وام ازدواج ۲۰ میلیونی

وام ازدواج ۲۰ و ۴۰ میلیونی چه شرایطی دارد؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

وام ازدواج فرزندان جانباز 

وام ازدواج فرزندان جانباز از ۹۷ با مصوبه شورای پول و اعتبار دو برابر افراد عادی در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید نحوه و شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان جانباز از سال ۹۷ جز در میزان مبلغ تفاوتی با وام ازدواج افراد عادی ندارد. افراد ايثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد می‌‌باشند.

متقاضی ایثارگری می‌تواند در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کند. این شخص باید همانند سایر متقاضیان ازدواج، ازدواج اولش باشد و حداکثر از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد نسبت به ثبت‌نام در سامانه ازدواج اقدام کند.

مدت بازپرداخت تسهیلات ازدواج برای فرزندان جانباز، همانند سایر متقاضیان حداکثر ۴ سال (۴۸ ماه) است.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی سال ۹۸

در راستای اجرای ماده ۵۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، و اعطای وام ازدواج به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران براساس بندهای (ز)، (ح) و (ط) ماده ۱ دستور العمل قانون خدمات رسانی به ایثارگران، درصورتی که استعلام وضعیت مشمولین مذکور در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جهت بهره مندی آنان از تسهیلات موصوف از طریق وب سرویس میان این بانک و بنیاد شهید (برای ازدواج دوم و در صورتیکه متقاضی در ازدواج قبلی از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره مند نگردیده باشد) مثبت درج گردد، مورد اقدام قرار می گیرد:
ز ) خانواده شاهد: خانواده‌های معظمی که در راه اعتلای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب یکی از اعضای خانواده‌شان (پدر، مادر، همسر، فرزند) شهید یا مفقودالاثر یا اسیر شده باشد.

ح ) خانواده ایثارگران: خانواده‌های جانبازان و آزادگان که شامل همسر، فرزند و والدین آنها می‌شود.

ط ) در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد.

 

مبلغ وام ازدواج ۲۰ میلیونی

مبلغ وام ازدواج ۲۰ میلیونی در واقع پیشنهادی جهت جایگزینی این مبلغ با وام ازدواج ۱۵ میلیونی ست. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وام ازدواج ۱۵ میلیونی به صفحه کارپرداز مراجعه نمایید.

مبلغ وام ازدواج ۲۰ میلیونی در حال حاضر اجرایی نشده است ولی در آینده نزدیک این مبلغ به عنوان وام ازدواج پرداخت خواهد شد.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی سال ۹۸

شرایط وام ازدواج ۴۰ میلیونی

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تسهیل ازدواج جوانان اقدام به ایجاد طرح‌هایي به نام طرح يکم و دوم پيوند کرده  است

شرایط وام ازدواج ۴۰ میلیونی در طرح یکم بانک مهر ایران بدین ترتیب است که، متقاضي با ايجاد حساب و واريز وجه طبق جدول پرداخت طرح می‌تواند از تسهيلات تا سقف ۴۰ ميليون توماني با كارمزد چهار درصد بهره‌مند شود؛ به اين شکل كه در پرداخت تسهيلات بر اساس ميانگين موجودي حساب، متقاضي طي سه سال هر سال با ميانگين ۱۰ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان مي‌تواند در پايان سال سوم تسهيلات ۴۰ ميليون توماني از اين بانك دريافت كند. شرایط وام ازدواج ۴۰ ملیونی در طرح واريز ماهيانه بدین صورت است که متقاضي مي‌تواند در سال اول با واريز ماهيانه ۴۵۰هزار تومان، در سال دوم با واریز ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان، و سال سوم با واريز ماهيانه مبلغ ۹۵۰ هزار تومان در پایان سه سال از مزایای طرح پیوند استفاده کنند.

مدت زمانی که برای تکمیل موجودی این طرح در نظر گرفته شده یک تا سه سال ست و مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

 

درخواست وام ازدواج

همانطور که قبلا توضیح داده شد جهت ثبت نام وام ازدواج باید ابتدا وارد سایت وام ازدواج http://ve.cbi.ir/TasKindSel.aspx شد و با پر کردن فرم درخواست وام ازدواج ثبت‌نام کنید.

بعد از ۳ الی ۴ روز برای پیگیری وام ازدواج خود و هم‌چنین مشخص شدن شعبه مربوط برای دریافت وام ازدواج به سایت مراجعه کرده و در صورت تعیین شدن شعبه عامل اعطای وام با دارا بودن مدارک لازم می‌توانید در بازه زمانی مشخص شده به شعبه رفته و وام خود را دریافت کنید.

وام ازدواج

 

مدارک لازم برای وام ازدواج

  • اصل و کپی سند ازدواج
  • اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین
  • اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین
  • اصل و کپی کارت ملی زوجین
  • کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین
  • کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام
  • شرایط ضامنین (مطابق با قوانین بانک مربوطه)
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments