واریز سود سهام عدالت مشمولان دو بانک رفاه و ملت

تکلیف کسانی که سهام عدالت ندارند چیست؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

دوره مجاز ثبت‌ نام سهام عدالت از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ بوده و پس‌ از آن ثبت‌نام  جديد صورت نمی‌گیرد و کسانی که سهام عدالت ندارند افرادی هستند که تاکنون پیش ثبت‌نام سهام عدالت را انجام نداده‌اند.

سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ و باهدف توزیع عادلانه ثروت دولت بین قشرهای مختلف جامعه شکل گرفت. بر اساس این طرح ، قسمتی از سهام شرکت‌های دولتی معین، باید به قشرهای ضعیف و کم‌درآمد فروخته ‌شود.

طبق صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی تاکنون ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند و تا زمانی تا که ساماندهی ثبت‌نام‌شدگان قطعی انجام نشود، سازمان خصوصی‌سازی به فکر ثبت‌نام جدید نخواهد بود. چرا که قبل از ساماندهی این تعداد باز کردن فایل جدید ثبت‌نام سهام عدالت کار دشواری است.

بنابراین در حال حاضر امکان ثبت‌ نام  سهام عدالت افراد جامانده از ثبت‌نام کسانی که به هر دلیلی از ثبت‌نام سهام عدالت جامانده‌اند یا اینکه سهوا شناسایی نشده‌اند وجود ندارد. و افرادی که سهام عدالت ندارند باید منتظر اطلاعیه جدید جهت ثبت‌نام افراد جامانده از سهام عدالت باشند.

مشترک
اعلان
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد حامی نوبری
محمد حامی نوبری
7 ماه قبل

با سلام وقبولی طاعت و عبادت اینجانب بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم دارای ۵ دکترا از انگلستان و حقوق ماهیانه من بیشتر از ریس جمهور بوده و ۸۵ درصد تشویقی می‌گرفتم پس از فرمان امام به اقتصاد مقاومتی خواستم باز نشسته شوم گفتن فقط ۲۰ سال از سوابق ترا پیدا کردیم گفتم بعضی از ماها بمن از ۵ ارگان که بطور فی سبیل‌الله پروژه انجام میدادم بیمه رد شده خلاصه در ماه ۶ میلیون حقوق بازنشستگی میگیرم ۸ ماه است که پرستار من گفت از شرکت ماد ایران کسر ااز حقوقی ماهی ۱۸۰۰ بدم تا یخچال فریزر بخرد بمحض خرید… مشاهده بیشتر »

ایمان
ایمان
1 سال قبل

متاسفم که به بهانه اینکه فایل جدید نمیتونین برای ثبت نام جدید باز کنید حق و حقوق ما رو میخورید، عدالت رو زیر سوال بردید.هههه

بی نام
بی نام
5 سال قبل

این چه سهام عدالتیه که به یکی میدن به یکی نمیدن ، تو خونه ما به چهار نفر میدن به من نمیدن، سهام ناعدالته

بهروز
بهروز
5 سال قبل

خوب یعنی ما چون به هر دلیلی مشکلات داشتیم و نتوانسته بودیم ثبت نام کنیم دیگه تو این دنیا جا نداریم.ما که کل عمرمون بیکار و بی پول بودیم این چند قرون هم برا دولت.