شناسایی گیاه آنلاین

تشخیص گل آنلاین و شناسایی گیاهان با عکس

( آخرین به روزرسانی : 24/03/11 )

تشخیص گل آنلاین

شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که گلدانی هدیه گرفته باشیم یا در گوشه خانه داشته باشیم از نام دقیق آن و شرایط نگهداری آن بی اطلاع باشیم، هوش مصنوعی به ما در تشخیص گل آنلاین و شناسایی گیاهان با عکس گرفتن از آن کمک میکند!

با پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی فقط کافی است با گوشی همراه خود از برگ گیاه عکس بگیرید تا نام گیاه و شرایط نگهداری آن برای شما ظاهر شود.

تقریبا هر گیاهی از طریق این تکنولوژی قابل شناسایی است چرا که پایگاه داده این برنامه بسیار قوی است.

برنامه گل بین به شما در تشخیص گل آنلاین و شناسایی گیاه محبوب خود کمک میکند.

این برنامه در دو نسخه اندروید و وب اپ برای گوشی های آیفن توسعه داده شده است و علاوه بر تشخیص گیاه می توانید از شرایط نگهداری هر گیاه نیز به طور خاص مطلع شوید.

 

تشخیص گل آنلاین

 

برنامه گل بین

برنامه گل بین این قابلیت را دارد که هر گیاه آپارتمانی و زینتی باغچه را شناسایی و به زبان فارسی نام و شرایط نگهداری آن را برای شما بازگو کنید.

با گل بین میتوانید برای زمان آبیاری گیاه مورد علاقه خود نیز آلارم یادآوری تنظیم کنید تا آبیاری منظم به گیاه را فراموش نکنید.

گل بین هم برای گوشی های اندروید و هم برای گوشی ها آیفن طراحی شده است.

این برنامه به زبان ترکی و عربی نیز منتشر شده و در سایر کشورها کاربران زیادی دارد.

از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت ارسال عکس کاربران از گیاهان جدید و ناشناخته است.

اگر در مواردی گیاه مورد نظر شما تشخیص داده نشد می توانید با زدن دکمه گزارش به پشتیبانی از کارشناسان برنامه درخواست کنید تا گیاه مورد نظر شما را به لیست گیاهان قابل شناسایی برنامه اضافه کنند.

میتوانید این برنامه را از گوگل پلی یا کافه بازار یا مایکت دانلود کنید و اگر گوشی آیفن دارید کافی است به نسخه وب اپ آن در سایت گل بین مراجعه کنید

 

مطالب پیشنهادی: ترجمه متن و عکس با دوربین 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments