کالابرگ الکترونیکی

آخرین اخبار نحوه توزیع کالابرگ الکترونیکی

( آخرین به روزرسانی : 19/10/22 )

جزییات جدید توزیع کالابرگ الکترونیکی

وزیر رفاه در پاسخ به سوالاتی راجع به ارزیابی سیاست‌های یارانه‌ای وکالابرگ الکترونیکی کشور گفت: در حوزه‌های گوناگون از یارانه‌های آشکار و پنهان، گزارشی ارایه شد. کالابرگ الکترونیکی و ماشینی کردن تمام فعالیت‌های مربوط به توزیع یارانه‌ها در شورا مورد تاکید قرار گرفته و ارزیابی اعمال سیاست‌های ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی و ارتباط آن با کاهش میزان فقر در جامعه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شریعتمداری عنوان کرد: نظر شورا درباره شکل توزیع یارانه از روش‌های دیگری غیر از توزیع عام منابع ارزی است که این نظر کارشناسی در اختیار دولت قرار می‌گیرد. در جریان تصویب قانون بودجه نیز تکالیف روشنی از سوی قانون‌گذار برای نحوه توزیع این کالاها و شکل جدید آن ابلاغ شده که در سال ۹۸ با نظارت شورای عالی رفاه، این فعالیت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های شواری عالی رفاه نظارت بر اجرای قوانینی است که در این حوزه به‌تصویب مراجع قانون‌گذاری می‌رسد.

همچنین شریعتمداری درباره اجرای قانون جامع حمایت از معلولان اعلام کرد: آیین‌نامه‌های آن به‌تصویب رسیده و منابعی به آن اختصاص یافته و به دولت رفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از معلولان در شش موضوع ابلاغ شود.

وزیر رفاه در در مورد بررسی وضعیت بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر در مناطقی که دچار خشکسالی و زلزله‌ شده‌اند، گفت: مقرر شد در صورت تعهد سازمان برنامه و بودجه، نسبت به تأمین حق‌السهم روستاییان در ایام حادثه و زلزله اقدام و اگر بیمه‌ای لغو شده مجددا برقرار شود.

منبع: افکارنیوز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments