کارت هوشمند سوخت

تهرانی‌ها برای رمزگشایی کارت سوخت به کجا مراجعه کنند؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

تشریح جزئیات الزام سوخت گیری با کارت سوخت شخصی

بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، جدا از افرادی که آن را نداشته و باید برای گرفتن المثنی به طرق مختلفی که اعلام شده اقدام کنند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از تاریخ بیستم مردادماه، سوخت‌رسانی تنها با کارت هوشمند سوخت با اولویت در کلان‌شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرایی می‌شود، اما افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به‌طور حضوری به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

حتما بخوانید:  پیگیری کارت سوخت

یکی از مراکزی که برای رمزگشایی کارت هوشمند سوخت در کلانشهر تهران در نظر گرفته شده میدان آرژانتین، جنب فروشگاه شهروند، جایگاه گاز بیهقی است. در شمال تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان گیلان شرقی، خیابان شهید عراقی شمالی، روبه‌روی پارک آینده، پلاک ۱۰۰ واحد چهار و شش مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان در جنوب تهران باید به آدرس میدان راه‌آهن، میدان بهداری، پشت بیمارستان بهارلو، خیابان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بروند. در غرب تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان ستارخان، نبش خیابان بهبودی، در شرق تهران نارمک، دردشت، پایین‌تر از ایستگاه مدرسه، روبه‌رو کوچه شهید ثابتی، پلاک ۲۲۸، و در شهر ری به میدان معلم، خیابان شهید بیات، ۲۴ متری سابق، طبق فوقانی بانک گردشگری و در در پاکدشت به آدرس جاده خراسان، شهر پاکدشت، شهرک الهیه، روبه‌رو درب شمالی شهرداری، پلاک ۲۹۴ مراجعه کنند.

منبع: مشرق نیوز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments