سود سهام عدالت

سود سهام عدالت در سال ۹۷

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

طی ماه های اخیر محرز شدنمیزان سود سهام عدالت در سال ۹۷ دغدغه اکثر مشمولان و ثبت نام کنندگان سهام عدالت بوده است. به ویژه  کسانی که شماره حساب و شماره شبای خود را نیز در سامانه مشخص کرده و تایید آن را نیز دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید:  سهام عدالت (راهنمای جامع استعلام سود و ثبت نام سهام عدالت)

به عبارتی ثبت نام آنها به صورت قطعی انجام شده است. به گزارش تسنیم با وجود گمانه زنی‌هایی که از سال ۹۵ و با شروع رسمی طرح اقتصادی سهام عدالت تاکنون در رابطه با سود این طرح وجود داشته، جعفر سبحانی مشاور کل سازمان خصوصی سازی مجموع سود  تصویب شده جهت توزیع میان مشمولان سود سهام عدالت را مبلغی حدود ۵ هزار میلیارد پیش بینی کرده است. با توجه به اینکه سود سهام عدالت مشمولین وابسته به عملکرد شرکت های سرمایه پذیر بیشتر از ۳۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۹۶ افزایش یافته است.

 

تاریخ واریز سود سهام عدالت در سال ۹۷

واریز سود سهام عدالت در سال جاری از ۱۱  اردیبهشت آغاز شده است. طبق گزارشات سارمان خصوصی سود سهام عدالت سال ۹۵ یکجا به حساب مشمولین واریز شده است.

 

بر همین اساس کسانی که  در بهمن و اسفند سال ۹۶ و ابتدای ۹۷ شماره شبای خود را در سامانه ثبت کرده و تاییدیه آن را دریافت کرده اند به تدریج سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

ضمن اینکه کسانی که شماره شبای خود را ثبت نکرده بودند  تا پایان مهر ۹۷ فرصت ثبت نام و درج شماره شبای در سامانه را داشته‌اند. گفته شده این مهلت تمدید نخواهد شد.

سود سهام عدالت ۱

 

حتما بخوانید:  مالیات سهام عدالت متوفیان تعیین شد

آن دسته از مشمولانی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند و جزو جاماندگان اعلام شماره شبا بوده‌اند باید جهت دریافت اطلاعات به سایت سهام عدالت مراجعه کنند و اخبار مرتبط با سهام عدالت، سود سهام عدالت و تاریخ واریز آن را از منابع رسمی کشور دنبال کنند.

البته طبق آخرین اخبار سهام عدالت، دوره مجاز ثبت‌نام سهام عدالت از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ بوده و بعد از آن ثبت‌نام جديد صورت نمی‌گیرد.

حتما بخوانید:  تکلیف کسانی که سهام عدالت ندارند چیست؟
مشترک
اعلان
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
mahmood
mahmood
5 سال قبل

تو سایت سهام عدالت که میری نوشته سود سهام عدالت کارگران ساختمانی به طور کامل پرداخت شده. خودم و چندین کارگر دیگه را میشناسم که چیزی به حسابشون واریز نشده. واقعا درسته که میگن : دروغ در مملکت ما نهادینه شده.

عقیل
عقیل
5 سال قبل

سلام
برای من تو سامانه زده ۲۳ دی واریز شده اما من که صورتحساب و چک میکنم هیچ واریزی انجام نشده
اینجور مواردو باید کجا پیگیری کنیم

مونا صادقی
مدیر
5 سال قبل
پاسخ به  عقیل

سلام. در صورت اطمینان از عدم واریز وجه تخصیصی، با شماره ۰۲۱۸۸۰۸۵۶۶۷ تماس بگیرید.

مژگان
مژگان
5 سال قبل

من واقعا نمیدونم چی بگم سال تموم شد هنوز سهام عدالت ۹۷ منونریختن واقعاک .حداقل بگید ازکجا پرس وجوکنیم ببینیم کی میریزید

مونا صادقی
مدیر
5 سال قبل
پاسخ به  مژگان

سلام لطفا به این آدرس https://www.samanese.ir/reg.html مراجعه کنید و با استفاده از شماره ملی از واریز و عدم واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوید.

شهره
شهره
5 سال قبل

فقط سود سهام عدالت به کمیته و بهزیستی تعلق میگیره بقیه مردم پس چی