سامانه کیپا بود ماهیانه تا ۱٫۵میلیون از بنده کم می شد حالا کمی بالاتر یا پائین تر و مشکلی نبود ولی از مردادماه ۱۴۰۲ که سامانه ها را یکی کردند و به گفته فروشگاه جانبو که کیپا تبدیل به سامانه شما شده یک دفعه مبلغ ۴٫۲۰۰ میلیون و دویست هزار تومان کم شد و بعد هم ۲٫۱۰۰ از یک حساب دیگر من کم شد و ۶۰۰ هزار تومان هم از کارت دیگرم و حالا که رفتم پیگیری… مشاهده بیشتر »

م ر
م ر
5 ماه قبل

هیچگونه حق اعتراض ندارید ماه گذشته با توجه به اینکه هفت میلیون اعتبار داشتم میگن ده میلیون خرید کردی و ده میلیون هم کسر کردن در صورتی که باید طی دو قسط کم بشه . به هرکی زنگ میزنم پاسم میدن به یه شماره دیگه

فریبا
فریبا
5 ماه قبل

با سلام چرا قبلا خرید میکردی مشخص میشد که چقدر خرید کردی و چقدر قسط باید پرداخت کنی و چه اندازه اعتبار داری ولی الان دیگه نشان داده نمیشه سر ماه یهو میبینی از حقوقت داره کم می کنن من یه مستمری بگیر هستم

لیلارئیس زاده
لیلارئیس زاده
5 ماه قبل

من چند ماهه که از جانبو خرید نکردم ولی هر ماه مرتب داره از حقوقم کسر میشه و هیچکس هم پاسخگو نیست

حمیدرضا
حمیدرضا
5 ماه قبل

بخدا بازنشسته های محترم از جانبو خرید نکنید این ماه عوض ۷۲۰ هزار تومن ۱۲۰۰ از بنده کم گردیده مگه این نیست دو قسط پس چرا بیشتر کم میکنید اگر به این روال پیش برید بنده هرگز پامو فروشگاه جانبو نمی‌ذارم نسیه تعطیل

حمیدرضا
حمیدرضا
5 ماه قبل

سلام بنده مستمری بگیر هستم بنده یکسال و نیم از جانبو خرید میکنم این ماه شهریور۷۲۰ هزارتومون کم گردیده مجددا چهار قسط متفاوت مبلغ ۰ ۶۰ هزارتومون کم گردیده مگه بنده چقدرحقوق میگیرم ماه قبل مثلاً ۷۰۰ کم میکردم خیالم راحت بود که یه مبلغی بابت قسط جانبو کم گردیده نه اینکه دوباره متفاوت ازحقوقم کسر گردیده لطفا رسیدگی فرمایید اگر این روال پیش برن بنده دیگرم خریدی انجام نمیدم

محمدرضا
محمدرضا
6 ماه قبل

کد ملی رو وارد میکنم،نزدیک س تومن اعتبار داره خرید نمیتونم کنم
میگه نمیدونم چی چی داری
تماس گرفتم پشتیبانی،میگن پشتیبانی اشتباه شده و قطه
دمتون گرم بااین خدماتُ دقتتون
همینجوری برید جلو میریم واس تیم ملی

بدریالموک سیم لقایی اصل
بدریالموک سیم لقایی اصل
7 ماه قبل

چرا سایت برای نام نویسی همش بسته هست پس چیکار کنیم

لیلا عظیمی
لیلا عظیمی
7 ماه قبل

من یک مستمری بگیر هستم الان دو سالی هست از جانبو شهر خوی خرید میکنم و از این ماه هم از جانبو و دیلی مارکت خرید کرده ام و تقریبا راضی هستم و هر ماه طبق حساب من از حقوق کسر میشه نه کمتر نه بیشتر

نیل
نیل
8 ماه قبل

سلام ما از فروشگاه هفت هیچ گونه خریدی نداشتیم ولی تو پورتال مبلغ ۸۰۰ هزار خرید زده.در صوتی که شهرمون اصلا فروشگاه هفت نداره.چطوری پیگیری کنم؟

کارگر بدبخت
کارگر بدبخت
8 ماه قبل

باسلام بازنشسته های عزیز ومسولینی که طرح خرید اقساطی کالا را براه انداختن ، : یه اختلاف حسابی توپنل کاربری بنده هست مربوط به فروشگاه جانبو مستند بارسید بانکی دردست دارم اما هربارکه به پنل مراجعه میکنم مینویسه شما ماه گذشته خرید کردی ومبلغ پنج میلیون بدهکاری درصورتی که بنده بدهکارقبلی بودم وهنوز یه قسط ازقبل مونده بود تا هردوقسط رو برداشت نکنن اعتبارجدید تعلق نمیگیره بعد چطور میشه من خرید کردم ؟؟؟ الان دوماهه درتلاشم پشتیبانی این طرح رو پیدا کنم دفتری شماره تلفنی اصلا کسی گردن نمیگیره کانون بازنشستگان میگه مانمیدونیم ؟؟ تامین اجتماعی استان مراجعه کردم میگن… مشاهده بیشتر »

کتایون
کتایون
8 ماه قبل

درود.من میخواستم دوباره این ماه خرید کنم،متوجه شدم حسابم خوشبختانه مسدود شده،با چندبار مراجعه به فروشگاه وتامین اجتماعی وتماس کرفتن غیر موفق با تهران،متوجه شدم اصلا باید قید خرید را از جانبو بزنم.اما برخورداشون عالی بود فروشگاه جانبو ،چهارراه ورزش مشهد. ازشون ممنونم. پارساب هر ماه ۱۲۰۰ از ۲۴۰۰ که میشد هیچی ،حدودا سه تا ۱۶۰۰+۵۰ هم از حسابم کسر شده، که هنوزم پاسخ منطقی بمن داده نشده. یک شماره دادن برای nمیلیون که زنگ بزنند. هنوز نتونستم موفق بشم و جواب منطقی بگیرم. دیواری کوتاه تر از مستمری بگیر پیدا نکرده اند. تکلیف چیست چرا تامین اجتماعی از فروشگاهها… مشاهده بیشتر »

سید حسین
سید حسین
9 ماه قبل

با سلام و خدا قوت به دست اندرکاران باشگاه مشتریان تامین اجتماعی
بنده چند سالی هست از اعتبار خرید اقساطی استفاده میکنم و خیلی راضی هستم و تشکر میکنم.
چنانچه با سایر فروشگاههای زنجیره ای بزرگ مثل رفاه و شهروند هم قرارداد بسته بشه بسیار عالیه.

مریم ع
مریم ع
9 ماه قبل

سلام برای لوازم خانگی مشهد میدان شهدا فروشگاه داره و میشه به صورت کسر از حقوق خرید کرد

سپیده
سپیده
9 ماه قبل

سلام از فروشگاه جانبو آذرماه خرید کردم که دو قسط باید کم میشد یعنی تا بهمن ماه سال هزار و چهارصد و یک .. متاسفانه متوجه شدم از اسفند وفروردین و اردیبهشت هزار و چهارصد و دو هم برداشت شده تماس گرفتم پیام‌گذاشتم‌پیگیری کردم گفتن خرید داشتیم در صورتیکه ما بهمن ماه از تهران رفته بودیم و توی استان ما شعبه نداره فروشگاه جانبو جالبیش اینجاست میگن خرداد و تیرماه هم کسر میشه از حقوقتون یک میلیون و هشتصدهزار تومان میشه پنج ماه … از ما بی دلیل دارن برمیدارن هیچ جا هم صدای ما نمیرسه و پاسخگو نیستن کجا… مشاهده بیشتر »

اسماعیل گرایلی
اسماعیل گرایلی
10 ماه قبل

سلام گوشی دست پسرم بوده یک دستگاه موبابل خریداری کرده می خواهم کنسل کنم روش کنسل کردن چگونه است .
لطفا راهنمایی کنید . روش و مراحل کنسل کردن ؟

بازنشسته
بازنشسته
10 ماه قبل

من یک گوشی با اقساط ۱۲ ماه خریدم قسط اولشو کم نکردن قسط دوم دوتا کم شده و۱۰۰ تومن بیشتر نمدونم چرا بیشتر کم کردن هرجا زنگ زدم جواب ندادن هنوز

سعید معصومی
سعید معصومی
11 ماه قبل

بعضی اقلام رو حواستون باشه از جانبو نخرین که اصلا بصرفه نیست،از جمله تخم مرغهای به اندازه تخم گنجشک که از بیرون هم گرونتر میدن،چرخ کرده های بی کیفیت،مرغ و غیره که باید دقت کنید.

مژگان
مژگان
8 ماه قبل
پاسخ به  سعید معصومی

چرخ کرده های جامبو افتضاحه افتضاح

منصوره
منصوره
11 ماه قبل

من ثبت نام کردم ولی بلافاصله برام پیام آمده ۱۰۸ هزارتومان از حساب شما کسرخواهدشد .

حمید
حمید
11 ماه قبل

سلام من الان درحدود۲سال هست که دسترسی به هیچ جاندارم تامین اجتماعیی هم مروم به من دوتا شماره میدهند که زنگ بزن زنگ میزنم میگن معوقه داری ابلا سه ماه است که ماه اول ۱۶۰۰تومن شارج شددوماه هم هیچی به من میگویند بانک رفاه پیگیرشو نمیدونم باعقل جوردرنمیادهرماه اول این رفاهی ما کم میشه بعدبقغه قسط های ما الان به کجا باید روجوکنم تا ببینم که ایا سودجوها دراینطرف وان طرف شهردارن به راهتی ازحقمن وامسال من میخورندوما هم کاری نمیتوانیم بکنیم حرف هم بزنیم میگن فلان اگرسازمان تامین اجتماعیی یه برانامه ریزی کندودفتر رسیدگی سازمان دهی کند ان وقت… مشاهده بیشتر »

کارگر
کارگر
1 سال قبل

سلام و ادب.من خیلی راضی هستم از جامبو شهر بهارستان خیابان ۱۵متری حمام.بسیار خوش اخلاق قیمت منصفانه .ازشون تشکر میکنم هر ۱۸ماه میرم ۲/۵۰۰خرید میکنم دقیقا ۱۲روز از این ماه و دو ماه بعد کلا از حقوق کسر میشه.خیلی هم عالی و درسته کارشون.نمیدونم چرا خیلیها اصرار دارن رفاه رفاه میکنند.فکر کنم ادمها و دلالان ……

کورش رزمجویی
کورش رزمجویی
1 سال قبل

مرد گول نخورید من الان ده روزه ثبت نام کردم دو برگ کپی یکی فیش حقوقی حکم حقوقی که بررسی بشه جواب تلفن مردم رو هم نمیدن اینا وام گردن کلفت از دولت میگیرن بعد مردم بدبخت سر کار میزارن

رضا الماسی
رضا الماسی
1 سال قبل

جانبو گرانفروشی می‌کنه،مادرخانم بنده بازنشسته آموزش و پرورش از رفاه خرید می‌کند بااقساط۴/چهارماهه.درحالیکه اگه درست حساب کنی اقساط جانبو یکماهه میشه…بهتره تموم کنید پورسانت و رشوه خواری رو یک مستمری بگیر بیچاره پولش خوردن نداره بالاخره
یکروز از یه جا بدجوری پس میدین وزمین می‌خورید.اونموقع دیگه خیلی دیره…..انشالله روزی هرکسی به ایرونی خیانت کرده گرفتار خشم مردم خواهد شد

علی
علی
1 سال قبل

جانبو بیش از خریدتان از شما کم می کنند .مردم از جانبو خرید نکنید گرانتر از همه جا ست.حتی لیست اعلامی خودشان را هم قبول ندارند.

سعید
سعید
1 سال قبل

سلام خواهشن از فروشگاه های جانبو و سایت تامین کالا خرید نکنید همه رقمه ضرر میکنید یه گوشی که مثلاً ۴میلیون تو بازار قیمت خورده رو قیمت میزنند ۴۲۰۰ پونصد ششصد تومان مالیات میخوره نزدیک یک میلیون سودش میشه یه گوشی ۴میلیونی و ۶میلیون تموم میشه من تا حالا دو تا هندزفری بلوتوثی خرید کردم از سایت تامین کالا دوتاش هم خراب بود با پشتیبانیشون تماس گرفتم میگه چون باز شده نمی‌تونیم قبول کنیم گفتم خوب من تا باز نکنم کارتن و از کجا بفهمم که خرابه ؟ جوابی نمی‌دن از سودشم که نگم براتون

homeyra jahangiri
homeyra jahangiri
8 ماه قبل
پاسخ به  سعید

گوشی سه میلیونی رو ۱۲ میلیون بهم دادن .لباسشویی ۹ میلیونی رو ۲۸ میلیون دادن .این ماه و ماه قبل از جامبو خرید نکردم اما ۱۳۰۰ کم کردن ..باید کجا مراجعه کنم؟

مژده
مژده
1 سال قبل

باسلام، بازنشستگان تامین اجتماعی که از بانک تجارت حقوق می‌گیرند چطور میتونن از شرایط اقساطی استفاده کنند؟

مصطفی
مصطفی
1 سال قبل
پاسخ به  مژده

نمیشه بانک رفاه.. اونم فایده نداره زیاد

سبدکاظم حسینی
سبدکاظم حسینی
1 سال قبل

سلام،بعضی از دوستان عنوان میکنن که چرا با فروشگاه رفاه قراردادنمیبنده… جهت اطلاعتون بگم که فروشگاههای سراسری جانبو متعلق به چندین نفر از مسئولین سازمان تامین اجتماعی هست،هیچوقت فروشگاه را عوض نخواهندکرد. چون به راحتی با کسرازحقوق ما بازنشستگان به پولشون میرسن…

محسن
محسن
1 سال قبل

جانبو فروشگاه ترکیه ای هست و کالاش مورد تائید اکثر ایرانی ها نیست چون بسته های کوچلو و گرانتر دارد.بگمانم رانت خوبی به مسئول قرارداد میده چون اگر خانم یا مادرش را ببرخرید بعید میدونم خرید از فروشگاه جانبو را بپذیره……

سبدکاظم حسینی
سبدکاظم حسینی
1 سال قبل

سلام.. اول از همه از جانبو به هیچ وجه راضی نیستم .چرا که قیمتهاش ۲۰درصدگرانتر از سایر فروشگاههای دیگست،دوما چرا در هر ماه بدون اینکه من برم برای خرید پیامهایی از جانبو که کدرمز ورود به سیستم خرید از طرف من صادر میشه و کد ورود را برام پیام میکنن. یعنی کسی بدون اینکه من در فروشگاه باشم دارن بحساب من خریدمیکنن. لطفا رسیدگی شود

الی
الی
1 سال قبل

کد رو میزنن ببینن چقدر اعتبار دارین بعد بهتون زنگ میزنن برید خرید کنین

بهمن میرزازاده
بهمن میرزازاده
7 ماه قبل
پاسخ به  الی

این مشکل همه دوستان بازنشسته هست ، نه استراحت داریم نه مجلس ختم و مهمانی

مژگان
مژگان
8 ماه قبل

اون کدو میزنن ببینن چقدر اعتبار دارین ولی در کل جانبو اصلا ب درد نمیخوره

بهنام
بهنام
1 سال قبل

یه گوشی ۳۹۰۰برات حساب میکنن ۶۸۰۰

بابا
بابا
1 سال قبل

واقعا شرم آور.این دیگه حرام خوریه.انهم از بازنشسته ایکه همیتنجوری شرمنده خانوادش هستن.آخه کسی نیست این همه موضوع که همه اظهار نارضایتی از این فروشگاهها مینویسن بخونه.هیچ میدونید چقدر آه وناله ونفرین وسبتان میکنن.از آخرت از خدا نمیترسین

مجید
مجید
1 سال قبل

درود
سودخرید اجناس فروشگاه های اینترنتی تامین اجتماعی چند درصد حساب میشه که روی یک گوشی موبایل نقدی یازده میلیون تومان باشد اقساطی ۶تا ۳میلیون تومان کسر میگیره یعنی ۷میلیون تومان روی ۶ماه حالا خودتان با کارشناسان بررسی کنید ببینید چند درصد میشه ممنون

احمد
احمد
1 سال قبل

شماره پشتیبانی تغییر کرده لطفا شماره جدید رو اعلام کنید

محسن
محسن
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

۰۹۲۰۰۰۰۲۰۱۴

حامی
حامی
1 سال قبل

سلام.دوستان حواستون به خرید و اقساطتون باشه..حساب از دستتون دربره چندین برابر خریدتون پول ازتون کم میکنه جانبو

لیلا عظیمی
لیلا عظیمی
7 ماه قبل
پاسخ به  حامی

جانبو کسر نمیکنه فقط مبلغ خرید ارسال میشه به سازمان و طبق قرار یعنی در دو قسط از حقوق کسر میشه

علیرضا دامیار
علیرضا دامیار
1 سال قبل

تمام حرفشان دروغه اینکه دوماه کم میکنندهمش دروغه بنده درهمان ماهی که جنس گرفتم مبلغ راکم گذاشتن وهرچه میگویندفقط دروغه

سعید
سعید
1 سال قبل

باید ۱۵ام ب بعد خرید کنید در دوقسط کم میشه

پری
پری
1 سال قبل

سلام من بازنشسته تامین اجتماعیم ۳میلیون و ۴۰۰ کارتم شارژ شده برای خرید ۱میلیون و۸۰۰ هزار از فروشگاه هفت خرید کردم بعد دوروز رفتم باقیمانده رو خرید‌کنم که میگن مانده صفر شده یعنی چی چرا باید صفرشه؟؟ تکلیف ما چی میشه؟؟

بنفشه
بنفشه
9 ماه قبل
پاسخ به  پری

دقیقا برای منم همین مشکل پیش اومده من فکر کردم خودم اشتباه میکنم الان میبینم نه مثل اینکه کلاهبرداریه

یحیویزاده
یحیویزاده
1 سال قبل

من از هفت خریدکردم در دو ماه گذشته که باید در دو قسط کم کنه یکجا در یک قسط کسر کرده اعتراض هم قبول نمیکنن تنها راه خرید نکردنه دروغ میگن دو قسطه هست

الی
الی
1 سال قبل
پاسخ به  یحیویزاده

هفت یه قسطه جانبو دوقسطه

ایمان همدانی
ایمان همدانی
1 سال قبل

سلام من از جانبو راضی نیستم جنساش کم دوسه بار رفتم باچشم خودم دیدم داره تاریخ ماست پاک می‌کنه یه بار یه ماست کپک زده بهم دادن میشه با رفاه قراداد ببندید ممنون بازنشسته ازکارافتادگی کلی هستم ممنون

علی پور
علی پور
1 سال قبل

علی پور هستم، بازنشسته ی تامین اجتماعی، ماه قبل نزدیک ۲ میلیون از جانبوی آبادان خرید کردم ولی امروز ۲۸۵۰۰۰۰ از حساب من کسرشد،دو قسط بودن خرید ب کنار که اصلا اجرا نمیشه،چرا مبلغی بیش از خرید الحساب من کسر شده؟

حمید بصیرت
حمید بصیرت
1 سال قبل

سلام من بازنشسته تامین احتماعی هستم از فروشگاه جانبو راضی نیستم دلایل ۱..جنش جور نیست ۲…قیمت هاش از فروشگاه زنجیره ایی دیگر گران‌تر است ۳..روز پنج شنبه ها که اعلام می کنند برای خرید با تخفیف .اصلا با روزهای دیگر فرق نمی کنه هر ساعتی هم که مراجعه می کنیم برای چیزهایی که با تخفیف بوده می گن تمام شد ۴…برای روز پنج شنبه که یعنی با تخفیف می خواهند جنس بدهند از همه‌جا به آدم مرتب زنگ می زنند ۵…وقتی به مقدار اعتبار اعلام شد خرید کردی و در دو ماه آینده کم می شود وقتی ماه بعد یک… مشاهده بیشتر »

زهره قانعی
زهره قانعی
1 سال قبل

با سلام من ازجانبو راضی نیستم چون بصورت مبهم فاکتور می نویسد هرماه اگر۳بارخرید کنی ۱۰ یا ۸ بار می نویسد و قیمت ها را تکراری در سه ماه می نویسد میشه لطف کنید با فروشگاه رفاه قرارداد ببندید بخدا ازروی ناچاری ازجانبو خرید می کنم برای رفاه بازنشستگان ما که از بانک رفاه حقوق می گیریم از فروشگاه رفاه هم خرید کنیم الان بازنشستگان کشوری راحت خرید می کنند فروشگاه رفاه عالی است ممنون

گرجی
گرجی
1 سال قبل

بهتره قرارداد خرید اعتباری رو با رفاه ببندید جانبو اجناسش محدود و تخفیف هم ندارن

نازنین
نازنین
1 سال قبل

من از جانبو ۶۹۱ هزار تومان خرید کردم .دو ماهه دارن ۶۹۱ تومن از من کم میکنن.بانک میگه به من ربطی ندارد.بیمه میگه به من ربطی ندارد.جانبو هم همینو میگه.به پشتیبانی جانبو زنگ زدم میگه سیستم قطعه خودت برو توی سایت.چجوری سیستم برای من وصله ولی واسه اونا قطع؟؟؟قبلا آنقدر مال مردم خوردن راحت نبود

رحمان غضنفری
رحمان غضنفری
1 سال قبل

هم ماه قبل و هم این ماه تمام مبلغ فاکتور خرید جانبو در یک قسط از حساب من کم شد مگر قرار دوقسطه نبود درضمن بهتره قرارداد خرید اعتباری را با رفاه ببندید جانبو جنسهاش محدود و تخفیفاتش خیلی کمه

محمدجواد فضلی
محمدجواد فضلی
1 سال قبل

مسئولان محترم سامانه رفاهی لطفآ برای جلوگیری از کسر اضافه‌ از حقوق بازنشستگان وجلوگیری از اشتباهاتی که عزیزان شاکی هستند ترتیبی اتخاذ نمایید تا جزئیات بیشتری از خرید در سامانه درج شود ضمنا رسید خرید توسط فروشگاه به امضای خریدار اخذ گردد

کتایون
کتایون
8 ماه قبل

درود دوست عزیز،خسته نباشید.شماره ای که فرمودید ،باید چندین ساعت گوشی دستمن باشه تا نوبتمون بشه.یه اقایی کنید خودتون بایه شماره ناشناس تماس بگیرید تا الاف کردن واعصاب خوردی مردم را به چشم ببینید وبه گوش بشنوید.
لطفا نظارت دقیق روی حساب وکتابهای فرشگاهها بااهرم قوی داشته باشید.ممنونم خوشحالم که حسابم مسدود شد برای همیشه.روز خوش

محمدجواد فضلی
محمدجواد فضلی
1 سال قبل

متاسفانه مشاهده می شود در ماههای شهریور و مهر که موعد آن نرسيده در پنل بدهی منظور شده علت چیست و چگونه پیگیری کنیم

شهرام
شهرام
5 ماه قبل
پاسخ به  vada

این شماره در شبکه موجود نیست!!!

رضا
رضا
1 سال قبل

سلام.لطفا نحوه انصراف از خرید فروشگاه جامبو را هم اطلاع رسانی کنید، هر ماه بیش از ۳ میلیون تومن (بیش تر از اجاره خونه)از حقوق کم میکنه قرار بود دو قسط باشه،زنگ زدم گفت تا سه ماه که خرید نکنید حذف میشه ،آیا راهی ساده تری نیست که امروز که از حسابم کم شده ،این نحوه خرید اقساطی قطع بشه؟ اگر قرار باشد این همه مبلغ یکجا کم بشه ،خوب نقدی خرید میکنم ،منتی هم سرم نیست.

محمود
محمود
1 سال قبل

چراجانبو به قیمت قدیم روی اجناس رانمیفروشد

علی اصغر
علی اصغر
1 سال قبل

سلام.اقساط دو ماهه واقعا کمه .لطفا کیف پول را بیشتر کنید..تعداد اقساط هم بیشتر بشه ..سپاسگزارم..تنوع جنس مصرفی هم کمه

محسن
محسن
1 سال قبل

چرا این ماه مبلغ خرید جانبو را یکباره کسر کردید ؟ همیشه دو قسطه بود این بار خلف وعده کردین

سعید
سعید
1 سال قبل
پاسخ به  محسن

۱۵ام ب بعد هر ماه خرید کنید در دو قسط کم میشود

رحمان شوری
رحمان شوری
1 سال قبل

چرا اعتبار باقیمانده را نمیتوان دید؟

همشهری
همشهری
1 سال قبل
پاسخ به  رحمان شوری

چون اکه ببینید دیگه نمیتونن دزدی کنن همین