سایت سبد کالا

سایت سبد کالا

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

سایت سبد کالا

یکی از سوال های متداول این روزها افراد در ارتباط با سبد کالا و به ویژه سایت سبد کالا می باشد. چرا که مهم ترین منبع جهت کسب آگاهی و اطلاعات پیرامون سبد کالا و توزیع آن در سایت سبد کالا ثبت گردیده و تردیدی در صحت آن وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات و خبرهای مرتبط با سبد کالای ۹۷ چهار روش جهت آگاهی مردم از دریافت و عدم دریافت آنها تعبیه شده که این روش به شرح ذیل است:

۱- از طریق تلفن گویای وزارت صنعت، معدن و تجارت: شهروندان می‌توانند با شماره ۰۹۶۱۲ تماس گرفته و پاسخ سوالات خود مربوط به سبد کالای ۹۷ را از مسئولین و کارشناسان دریافت کنند.

۲- از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت: در صورت بروز هر مشکلی در فرایند تراکنش، مردم می توانند با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت که روی رسید دستگاه کارت‌خوان درج شده است، موارد مورد نظر را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: مقدار سبد کالا برای هر خانوار چقدر است؟

۳- از طریق تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول: شهروندان می‌توانند با برقراری با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #۷۹۹* ، و یا ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۷۹۹، با ارسال شماره کارت بانکی(شماره کارت بانکی که واریز یارانه نقدی به آن صورت می‌پذیرد) و کد ملی از وضعیت شمول خود در طرح سبد کالای ۹۷ آگاهی یافته و همچنین اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای ۹۷ را دریافت نمایند.

۴- از طریق مراجعبه اینترنت: سامانه رسمی یارانه جهت مشاهده تازه ترین خبرها حول موضوع سبد کالا و لیست فروشگاه‌های مجاز در دسترس می باشد. بواسطه این طرح شهروندان می توانند وضعیت دریافت و عدم دریافت و به طور کلی شمولیت سبد کالا ۹۷ خود را پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشترک
اعلان
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نیما
نیما
1 سال قبل

عالی