سامانه همتا انتقال مالکیت

نحوه انتقال مالکیت با سامانه همتا

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

سامانه همتا انتقال مالکیت

اخیرا پس از اجرای طرح رجیستری و یکی از پرسش‌هایی که برای اغلب کاربران پیش آمده در ارتباط سامانه همتا انتقال مالکیت است. بر اساس اطلاعاتی که از جانب سامانه همتا منتشر شده کاربران جهت جا به جا کردن سیم کارت های خود نیازی به مراجعه به سامانه همتا انتقال مالکیت ندارند. انتقال مالکیت همتا در شرایطی لازم است که شخص گوشی موبایل خود را به فروش برساند. شما برای انتقال مالکیت می توانید کد #۷۷۷۷* را شماره گیری کرده و گزینه انتقال مالکیت همتا را انتخاب کرده و فرآیند انتقال مالکیت همتا را تکمیل کنید.

سایت سامانه همتا

سایت سامانه همتا یکی از پر بازدید ترین سایت ها در بستر آنلاین می باشد. در واقع سایت سامانه همراه جهت تسهیل طرح رجیستري و آگاهی از مسائل پیرامون  طرح رجیستری گوشی همراه برای کاربران تلفن های همراه تهیه شده است.

انتقال مالکیت گوشی دست دوم

همان طور که اشاره شد یکی از روش های انتقال مالکیت گوشی دست دوم و نو شماره گیری کد #۷۷۷۷* ، انتخاب گزینه انتقال مالکیت و نهایتا تکمیل فرآیند انتقال مالکیت است. روش دوم انتقال مالکیت گوشی دست دوم از طریق سایت سامانه همراه می باشد. به این صورت که در ابتدا وارد سایت سامانه همتا شده و ثبت نام می کنید سپس لیست گوشی هایی که با مشخصات شما رجیستري شده اند را مشاهده خواهید کرد.

حتما بخوانید:  نحوه افزودن دستگاه به سامانه همتا

جهت انتقال مالکیت گوشی دست دوم باید از لیست موجود گوشی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب کرده و بر روی گزینه انتقال مالکیت/فروش کلیک کنید. در مرحله بعدی باید شماره موبایل خریدار وارد شود.

نهایتا کد فعالسازی به شماره خریدار ارسال خواهد شد.شخص خریدار باید بعد از اینکه سیم کارت خود را در گوشی وارد کرد به سامانه همتا وارد شده و از این طریق به فعالسازی گوشی تلفن همراه خود اقدام کند.

روش آخر در مبحث انتقال مالکیت گوشی دست دوم دانلود و نصب نرم افزار همتا است. که به زعم بسیاری از کاربران روش به مراتب راحت‌تری در مقایسه با انتقال مالکیت از طریق سایت سامانه همتا می‌باشد.

 

گوشی دست دوم

 

 

انتقال مالکیت گوشی آیفون

انتقال مالکیت گوشی آیفون یکی از پرسش‌های متداول کاربران و خریدان تلفن های همراه برند اپل می‌باشد. در واقع انتقال مالکیت گوش آیفون چندان تفاوتی با سایر گوشی ها ندارد. به این صورت که کاربران جهت انتقال مالکیت گوشی آیفون می توانند از سه طریق سایت سامانه همتا، کد دستوری #۷۷۷۷* و یا اپیلیکیشن همتا اقدام کنند. در نظر داشته باشید چناچه فرآیند انتقال مالکیت گوشی آیفون انجام نشود، خریدار می‌تواند از تلفن همراه خریداری شده استفاده کند. ولی از نظر سامانه همتا، تلفن همراه خریداری شده تحت مالکیت سیم کارت شخص خریدار قرار نمی‌گیرد.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments