جاماندگان بسته حمایتی

جاماندگان بسته حمایتی این خبر را بخوانند

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

معاون وزیر رفاه در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان بسته حمایتی گفت: افرادی که کد ملی خود را از طریق دو شماره‌ای که قبلا اعلام‌شده بود پیامک کردند از روز یکشنبه پیامکی به آن‌ها ارسال خواهد شد.

احمد میدری به گزارش اعلام کرد: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سامانه‌های اعلام‌شده متقاضی دریافت بسته حمایتی بودند که به یک میلیون نفر آن‌ها سبد تعلق خواهد گرفت.

همچنین جاماندگان بسته حمایتی که کد ملی خود را از طریق دو شماره‌ای که قبلا اعلام‌شده بود پیامک کردند از روز یکشنبه پیامکی به آن‌ها ارسال خواهد شد.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کد ملی ارسال کرده و تقاضای بسته حمایتی دولت را داشته‌اند که مشخص شد ۹۱۰ هزار نفر آن‌ها یکی از اعضای خانواده ایشان بسته حمایتی دریافت کرده بودند؛ بنابراین به این تعداد خانوار سبد کالا تعلق نمی‌گیرد. چرا که بر اساس قانون به هر خانواده فقط یک بسته تعلق می‌گیرد.

میدری افزود: تقاضا می‌کنیم شهروندان از مراجعه حضوری به وزارت رفاه و یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرهیز کنند چرا که باعث مختل شدن وزارتخانه می‌شوند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به یک میلیون نفر از افرادی که متقاضی بسته حمایتی بوده و کد ملی ارسال کرده بودند با تامین اعتبار، سبد حمایتی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

جاماندگان بسته حمایتی

به‌تمامی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر پیامک ارسال می‌شود اما یک میلیون نفر آن‌ها مشمول دریافت سبد حمایتی هستند. پس از ارسال پیامک جاماندگان بسته حمایتی به آن‌ها اعلام می‌شود که مراحل بعدی ثبت‌نام چگونه است. امیدواریم قبل از پایان سال به‌جاماندگان بسته حمایتی پرداخت شود.

میدری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ میلیون نفر بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند، افزود: اعتباری حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بسته حمایتی آن‌ها تخصیص داده شد و امیدواریم قبل از سال جدید یک مرحله دیگر به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شود.

 

شماره پیامکی سبدکالا

شهروندان در نظر داشته باشند پیامک‌هایی که به متقاضیان ارسال می‌شود فقط با شماره‌های ۱۴۲۰ و ۱۴۲ خواهد بود.

همچنین ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت نیز واجد شرایط هستند ولی سبد حمایتی دریافت نکرده‌اند که آن‌ها نیز جزو مشمولان هستند.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments